تحلیل و بررسی 10 رمز ارزدیجیتال برتر این هفته – ۲۸ مهر ۹۹

تحلیل و بررسی ارز های دیجیتال هفته ارزیپتو

رمز ارز برتر بیت کوین اخبرا سطح حمایتی  ۱۱,۲۰۰ دلاری خود دوباره بدست آورده است.

1- تحلیل و بررسی بیت کوین

ولیکن گاوها نتوانستند قیمت  این رمز ارز را بالاتر از تراز ۱۱،۵۰۰ دلار حفظ کنند.

خرس‌ها در تلاش هستند تا قیمت را به پایین‌تر از سطح حمایتی بحرانی برسانند. این سطح احتمالا توجه خریداران را به خود جلب خواهد کرد، زیرا میانگین متحرک ۲۰ روزه (۱۱۰۸۱ دلار) درست زیر این تراز حمایتی قرار دارد.
 
بررسی بیت کوین ارزیپتو
 

قرارگیری میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و شاخص مقاومت نسبی در منطقه مثبت، نشان می دهد که خریداران در وضعیت مناسبتری نسبت به فروشندگان به سر می‌برند.

اگر گاوها بتوانند قیمت بیت کوین را به بالای خط روند نزولی برسانند، این اولین نشانه قدرت مشاهده خواهد شد. اگر گاوها بتوانند جفت ارز BTC/USD را بالاتر از کانال صعودی نگه دارند، می‌توان انتظار داشت که روند صعودی شتاب بگیرد. برعکس در صورت پیروزی خرس‌ها، می‌توان انتظار داشت که با افزایش فروش، افت قیمت به زیر ده هزار دلار را شاهد خواهیم بود.

2- تحلیل و بررسی اتریوم

در حال حاضر خرس‌ها در تلاشند تا اتریوم (ETH) را زیر میانگین متحرک نگه دارند و در صورت موفقیت آنها، افت قیمت محتمل خواهد بود. اگر این سطح پشتیبانی هم شکسته شود، برای چند روز دیگر نوساناتی بی هدف را در بازار اتریوم شاهد خواهیم بود.

میانگین متحرک مسطح و شاخص RSI نزدیک به ۵۰ نیز به برقراری تعادل میان عرضه و تقاضا اشاره دارند.تحلیل قیمت اتریوم

با این حال، اگر جفت ارز ETH / USD از سطح فعلی یا خط روند صعودی فراتر رود، گاوها دوباره سعی خواهند کرد قیمت را به بالای مقاومت ۳۹۵ دلار برسانند. اگر آنها بتوانند از این وضعیت خارج شوند، یک الگوی مثلث صعودی شکل می‌گیرد که هدف آن تراز ۴۸۱.۶۰۸ دلار خواهد بود.

3 – تحلیل و بررسی ریپل

ریپل در حال رسیدن به حمایت مهم ۰.۲۲۹۵ دلار است. اگرچه این آلت کوین یک الگوی معکوس سر و شانه را تشکیل داده بود، اما گاوها نتوانستند قیمت را بالای سطح ۰.۲۶ دلار نگه دارند و روند کامل نشد.


تحلیل قیمت ریپل

پس از آنکه گاوها قیمت را به بالای تراز ۰.۲۶ دلار رساندند یا خرس‌ها این جفت ارز را به زیر ۰.۲۱۹۷۱۲ دلار بردند، یک روند صعودی آغاز خواهد شد.در حال حاضر جفت ارز XRP / USD بین ترازهای ۰.۲۲۹۵ تا ۰.۲۶ دلار محدود شده است، از این رو گاوها احتمالاً در نزدیکی سطح حمایت شروع به خرید خواهند کرد.

4- تحلیل و بررسی بیت کوین کش

بیت کوین کش (BCH) یک فشار فروش شدید را در تراز ۲۶۶.۴۶ دلار تجربه کرد که به افت قیمت تا تراز ۲۴۲ دلار منجر شد. افت شدید قیمت به این سطح نشان می‌دهد که گاوها به شکلی گسترده در سطوحی پایین‌تر تجمع کرده‌اند و سطح ۲۴۲ دلار که پیشتر یک تراز مقاومت بود، به ترازی حمایتی بدل شده است.

