تحلیل ارز و پیش بینی قیمت ارز پنکیک سواپ

در این پست، پیش بینی قیمت ارز پنکیک سواپ  PancakeSwap در سال 2022،2021 و فراتر از آن به طور گسترده مورد بحث قرار گرفته است . در پایان ، شما به خوبی درک می کنید که قیمت کیک چقدر بالا خواهد رفت.

پلتفرم های جدید کاربران را تشویق می کنند تا در مقابل وجوه، توکن پروتکل خود را ارسال کنند. PancakeSwap یک صرافی غیر متمرکز Binance Smart Chain است. بیایید دراین پست به این مطلب بپردازیم و ببینیم این ارزچه چیزی را ارائه می دهد.

درباره PancakeSwap

PancakeSwap یک زنجیره هوشمند DEX و AMM بایننس اسمارت چین است که به همه اجازه می دهد تا توکن BEP-20 را به طور موثر و ایمن تبدیل کنند. این شبکه مشابه یونی سواپ است زیرا تجربه تجارتی غیرمتمرکز، را در ارتباط با استخرهای نقدینگی ارائه می دهد. PancakeSwap بزرگترین dapp در زنجیره هوشمند بایننس است و بسیاری آن را یک تلاش بی حد و حصر می دانند. بنابراین این شبکه بسیار متداول است و در حال حاضر نقدینگی 4،720،33،152 دلار را دارا می باشد.

تحلیل ارز و پیش بینی قیمت ارز پنکیک سواپ
تحلیل ارز و پیش بینی قیمت ارز پنکیک سواپ

تاریخچه PancakeSwap (CAKE)

در 20 سپتامبر 2020 ، PancakeSwap فعالیت خود را آغاز کرد. قابل ذکر است که این پلتفرم به دلیل الگوی نامگذاری جدید DEX ، از غذاهای مورد علاقه نامگذاری شده است. امروزه بزرگترین و پرکاربردترین AMM در تهیه و تولید بایننس اسمارت چین (BSC) است. این امر تا حدی به دلیل به رسمیت شناخته شدن آن توسط صندوق شتاب دهنده Binance و حمایت آن است.

PancakeSwap یک تولید کننده خودکار بازار (AMM) است. AMM ها برای ثبت سفارشات روی خریداران و فروشندگان حساب نمی کنند. در عوض ، این صرافی از منابع نقدینگی و الگوریتم های پیچیده برای پیوند خاص این گروه ها استفاده می کند. AMM ها نرخ ، سرعت و لغزش را بهبود می بخشند. بنابراین بسیاری از کانال های پیشرو در صنعت مانند یونی سواپ و سوشی سواپ به عنوان AMM اجرا می شوند.

PancakeSwap ((CAKEمشکلات واقعی را حل می کند

PancakeSwap در حال حاضر نقش کلیدی در صنعت بازی می کند. این انجمن در رفع مشکلات متعدد تجاری مشارکت می کند. PancakeSwap با رویکردی خلاقانه و وقف خود برای امنیت ، خود را به عنوان یک راه حل مناسب برای رهبری DeFi و DEX ، Uniswap ، معرفی کرده است.

مشکلی که PancakeSwap به آن پرداخته است افزایش تمرکز کسب و کار است. همه موافق اند که در شبکه اتریوم ، انقلاب DeFi متولد نشده است. حدود 90 % از تمام توکن ها بر اساس ERC-20 ساخته شده است. پس از عرضه اولیه ارزها( ICO) درسال 2017 ، خیلی زودمعیارها تعیین شدند. در سال 2020 ، زمانی که شبکه، راه اندازی DeFi (بسترهای تأمین مالی غیر متمرکز) را آغاز کرد ، توکن های ERC-20 محرک های بیشتری در بازار کسب کردند.

تاریخچه قیمت کیک

PancakeSwap ، عرضه اولیه را برای سکه خود ، CAKE ، به عنوان یک توکن نسبتاً جدید نداشته است. با این حال ، باید توجه داشت که توکن های دیگری مانند FLIP و SYRUP برای استفاده در مبادله غیر متمرکز PancakeSwap توسعه یافته اند. ما به CAKE پایبند هستیم ، اما با مشاهده تغییرات این ارز چیزهای بیشتری می توان آموخت. بازار نابالغ نیز در حال حاضر منجر به محدود شدن اطلاعات تاریخی قیمت شده است.

تحلیل ارز و پیش بینی قیمت ارز پنکیک سواپ
تحلیل ارز و پیش بینی قیمت ارز پنکیک سواپ

بر اساس گزارش CoinMarketCap ، در 29 سپتامبر ، PancakeSwap سفر فضایی رمزنگاری خود را با ارزش تجاری 1.37 دلار آغاز کرد . طی چند روز این توکن به طرز چشمگیری به 0.47 دلار رسید و تا اواسط اکتبر توانست 1.09 دلار را تحمل کند. پس از یک چرخه نزولی ، در اوایل نوامبر ، ارز به طرز تکان دهنده ای به 0.22 دلار سقوط کرد. علاوه بر این ، قیمت ها شروع به بازگشت کردند و در پایان دسامبر سال 2020 با 0.58 دلار بسته شدند.

