آموزش ساخت توکن روی شبکه ترون

آموزش ساخت توکن روی شبکه ترون

 دوران مدرن‌ امروزه، بسیاری از مردم درباره‌ی رمز ارزها و بلاکچین آگاهی دارند. هر دو این فناوری نوآورانه جایگاه اصلی خود را در اکثر سیستم عامل‌ها دارند. در دنیای بلاکچین رمز ارز موضوع جدیدی نیست چرا که در بازار، هر رمز دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است و قیمت نیز طبیعتا متفاوت خواهد بود.

همانطور که می‌دانیم ، پس از ورود بلاکچین اتریوم  افراد زیادی شروع به ایجاد توکن‌های ERC20  در بالای شبکه اتریوم کردند، اتریوم ترون که یک پلتفرم محبوب توسعه رمز است.

ترون و شبکه TRC20

TRON یک پلتفرم شناخته شده برای توسعه رمزها و برای ایجاد توکن‌های TRC20  است. این یک سیستم عامل بلاکچین است و اولین بار توسط جاستین سان در سپتامبر 2017 معرفی شد.

بنیانگذار ترون  می‌گوید اگر آن‌ها بتوانند به هدفی که تعیین کرده.اند برسند، سال 2021 سال موفقیت ترون خواهد بود.

مزیت عمده ترون این است که می‌تواند بیش از 2000 تراکنش در ثانیه را انجام دهد. این شبکه در درجه اول، هدف قرار دادن مالکیت داده‌های کاربران است. بلاکچین Tron برای همه تاجران رمزهای خاص خود را در بازار جهانی دارد.

توکن ترون چیست؟

توکن‌های ترون اساساً در بالای شبکه بلاک چین ترون ایجاد می‌شوند، نمی‌توان توکن‌های Tronرا استخراج کرد.

 اما میتوان رمزهای Tron را در هر سیستم عامل تجاری رمزنگاری خریداری ، فروش یا معامله کرد. جالب‌ترین ویژگی این است که توکن Tron برای اولین بار در پلتفرم فروش توکن ICO راه اندازی شد.

اما متأسفانه، صادرکنندگان توکن سرمایه‌ای فقط در حدود 70 میلیون دلار جمع آوری کردند. در بازارهای جهانی، رمز Tron با نام TRX  نام‌گذاری شده است. قیمت فعلی رمز Tron (TRX)  در بازار رمزنگاری 0.048 دلار است. در زمان فعلی، برخی از رمزهای، رمزپایه مبتنی بر بلاک چین Tron در بازار بهترین هستند. مانند:

  1. ارز دیجیتال NOLE
  2. ارز دیجیتال WINK
  3. SEED
  4. TERC
  5. NoleWater

این رمزهای پایه مجهز به بلاکچین Tron  می‌توانند معاملات را فوری و ایمن انجام دهند. جدا از این، شبکه  Tron آزادی کامل را برای برنامه نویسان در ایجاد و تحویل توکن‌های Tron  فراهم می‌کند.

اما نکته اساسی این است که توابع رمزهای، رمزگذاری مبتنی بر Tron با اتریوم و بیت کوین تفاوت چندانی ندارند.

ایجاد رمزهای پایه مبتنی بر Tron  به شما کمک می‌کند تا به سرعت سرمایه خود را در بستر فروش توکن جمع آوری کنید. همچنین، از طریق تهیه توکن Tron می‌توان بسیاری از فاکتورهای مفید را بدست آورد.

به همین دلیل ایجاد رمز مبتنی بر Tron بهترین ایده تجاری بلاکچین برای استارتاپ ها و کارآفرینان است.

فرق بین TRC10 و TRC20

اکنون، اجازه دهید تفاوت بین توکن‌های TRC10 و توکن‌های TRC20 را با یک جدول مقایسه اطلاعاتی مشاهده کنیم.

فرق بین TRC10 و TRC20

این تفاوت‌های عمده بین توکن‌های TRC10 و TRC20  است. در میان این نوع توکن‌های ترون،  توکن TRC20  کاربردی‌تر است و در مقایسه با TRC10 مزایای زیادی دارد.

 بنابراین، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که توکن TRC20  را انتخاب کنند. ممکن است بپرسید چگونه توکن TRC20 ایجاد کنیم؟ شما برای این کار فقط باید به رکت توسعه دهنده توکن ترون در بازار بلاکچین مراجعه کنید.

