بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت درسال 2019

بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری

در این مقاله می خواهیم به معرفی  بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت بپردازیم . 

درسه ماهه اول سال 2019 روند افزایشی ارزهای دیجیتال را مشاهده کردیم، اما اکنون نگاه مردم به ارزهای رمزنگاری شده بلند مدت جلب شده است. مانند گزارش سال گذشته، بیت کوین بار دیگر در لیست ارزشمندترین و محبوب ترین ارز دیجیتال جهان قرار دارد. اگرچه بیت کوین در سال 2018 با نوسانات اساسی روبرو شد، اما هنوزهم مورد قبول ترین ارز رمزپایه و پرکاربردترین ارزمجازی توسط تجار و سرمایه گذاران است. با نگه داشتن بیت کوین به عنوان ارز محبوب که همیشه درصدر ارزهای دیجیتال است.

 بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری طولانی مدت

 

1. بیت کوین (BTC) 

بیت کوین 10مین سالگرد تولد خود را در 3 ژانویه 2019 جشن گرفت و در فهرست ارز برتر برای سرمایه گذاری بلند مدت در سال 2019 قرار گرفت. ما نمیتوانیم پیش بینی کنیم که سال 2019 سال بیت کوین خواهد بود. جان مک آفی ، چهره ای شناخته شده در صنعت رمزنگاری، نگاهش نسبت به بیت کوین بسیار مثبت است. او پیش بینی کرد که بیت کوین تا سال 2020 به 1 میلیون دلار خواهد رسید.اگر به چگونگی روند ارزها نگاه کنیم ، مشاهده می کنیم که حجم معاملات بیت کوین در ونزوئلا اوج رکورد خود را ثبت کرده است ،علاقه مندان به بازارپیش بینی می کنند که قیمت بیت کوین پس از نصف شدن، روند صعودی بالایی را تجربه می کند.

2. اتریوم (ETH)

بعد از بیت کوین،اتریوم دومین ارزرمزنگاری است. بسیاری از شرکت های بزرگ blockchain در Ethereum سرمایه گذاری می کنند. Ethereum Alliance  که در سال 2017 تأسیس شده است ، بیش از 200 سازمان دارد که نسخه ای از بلاکچین اتریوم را در صنایع مختلف آزمایش می کنند. وگفته اند: که اتریوم دارنده اعتباراست زیرا براساس فناوری بلاکچین ساخته شده است وارزی محبوب در بین مشتریان سازمانی شناخته شده زیرا می تواند پروتکل های قرارداد هوشمند را در زنجیره خود ادغام کند.

3.بایننس کوین (BNB)

تجارت ارزهای رمزپایه (به استثنای ارزهای فیات) دربازار بایننس صورت می گیرد. یک سرمایه گذارنه تنها از افزایش حجم معاملات دربایننس سود می برد بلکه حتی ازهزینه های معامله که در BNB پرداخت می شود در سال تخفیف بزرگی تا 50 درصد دریافت می کند .بایننس به زودی ارزغیر متمرکز خود، Binance DEX را راه اندازی می کند. Binance DEX در تمام سیستم عامل ها، از جمله ویندوز، لینوکس،Mac OS، iOS و Android در دسترس خواهد بود BNB پس ازانتشار شبکه اصلی خود، روند صعودی را تجربه کرده است و نسبت به سایررمزپایه ها کم و بیش پایدار بوده است در 9 مه 2019 حدود 35 دلارافزایش یافت، که بالاترین قیمت درآن ماه بود.

 

بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری

4. استلار (XLM)

با ادغام پروتکل های قرارداد هوشمند، استلارنه تنها توسط شرکت های خدمات مالی بلکه توسط شرکت های بزرگ مورد تقاضا است. پس ازهمکاری با IBM و KlickEx، اقدام به توزیع مقادیر زنجیره ای آن به مناطق جدید کرده است بسیاری از بانکها برای کنترل پرداختهای ارزی چندگانه دریافت شده از مشتریان IBM، فناوری استلاررا مستقرکرده اند.

5- NEM :

یکی دیگراز بهترین ارزها از نظر عملکرد در لیست ارزها در کریپتوکارنسی است، NEM فقط روی مشتریان سازمانی تمرکز ندارد. بلکه هدف اصلی آن پرداختها و نقل و انتقالات همتا به همتا بوده است. بنیاد NEM که در سنگاپورمستقراست، قبلاً با موسسه دولتی – شرکت اقتصاد دیجیتال مالزی MDEC برای رسیدگی به زیرساخت های دیجیتال، امنیت و مشاوره درمورد قوانین مربوط به فناوری درمالزی همکاری داشته است.

6-ترون (TRX) :

با نگاهی به عملکرد  ارزهای رمزپایه، ترون نمونه ای از چگونگی صعود ارز دیجیتال را به تصویر کشید. صرف نظر از بازار نزولی، ترون در اواسط سال 2018 افزایش قیمت بالایی داشته است، که هشتادمین امتیاز را در بازار ارز با قیمت فعلی 1.608،694، دلار در اختیار دارد.

منبع: coinswitch.co

3 نظر

دیدگاهتان را بنویسید