از آن زمان ، این سکه به سمت بالا حرکت می کند.

CAKE Market Cap و جزئیات عرضه

در زمان نگارش مقاله ، CAKE به مبلغ 41.21 دلار معامله می شود که 4.64 درصد ضرر در معاملات 24 ساعته دارد. در مقایسه با اوج تاریخ خود ، قیمت این قیمت 38.00 % شیب را برای آن به ارمغان می آورد. در گذشته ، PancakeSwap بسیار ناپایدار معامله می کرد-همانطور که از یک ارز رمزنگاری شده جدید پیش بینی می شود-بنابراین ارزش سرمایه گذاری در این بازار را دارد اما بایداحتیاط بیشتری کرد.

سقف تجمعی عرضه ، 6،612،767،439 دلار به CAKE اعطا شده است و 160،447،894 توکن CAKE در گردش دارد. این بیست و پنجمین ارز دیجیتال گران قیمت است که قیمت آن 41.21 دلار است.

 

پیش بینی قیمت ارز پنکیک سواپ

 

 

PancakeSwap (CAKE) پیش بینی قیمت 2021

با قیمت اصلاح شده ی 0.61 دلار ، CAKE وارد سال 2021 شد. بعدها، این تجارت یک سفر صعودی را آغاز کرد. از آنجا که این توکن بر اساس بزرگترین اوراق قرضه جهان بنا شده است ، احتمالاً قیمت آن افزایش می یابد. اگر این پلت فرم به طور چشمگیری بهبود یابد ، می تواند 60 دلار ارزش داشته باشد. انتظار می رود تا پایان سال 2021 قیمت این توکن به 60 دلار برسد و بین 45 تا 60 دلار معامله شود.

پیش بینی قیمت کیک 2022

قیمت PancakeSwap در سال 2022 به 90 دلار می رسد. علاوه بر این ، اگر CAKE حجم نقدینگی و سرمایه گذاران بیشتری اضافه کند ، انتظار می رود قیمت افزایش یابد. این توکن با ارزش تجاری 100 دلار در سال 2022 به پایان می رسد.

پیش بینی قیمت  PancakeSwap (CAKE)، درسال 2023

هدف PancakeSwap تأمین منابع بیشتر، برای کمک به استفاده از ارز رمزنگاری شده CAKE ،برای شبکه مالی غیر متمرکز در حال گسترش است ، اما دامنه آن افزایش ارزش بیشتر است. فوری ترین نگرانی مربوط به مرحله حسابرسی PancakeSwap است، که به نظر می رسد نقص های احتمالی، در قراردادهای هوشمند آن را آشکار می کند. چنین نگرانی هایی باید حل شود تا PancakeSwap به دنبال آینده ای با اعتماد و هیجان بیشتر باشد. انتظار می رود این توکن در سال 2023 با ارزش 150 دلار معامله شود.

PancakeSwap پیش بینی قیمت 2025

تصور این امر در آینده همیشه سخت است ، اما ما همچنین باید برای PancakeSwap، یک فاز موفقیت یا شکست را در نظر داشته باشیم. بدون تردید مسیری که توده مردم می توانند پرداخت های خود را انجام دهند، پلتفرم مالی غیر متمرکز (DeFi) خواهد بود.

قرار است مهمترین تجارت غیر متمرکز برای پنج سال آینده CAKE باشد. این ارز باید دربین 30 ارز برتر، رتبه بندی می شود و باید ذهن خریداران و مصرف کنندگان به این ارز جلب شود. تا 5 سال دیگر ، اوج قیمتPancakeSwap ، 300 دلار فرض می شود.

پیش بینی های بازار در مورد PancakeSwap

 

 

پیش بینی قیمت  CoinArbitrage

به گفته CoinArbitrage ، قیمت کیک تا پایان سال 2021 56.41 دلار خواهد بود و حداکثر قیمت توکن در 3 سال آینده 150 دلار خواهد بود.

پیش بینی قیمت DigitalCoinPrice

شما فقط نیاز به یک نگاه سریع به نمودارها دارید تا دریابید که CAKE آینده درخشانی دارد ، پیش بینی قیمت CAKE از DigitalCoinPrice تنها می تواند مدل های الگوریتمی را بر اساس تأثیرات تکنولوژیکی ترکیب کند. علاوه بر این ، اطلاعات فنی کافی برای یافتن یک پایه کلی وجود ندارد.

