رشد 80 درصدی الگوراند در هفته گذشته!

در حالی که بیشتر ارزهای دیجیتال در روزهای اخیر از اصلاحات شدید رنج می‌برند، رشد 80 درصدی الگوراند (یک شبکه بلاکچین مبتنی بر اثبات سهام برای برنامه‌های مالی غیرمتمرکز (دیفای))، طی یک هفته اخیر و همچنین در یک ماه گذشته بیش از ۱۶۰ درصد رشد داشته است.

سرمایه‌گذاری سازمان‌ها، ارائه ویژگی‌های جدید مدیریتی و همکاری با دولت السالوادور در یک پروژه پیشگامانه، تنها چند مورد از عواملی است که منجر به رشد چشمگیر ارز دیجیتال الگوراند (ALGO) در روزهای اخیر شده است.

داده‌های بازار نشان می‌دهند که ارز دیجیتال الگورند هفته پیش در محدوده قیمتی ۱٫۵ دلار معامله می‌شد و مانند سایر ارزهای دیجیتال تا اواسط روز سه‌شنبه ۷ سپتامبر تا ۱٫۲ دلار سقوط کرد.

با این حال، پس از رسیدن به این سطح، قیمت الگوراند که در حال حاضر هفدهمین رمزارز برتر از لحاظ ارزش بازار است، روز پنج‌شنبه بیش از ۱۰۰ درصد افزایش یافت و به بالاترین سطح هفتگی خود در ۲٫۴۱ دلار رسید. بر اساس داده‌های ارائه‌شده توسط پلتفرم کوین گکو (CoinGecko)، قیمت ارز دیجیتال ALGO از آن تاکنون در محدوده ۲٫۱ دلار تثبیت شده است.

افزایش ناگهانی قیمت و حجم معاملات الگوراند در پی اطلاعیه دولت السالوادور مبنی بر همکاری با این پروژه آغاز شد. طبق گزارش‌ها، دولت السالوادور برای توسعه زیرساخت بلاکچینی خود با شبکه الگوراند همکاری می‌کند.

علاوه بر این، شبکه الگوراند اخیرا به عنوان میزبان استیبل کوین‌های محبوبی همچون تتر (USDT) و یواس‌دی کوین (USDC) انتخاب شده است.

عامل دیگری که به رشد قیمت ALGO کمک کرده، اقدامات اخیر بنیاد الگوراند است که سعی در جذب کاربران بیشتر به شبکه خود دارد. طبق گزارش‌ها، این پروژه در حال اضافه کردن ویژگی‌های مدیریتی به توکن ALGO است تا به این ترتیب، هولدرهای این توکن نیز امکان مشارکت در توسعه این پروژه را داشته باشند.

تمامی این عوامل دست به دست هم داده و کاتالیزورهای روند صعودی الگوراند در روزهای قرمز بازار کریپتو بوده‌اند.

آنتونی اسکاراموچی (Anthony Scaramucci)، بنیانگذار اسکای‌بریج کپیتال (SkyBridge Capital)، روز سه‌شنبه در مصاحبه خود با شبکه CNBC اظهار داشت که الگوراند یکی از رمزارزهایی است که به دلیل مفید بودن آن رشد خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید