بررسی علت رشد شدید دوج کوین در ماه می 2021

رشد شدید دوج کوین در 24 ساعت گذشته

دوج کوین مجدداً در سوم و چهارم ماه می، به پیک قیمت خود رسید. قیمت دوج کوین به طور چشمگیری نسبت به ماه پیش و ماه‌های قبل از آن، افزایش پیدا کرده است. در این مقاله، به بررسی علل و منطق پشت افزایش قیمت خیره کننده دوج کوین می پردازیم.

در طول ماه گذشته، دوج‌کوین بسیار سر زبان‌ها بوده‌است. قیمت سر به فلک کشیده دوج‌کوین از 0.05$ به بیشترین مقدار خود، یعنی 0.45$ در طول دو هفته رسیده است. هرچند، اخیراً، دوج‌کوین بعد از رسیدن به پیک قیمت، تا 0.16 دلار کاهش پیدا کرد و سپس، تا 0.44 دلار بازگشت کرد. با این بازگشت حیرت‌انگیز در سرمایه، مردم به دنبال سودآوری بیشتر از سرمایه‌گذاری در دوج کوین هستند. در این مقاله، ما به دنبال بررسی علل افزایش قیمت چشمگیر دوج‌کوین هستیم.

چرا قیمت دوج کوین افزایش یافت؟

دوج‌کوین، نوعی رمز ارز است که از سال 2013 تشکیل شد. معرفی دوج، با هدف ایجاد مفهومی قابل فهم و آسان از کریپتوکارنسی (ارزهای دیجیتال) برای عموم مردم و افراد غیر حرفه‌ای انجام شد و تصویر برند بامزه‌ و دوستانه‌ای را ایجاد کرد. تصویر DOGE، نمایی از سر سگ شیبا اینو (Shiba Inu) است که به عنوان هویت تصویری دوج، شهرت یافت. در واقع، این تصویر، رفته رفته به یک میم (الگوی رفتاری) در دنیای کریپتو کارنسی تبدیل شد. هیچ‌کس در سالهای اول تصور نمی‌کرد که دوج به اندازه امروز ارزشمند شود.

هرچند دوج کوین به دلیل جامعه اطراف خود در شهرت رشد کرد. دوج کوین، تقریباً نوعی موقعیت متعصابه در دنیای کریپتو دارد. سلبریتی‌های مشهور مانند ایلان ماسک از دوج کوین حمایت می‌کنند و با آن شوخی می‌کنند. بیش از هرچیز، دوج‌کوین به آگاه سازی عمومی درباره ارزش و اهمیت تکنولوژی بلاک‌چین و کریپتوکارنسی در بین میلیون‌ها نفر از مردم دنیا کمک کرد. امروز، دوج کوین یکی از مهمترین ارزهای دیجیتال محسوب می شود.

ایلان ماسک و دوج کوین

در خلال چند روز گذشته در سوم و چهارم ماه می، قیمت دوج‌کوین از 0.37 دلار به 0.44 دلار رسیده است، که یک رشد 18 درصدی در فقط 2 روز محسوب می‌شود. علت اصلی این افزایش قیمت، خبری است مبتنی بر آنکه ایلان ماسک، به زودی قصد میزبانی SNL را دارد، و او در یکی از توییت‌هایش به احتمال آوردن دوج‌کوین به برنامه، اشاره کرده است. مردم شروع به خرید دوج‌کوین پیش از برنامه 8 می SNL با ایلان ماسک نموده اند و امیدوارند او درباره دوج‌کوین صحبت کرده و باعث افزایش قیمت آن شود.

ایلان ماسک در برنامه SNL

SNL (Saturday Night Live) یک برنامه تلویزیونی شبانه آمریکایی است که از شبکه NBC پخش شده و توسط لورنی مایکلز اجرا می‌شود. فضای این برنامه کمدی است که گاهی فرهنگ و سیاست را نیز به چالش می‌کشد. هر اپیزود این برنامه میزبان یکی از سلبریتی ها است. این برنامه، با هدف جذب گروه سنی 18 تا 34 سال ساخته شده است و 90 دقیقه به طول می‌انجامد. این برنامه در سال 2016، به عنوان پربیننده ترین برنامه در آمریکا شناخته شد.

آیا دوج‌کوین به 100 دلار می‌‌رسد؟

با این رشد سریع قیمت‌ها، برای بسیاری از افراد این سؤال پیش می‌آید که آیا ارزش دوج به 100 دلار خواهد رسید؟ هرچند، وقتی به قیمت دوج کوین فکر می‌کنیم، بسیاری از این پرسش‌ها وجود خواهد داشت. ابتدا، دوج کوین یک ارز تورمی است، به این معنا منابع بی نهایتی دارد و بیلیون‌ها کوین هر سال استخراج می‌شوند، بنابراین افزایش تقاضا باعث افزایش منابع خودهد شد که در نتیجه منجر به کاهش قیمت قیمت در بلند مدت می‌شود.

دوج کوبن
تحلیل ها

تحلیل و پیش بینی قیمت دوج کوین در 2021، و بعدتر با نمودار

دوج کوین در طی سال های متفاوت نوسانات قیمت زیادی را تجربه کرده است، که در این مقاله به توضیح چگونگی نوسانات این ارز در طی سال های مختلف می پردازیم! دوج کوین چیست؟ چهار سال پس از استخراج اولین بلاک بیت کوین، فردی به نام بیلی مارکوس‌ ارز دیجیتال جدیدی با نام دوج کوین

برای مطالعه بیشتر کلیک کنید »

علاوه بر این، دوج‌کوین برخلاف کوین های دیگر از قبیل بیت کوین و اتریوم، با هدف خاصی ایجاد نشده است، بنابراین تقریباً یک ارز دم دستی است و قرار دادن کل سرمایه شما در چنین رمز ارزی، می‌تواند پر ریسک باشد. تا به امروز بیش از 110 بیلیون دوج کوین استخراج شده است و اگر قیمت آن به 110 دلار برسد، بازار دوج را به تقریباً 18 تریلیون دلار خواهد رساند، که حتی بیش از تولید ناخالص داخلی پر قدرت‌ترین کشورهای توسعه یافته است. بنابراین، با احتمال بسیار کم دوج کوین به 100$ خواهد رسید.

خرید و فروش دوج کوین در صرافی آنلاین ارزیپتو

دیدگاهتان را بنویسید