 

TRC20

TRC10

امکانات

متوسط

آسان

منحنی یادگیری توسعه دهندگان

بله

خیر

سفارش سازی رابط

بله

بله

قابل دسترسی با قرارداد هوشمند

خیر

بله

API دسترسی 

خیر

خیر

حفاظت از توکن گمشده

خیر

بله

رابط کاربر گرافیکی برای ICO

خیر

خیر

واریز از آدرس قرارداد

متوسط (نیاز به یادگیری هر ساختار رمز، قبل از ارسال به آدرس قرارداد)

آسان (ساختار مشترک)

منحنی یادگیری ساختار توکن (برای سرمایه گذاران)

متوسط (نیاز به یادگیری هر ساختار رمز، قبل از ارسال به آدرس قرارداد)

آسان (ساختار مشترک)

منحنی یادگیری ساختار توکن (برای کیف پول)

برای ردیابی، به یک بستر شخص ثالث نیاز دارید

آسان _ ساخته شده

ردیابی آسان

تا 18 سال

پشتیبانی نشده

اعشار

سازگار با  TRC20

پشتیبانی TVM در توسعه دهندگان است

منبع توسعه

1000برابر بالاتر از TRC10

1000برابرکمتر از TRC20 (با استفاده ازAPI، نه با قرارداد هوشمند)

کارمزد تراکنش

انرژی و پهنای باند امتیاز

می توانید ازAPI  برای انتقال استفاده کنید اما هزینه آن پهنای باند است.

انتقال

لیست توکن های ترون

در بازار جهانی فعلی، دو نوع اصلی رمز Tron وجود دارد. بنابراین، می‌توان دو نوع رمز مبتنی برترون  ایجاد کرد و به جمع آوری سرمایه پرداخت. مانند توکن‌های TRC10 و توکن‌های TRC20

توکن های TRC10 ترون

مخفف کلمه Tron Request Comments است. TRC10  یک استاندارد رمز ترون  است و اولین بار در شبکه اصلی Tron راه اندازی شد. توکن‌های TRC10 بدون اینکه به سیستم مجازی TRON وابسته باشد، تحت شبکه قدرتمند Tron ایجاد می‌شوند.

توکن‌های استاندارد TRC10 عمدتا با تمام برنامه‌های کیف پول بیت کوین سازگار هستند.

از هم اکنون، توکن مبتنی برترون  که در بازار مشاهده می‌شود، بیشتر توکن‌های  استاندارد TRC10 می‌باشد. زیرا ایجاد رمزهای استاندارد TRC10 در شبکه Tron  به راحتی قابل انجام است.

یکی از حقایق جالب در مورد استانداردهای توکن TRC10  این است که این استاندارد فنی قبلاً در پروژه‌های بزرگی مانند BitTorrent Token (BTT)  مورد استفاده قرار گرفته است.

به طور کلی، استاندارد TRC10 دارای بلاکچینی انعطاف پذیر است و به توسعه دهندگان کمک می‌کند تا به راحتی یک رمز امن TRC10  ایجاد کنند.

با دیدن مزایای پنهان توکن‌های استاندارد TRC10 بسیاری از افراد برای جمع آوری سرمایه به شرکت توسعه توکن TRC10 مراجعه کردند

لیست توکن های ترون

توکن TRC20 ترون (TRX)

TRC20 یک استاندارد رمز بومی بلاکچین Tron است. توکن‌های TRC20 یکی از توکن‌های برجسته در بازار است. همچنین، این توکن‌ها در حال تبدیل شدن به کانون اصلی علاقه‌مندان به رمزهای دیجیتال هستند. به طور کلی، TRC20  یک استاندارد فنی است که بر اساس اجرای قراردادهای هوشمند هنگام استفاده از بلاک چین Tron ایجاد و راه اندازی شده است.

توکن‌های استاندارد TRC20 به بازرگانان و سرمایه گذاران کمک می‌کند تا معاملات رمزهای ایمن را به روشی بدون ریسک انجام دهند. یک واقعیت جالب در مورد توکن‌های TRC20  این است که توکن‌های استاندارد TRC20 رمز ارزهای مورد علاقه معامله گران و سرمایه گذاران در فضای رمزنگاری هستند.

 استاندارد TRC20 برای ایجاد توکن‌های TRC20 با کمک سیستم مجازی Tron انجام می‌شود. رمز استاندارد TRC20 می‌تواند منطق اضافی را اجرا می‌کند که در توکن‌های استاندارد TRC10 وجود ندارد.

