سولانا صدر بازار رمزارزها

سولانا صدر بازار رمزارزها شد و این ارز مطرح و پرقدرت این روزهای بازار کریپتو اکنون به رتبه هشتم ارزهای برتر بازار رسیده است. این رمزارز با رشد روزانه 18 درصدی، رشد هفتگی 51 درصدی و رشد ماهیانه 231 درصدی صدرنشین ترندهای امروز بازار کریپتو است.

 در بازار امروز ارزهای مجازی ، رمزارزها به صورت ترکیبی در محدوده سبز و قرمز قرار دارند و از میان 10 ارز برتر از لحاظ ارزش بازار ،4 رمز ارز در محدوده سبز  و 6 رمز ارز در محدوده قرمز  قرار دارند.

در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای دیجیتال قیمت بیت کوین محبوب ترین ارز دیجیتالی به 47 هزار و 462 دلار رسیده است. این قیمت در 24 ساعت گذشته افتی 1.07 درصدی را به ثبت رسانده و در مجموع هفت روز گذشته افتی 4.44  درصدی را نشان می دهد. اگرچه این روزها بیت کوین روندی نزولی در پیش گرفته است و از نقطه اوج خود یعنی کانال 64 هزار دلاری فاصله بسیاری دارد اما  پلن‌بی، خالق مدل انباشت به جریان بیت کوین، با انتشار پیامی احتمال صعود بیت کوین به کانال 100 هزار دلاری تا پایان سال را داده است.

 اکنون ارزش کل بازار بیت کوین به 893 میلیارد دلار رسیده و در 24 ساعت گذشته 663  هزار و 773 بیت کوین به ارزش 31 میلیارد دلار در بازار جهانی جابجا شده است.

صعود سولانا صدر بازار رمزارزها و جایگیری در رتبه هشتمین ارز دیجیتالی برتر بازار

سولانا یکی از رمزارزهای مطرح و پرقدرت این روزهای بازار کریپتو اکنون به رتبه هشتم ارزهای برتر بازار رسیده است. این رمز ارز با رشد 18 درصدی در24 ساعت گذشته اکنون به 118  دلار رسیده است. این رمز ارز در بازدهی هفتگی خود رشدی 52 درصدی را به ثبت رسانده است.

 یو اس دی کوین، یک دلاری و پولکادات نیز با رشد 10 درصدی در 24 ساعت گذشته به 27 دلار رسید.

به طور کلی در 24 ساعت گذشته 112 میلیارد دلار در بازار جهانی ارزهای مجازی پول جابجا شده و ارزش کل این بازار هم با رشد 0.60 درصد نسبت به روز گذشته به 2.08 تریلیون دلار رسیده است.

دیدگاهتان را بنویسید