متوسط قیمت PancakeSwap برابر با DigitalCoinPrice تا پایان سال 2021 ، 60.54 دلار آمریکا خواهد بود و انتظار می رود تا پایان سال 2025 به 121.7 دلار افزایش یابد.

پیش بینی قیمت Wallet Investor

امید زیادی برای وب سایت پنکیک سواپ وجود دارد تا بتواند بیشتر به اعضای بالقوه Defi ارائه دهد ، بنابراین این ارقام را بصورت یک پایه ی محضبا یک جنبه در نظرنگیرید. عنصر اصلی توسعه ارگانیک ، پایه های محکم است. Wallet Investor ادعا می کند که تا پایان سال 2021 ، قیمت کیک 80.732 دلار و تا سال 2025، 285.466 دلار خواهد بود.

تحلیل ارز و پیش بینی قیمت ارز پنکیک سواپ
تحلیل ارز و پیش بینی قیمت ارز پنکیک سواپ

BSCMANAGER.COM

Bscmanager یک پورتال رسانه ای برای ارزهای رمزنگاری شده است که به اخبار و به روز رسانی های زنجیره هوشمند binance اختصاص داده شده است ، به گفته آنها ، در سال 2021 این ارز شروع به صعود شگفت انگیز به 19.11 دلار در 19 فوریه 2021 کرد و به اوج همه زمان ها رسید. PancakeSwap می تواند در برابر سایر ارزهای غیرمتمرکز رقابت کند و می تواند قیمت را بر اساس یک اوراق قرضه ارز رمزنگاری شده مطمئن کند. تمرکز بر افزودن ویژگی های تجاری بیشتر برای جلب توجه خریداران است. تا سال 2021 ، قیمت بالای 60 دلار توسط CAKE قابل معامله است.

چگونه کیک بخریم؟

فرصت های تجاری برای توکن های CAKE در حال حاضر به عنوان یک ارز رمزنگاری بسیار جوان، بسیار اندک است. بر اساس بلاکچین BSC و با جفت تجاری BNB و BUSD ، PancakeSwap بدون شک توکن های خود را برای CAKE در صرافی Binance دارد. PancakeSwap طیف وسیعی از جفت های تجاری سنتی CAKE BEP-20 را ارائه می دهد.

CAKE توکن بومی اکوسیستم PancakeSwap است. بنابراین ، بسیاری از ویژگی های سرگرم کننده در دسترس دارندگان CAKE است. شما CAKE را استیک می کنید و کیک بیشتری دریافت می کنید. راه ورود به استخرهای SYRUP نیز با این توکن است. CAKE ، به ویژه ، توکن BEP-20 است که در زنجیره هوشمند Binance کار می کند. CAKE در شبکه های دیگر مانند صرافی متمرکز Binance در دسترس است.

سوالات متداول پیش بینی قیمت PancakeSwap

 

آیا PancakeSwap قانونی است؟

بله ، می توان گفت که PancakeSwap قانونی است و تجارت خود را از سال گذشته اداره می کند.

کجا می توان PancakeSwap را معامله کرد؟

در حال حاضر صرافی های زیادی در بازار رمزنگاری وجود دارد که فرصت های معاملاتی را برای دوستداران این ارز فراهم می کند. بنابراین ، اگر می خواهید CAKE را به صورت قانونی معامله کنید ، Binance ، kucoin و Gate.io معتبرترین پلتفرم هایی هستند که می توانید امتحان کنید.

آیا CAKE سرمایه گذاری خوبی است؟

سیگنال های مختلط ما را تشویق می کنند تا استنباط کنیم که CAKE  یک فرصت جالب برای برنامه ریزی سرمایه گذاری است، اگر مشتاق یک اکوسیستم بسیار متنوع DeFi هستید.

نتیجه گیری

در حالی که Pancake Swap در حال پیشرفت در صنعتی بسیار رقابتی است ، چیزی هیجان انگیز و جذاب را به تجارت DeFi اضافه می کند و تجارت آزاد با تعهد چارچوب سریع ، مقیاس بالا و مقرون به صرفه بودن زنجیره هوشمند بایننس ادغام می شود.

بنابراین پیشرفت PancakeSwap بستگی زیادی به Binance دارد و بر اساس انتظارات برای هم افزایی بیشتر و اتصال متقابل زنجیره ای، با اکوسیستم بزرگتر غیر متمرکز است. همه چیز دارای یک شروع است و شک و تردید مشابهی در طول تاریخ در مورد بسیاری از بلاک چین ها بیان شده است ، به ویژه از زمانی که DeFi ظهور کرد. چندی پیش PancakeSwap هیچ تفاوتی با DeFi نداشت و با توجه به رقابت داغ ، این پروژه می تواند ارزش یک بار بررسی را داشته باشد.

منبع : ripplecoinnews

دیدگاهتان را بنویسید