تحلیل قیمت بیت کوین کش

میانگین متحرک ۲۰ روزه (۲۳۸ دلار) و RSI بالای ۶۰ نشان می‌دهند که گاوها درشرایط بهتری قرار دارند. اگر خریداران بتوانند قیمت را به بالاتر از سطح ۲۶۶.۴۶ دلار برسانند، روند صعودی می‌تواند تا تراز ۲۸۰ دلار و سپس ۳۰۰ دلار ادامه یابد.

اگر خرس‌ها در سطح فعلی اقدام به فروش کنند و جفت ارز BCH / USD را به زیر میانگین متحرک ببرند، این فرض باطل خواهد شد. اگر چنین اتفاقی رخ دهد، کاهش قیمت بیت کوین کش تا تراز ۲۱۵ دلار دور از ذهن نخواهد بود.

5- تحلیل و بررسی بایننس کوین

بایننس کوین (BNB) به تازگی روندی کاهشی را از تراز ۳۱.۹۷۹۸ آغاز کرده است، چرا که خرس‌ها در تلاش بودند روند صعودی را متوقف کرده و قیمت را به زیر سطح حمایت ۲۹.۵۶۴۶ دلار و میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه ۲۸.۷۷ دلار بازگردانند.

تحلیل قیمت بایننس کوین

اگر فروشندگان موفق شوند قیمت را زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه نگه دارند، نشانگر این خواهد بود که حرکت صعودی ضعیف شده است.  شکست به زیر تراز ۲۶ دلار می‌تواند آغازگر یک اصلاح عمیق‌تر تا سطح ۲۲ دلار باشد.

با این حال، اگر جفت ارز BNB/USD از سطح حمایت ۲۲.۵۶۴۶ دلار یا میانگین متحرک ۲۰ روزه فراتر رود، گاوها دوباره سعی خواهند کرد روند صعودی را از سر گیرند. اما یک برگشت ضعیف نشان دهنده کمبود تقاضا خواهد بود و به خرس‌ها اجازه خواهد داد تا از این موقعیت استفاده کنند.

بنابراین، معامله گران می‌توانند قدرت بازگشت را زیر نظر بگیرند و این گونه تعیین کنند که آیا حرکت صعودی از سر گرفته خواهد شد یا اینکه این روند در سطوح بالاتر از بین خواهد رفت.

6- تحلیل و بررسی چین لینک

چین لینک (LINK) به تازگی از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۱۱.۲۲ دلار) پایین‌تر رفته اما نکته مثبت این است که گاوها در تلاش هستند تا در میانگین متحرک ۲۰ روزه (۱۰.۴۰ دلار) روند اصلاح قیمت را متوقف کنند.

تحلیل قیمت چین لینک

هرچند، اگر ریباند از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه ضعیف باشد، احتمال دارد یک مقاومت سخت در میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه را شاهد باشیم. اگر قیمت لینک از این مقاومت هم پایین‌تر رود، احتمال کاهش قیمت تا تراز ۸.۷۹۷۵ دلار نیز دور از ذهن نخواهد بود.

ریباند قدرتمند از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه نشانگر آن خواهد بود که تمایل بازار از فروش طی روند صعودی به خرید در روند نزولی تغییر یافته است. اولین هدف جفت ارز LINK / USD تراز ۱۲ دلار و بالاتر از آن خواهد بود و امکان افزایش قیمت تا تراز ۱۳.۲۸ دلار نیز وجود خواهد داشت.

7- تحلیل و بررسی پولکادات

پولکادات (DOT) به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۴.۲۲ دلار) حرکت کرده است و اکنون خرس‌ها در تلاشند قیمت را به زیر حمایت ۳.۵۳۲۱ دلار برسانند. اگر خرس‌ها موفق شوند قیمت پایانی را به زیر تراز ۳.۵۳۲۱ دلار برسانند، یک الگوی مثلث نزولی کامل خواهد شد.

تحلیل قیمت کاردانو

این روند نزولی تراز ۱.۴۷۴۳ دلار را هدف قرار داده است. با این حال، ممکن است یک سقوط مستقیم به این سطح را شاهد نباشیم، زیرا گاوها می‌توانند وارد عمل شده و در ترازهای ۲.۶۰ و ۲ دلار دست به حمایت بزنند.

