تلاش آژانس های مالیاتی برای فرار از پرداخت مالیات کریپتو

مالیات

در اوایل ژانویه سال 2020 در اتحادیه اروپا قوانینی علیه پول‌شویی تصویب شد که این قانون آخرین تحولات واکنش اتحادیه اروپا برای رسوایی پاناما است. طبق گزارش اتحادیه بیش از 11 میلیون اسناد از شبکه‌های مالی مات توسط ثروتمندترین و برجسته‌ترین افراد سرقت شده است.

رسوایی مالی ویژگی‌های بحث‌برانگیز امور مالی بین‌المللی را تصریح کرد که به زودی مشکل سرمایه‌گذاران رمز پایه و مشاغل سراسر جهان برطرف خواهد شد.

قانون‌گذاران در تلاش هستند تا نقاط ضعف حقوقی که به ثروتمندترین شرکت‌ها و افراد جهان اجازه می‌دهد  از پرداخت حق‌الزحمه خود بپرهیزند را اجرا کند؛ زیرا هنوز هم در ایالات اغلب کشورهای کوچک جزیره‌هایی وجود دارند که خلاف قانون پیش می‌روند.

از 5 AMLD  ارزهای دیجیتال بانک مرکزی، دولت‌ها و تنظیم‌کنندگان مالی معتقدند که هویت افراد در معاملات باید در صورت نیاز در اختیار مقامات قرار گیرد. علاوه‌بر این، مقررات ضد پول‌شویی کشور اروپا با 5 AMLD   کاملاً یکسان است و اتفاقات اخیر نشان دهنده اقدامات بیشتر برای جلوگیری از پول‌شویی است.

بیشتر بخوانید: برنامه هفته بلاکچین پاریس به علت شیوع ویروس کرونا

مالیات ارزهای دیجیتال

یکی از انتقادات بریتانیا پس از Brexit که به منظور خروج از بازار واحد اتحادیه اروپا بود مقررات مالی را به منظور ایجاد معاملات سودآور تجاری کم‌تر در نظر خواهد گرفت. اگرچه ایالات متحده آمریکا رسوایی‌های مالی زیادی را مشاهده کرده است، اما سازمان مالیاتی این کشور به دنبال به حداقل رساندن نقاط کور در برابر جرم و جنایت‌های مربوط به کریپتو کارنسی است.

گمركه براي كمك به آژانس مالياتي در جمع‌آوري اطلاعات فراخوانی با قیمت 130هزار دلار ارسال كرده است. این اطلاعیه آخرین مرحله از طرف قانون‌گذاران اروپایی برای نابود کردن ویژگی‌های Cryptocur ارز است که هدف آن نشانه‌های حفظ حریم خصوصی مانند XMR ،ZEC و DASH است.

همانطور که قبلاً توسط  گزارش شده است، تقریبا بیشتر کاربران از این ارزها در معاملات خود استفاده می‌کنند اما مقامات قانونی نگران استفاده نادرست از ارزهای حفظ حریم خصوصی برای فعالیت‌هایی مانند فروش مواد مخدر، پول‌شویی، عدم پرداخت مالیات و غیره هستند.

تلگرامشما می توانید برای اطلاع از آخرین اخبار، آموزش ها و قیمت های ارز دیجیتال، در کانال تلگرامی ارزیپتو عضو شوید.

دیدگاهتان را بنویسید