جدا از این، توکن‌های استاندارد TRC20  در مقایسه با توکن‌های استاندارد TRC10  از سطح انرژی و پهنای باند بالایی برخوردار هستند. به همین دلیل است که بسیاری از شرکت‌های نوپا و کارآفرین مایل به ایجاد توکن‌های TRC20  و نزدیک شدن به بهترین شرکت توسعه دهنده TRC20 برای ایجاد یک رمز امن هستند.

توییت بنیانگذار ارز ترون

TRC20 در کیف پول ترون

پس از ایجاد رمز TRC20 یا رمز،TRC10  به یک برنامه کیف پول توکن ترون  نیاز خواهید داشت. این برنامه کیف پول رمز به کاربران کمک می‌کند تا توکن‌های ترون  خود را ارسال، دریافت و انتقال دهند. با ایجاد یک برنامه کیف پول توکن Tron می‌توانید دارنده‌های رمز Tron بیشتری را از بازار رمزنگاری‌ه بدست آورید.

همچنین، کیف پول توکن Tron به نظارت برتوکن‌های TRC20 و TRC10 که در کیف پول وجود دارد کمک  می‌کند. بدون داشتن برنامه کیف پول Tron token  رمز TRC20  بی‌معنی خواهد بود. بنابراین، تقاضای زیادی برای بهترین شرکت توسعه دهنده برنامه کیف پول Tron token وجود دارد تا یک برنامه برجسته تلفن همراه کیف پول Token برای اندروید و IOS  ایجاد کند.

 

بهترین کیف پول های ترون (TRX)

امروزه، ایجاد رمز Tron (TRC20) بهترین ایده برای استارت آپ‌های نوپا و کارآفرینان است. این به شما کمک می‌کند تا میلیون‌ها دلار سرمایه به طور موثر جمع کنید و همچنین می‌تواند به شما کمک ‌کند تا به راحتی وارد بازار بلاکچین شوید. یا می‌توانید یک توکن TRC20  ایجاد کنید و یا حتی یک توکن TRC10 دیگر. انتخاب با شماست و کاملاً بر اساس نیاز شغلی شما انجام می‌شود. اما در حال حاضر، توکن‌های استاندارد TRC20 بیشتر در برخی از بخش‌ها مانند مدیریت زنجیره تامین، خدمات مالی، املاک و مستغلات و بیمه استفاده می‌شود.

بنابراین، قبل از پرش به توسعه از ترون  بهترین نوع استاندارد Tron را انتخاب کنید و برای راه اندازی توکن امن ترون  با بودجه و دریافت پشتیبانی فنی 24×7 از یک تیم توسعه دهنده باتجربه از شرکت توسعه‌دهنده بلاکچین معتبر در صنعت استفاده کنید.

7 نظر

  • سجاد

    سلام من در تراست والتم ارزدیجیتال btt دارم اما به اشتباه شبکه trc10 رو انتخاب کردم آیا میتوانم موقع انتقال با trc20 به صرافی ایرانی منتقل کنم؟

    • ارزیپتو

      با سلام
      در مواردی بسیاری از کاربران این انتقال رو انجام داده اند و ارز با موفقیت انجام شده است
      اما با توجه به متفاوت بودن نام شبکه امکان از بیت رفتن ارز نیز وجود دارد
      با تشکر

  • سعید

    سلام ممکنه بفرمایید داخل کیف پول ترون ایر دراپ هایی میرسد که ارزش دلاری نداره به چه درد میخورند؟

  • زهرا

    برای برخی از رمزارزها، نیاز است هزینه‌ای را به عنوان هزینه‌ی فعالسازی بپردازید (برای اولین بار). برای مثال، جهت فعالسازی 4 رمزارز زیر در تراست ولت یا دیگر کیف پول‌ها، باید مقداری از همان ارز را پرداخت کنید تا ارز موردنظر در کیف پول شما فعال شود:مثل ADA لطفاً بفرمایید یعنی چی؟

  • زهرا

    سلام کیف پول من تراست والت هست که فعلا در تراست والت من ترون ندارم چند روز پیش Win را از صرافی کریپتولند به کیف پول تراست انتقال دادم که هنوز نرسید مشکل کجاست ؟ آیا اول باید در تراست ترون میداشتم ؟

  • هاشمی

    من از صرافی کوینکس ترون خریدم تا به ترایو والتم انتقاد بدم برای انحام انتقالات که مشخصه پروتوکل را کوینکس Trc10 معرفی کرده آیا ممکن است در روند انتقال با کیف پولم اخلالی ایجاد شود؟؟ ککته اینکه در کیف پولم برای ترون مشخصه خاصی ذکر نشده

دیدگاهتان را بنویسید