از طرف دیگر، اگر جفت ارز DOT / USD از سطح فعلی بالاتر برود یا از تراز ۳.۵۳۲۱ ریباند کند، گاوها تلاش خواهند کرد قیمت را به بالای خط مقاومت مثلث نزولی بفرستند. اگر این اتفاق بیافتد، الگوی نزولی فاقد اعتبار خواهد شد و در نتیجه افزایش قیمت به تراز ۴.۶۱۱۲ و سپس ۵.۵۸۹۹ دلار را شاهد خواهیم بود.

8- تحلیل و بررسی کاردانو

گاوها نمی توانند کاردانو (ADA) را بالاتر از الگوی سر و شانه معکوس برانند. این موضوع می‌تواند افزایش فعالیت معامله‌گران ریسک پذیر و فروشندگان ریسک گریز در کوتاه مدت به بار آورد و در نتیجه یک افت قیمت تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۱۰ دلار) را به دنبال داشته باشد.تحلیل قیمت پولکادات

از آنجا که میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه شیب کمی داشته و RSI در منطقه مثبت قرار دارد، گاوها ممکن است از این سطح حمایتی دفاع کنند. اگر جفت ارز ADA / USD از میانگین متحرک ۲۰ روزه ریباند کند، گاوها سعی خواهند کرد قیمت را به بالای خط گردن (Neckline) برسانند.

در صورت موفقیت گاوها، این جفت ارز می‌تواند روند صعودی جدیدی را آغاز کند که ممکن است تا تراز ۰.۱۲۸۰۶۲ دلار و سپس ۰.۱۴۴۵ دلار ادامه یابد.

9- تحلیل و بررسی لایت کوین

لایت کوین (LTC) به زیر هر دو میانگین متحرک افت کرده است. این موضوع نشان می‌دهد که خرس‌ها از حرکت به تراز ۵۱ دلار برای آغاز معاملات استقراضی (Short Selling) خود استفاده کرده‌اند. با این حال، گاوها هنوز تسلیم نشده‌اند، زیرا در تلاش هستند از خط روند صعودی دفاع کنند.

تحلیل لایت کوین

اگر گاوها نتوانند قیمت را به بالاتر از میانگین متحرک برسانند، فروش به شدت زیاد خواهد شد و خرس‌ها بار دیگر سعی خواهند کرد جفت ارز LTC / USD را به زیر خط روند صعودی بازگردانند. در صورت موفقیت خرس‌ها، کاهش قیمت به زیر تراز ۴۲ دلار امکان پذیر خواهد بود.

برعکس، اگر لایت کوین از میانگین متحرک بالاتر رود، گاوها سعی خواهند کرد قیمت را به بالای منطقه مقاومت ۵۱ تا ۵۲.۳۶ دلار سوق دهند. در صورت موفقیت گاوها، الگوی معکوس سر و شانه کامل خواهد شد که هدف آن تراز ۶۰.۳۷۰۲ دلار است.

10- تحلیل و بررسی بیت کوین اس وی

بیت کوین اس وی (BSV) زیر میانگین متحرک شکسته شده و احتمالاً در بازه ۱۸۰.۶۳ تا ۱۴۶.۲۰ دلار باقی خواهد ماند. این سقوط، الگوی معکوس سر و شانه را فاقد اعتبار کرده است.

تحلیل بیت کوین اس وی ارزیپتو

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۶۶ دلار) ثابت است، اما میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۱۶۷ دلار) شیب رو به پایین دارد و RSI به زیر ۴۲ رسیده و این امر یک مزیت جزئی برای خرس‌ها ایجاد کرده است. شکست به زیر تراز ۱۴۶.۲۰ دلار می‌تواند آغازگر یک روند نزولی جدید باشد.

با این حال، اگر جفت ارز BSV / USD از سطح فعلی یا از حمایت ۱۴۶.۲۰ دلار فراتر رود، گاوها یک بار دیگر تلاش خواهند کرد تا قیمت را بالای تراز ۱۸۰.۶۳ دلار سوق دهند. در صورتی که قیمت پایانی بالاتر از این تراز بسته شود یک حرکت صعودی تا تراز ۲۱۰ دلار شکل خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید