Tron به کیف پول imToken اضافه شد

جاستین سان ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت TRON اعلام کرده است که ارزهای اختصاصی برپایه شبکه TRON یک قدم به واقعیت نزدیک است. TRON در ابتدا برنامه هایی را برای معاملات خصوصی در ژانویه سال 2019 اعلام کرد. و در ماه دسامبر آن را در اختیار آزمایش کنندگان بتا قرار داد. طبق گزارش شبکه (sun) کیف پول imToken اکنون از شبکه اصلی Tron پشتیبانی می کند و به مشتریان خود اجازه می دهد تمام ارزهای اختصاصی مبتنی بر Tron  (استاندارد های TRC10 و TRC20) و همچنین TRX را روی آن نگه دارند.

به غیر از Tron، کیف پول imToken اکنون با ارزهایی مانند (Litecoin (LTC) ، Bitcoin Cash (BCH) و NERVOS نیز کار می کند. این امر باعث شده که کیف پولimToken  به یک بستر چند زنجیره ای تبدیل شود، زیرا اکنون از هشت ارز رمزپایه پشتیبانی می کند.

ارزهای اختصاصی بر پایه شبکه ترون

در توییت اخیر، جاستین سان  اعلام کرد که ترون قصد دارد برخی از ارزهای اختصاصی شبکه ترون را به بازار عرضه کند. جاستین سان از مردم خواست تا درباره نام این ارزها ایده های مختلفی را  ارائه دهند. کاربران نامهای مختلفی را برای این پروژه پیشنهاد دادند، از جمله TRON-P ، P-TRX ، Privatron و حتی PRON

در پی جریانات اخیر جاستین سان اظهار داشت که  شبکه  Tron قصد ندارد هیچ کدام از 33 میلیارد TRX را که در اختیار دارد بفروشدتا قیمت این ارز کاهش پیدا نکند.

علاوه بر این، این شرکت هنوز هم برای کاهش میزان گردش این توکن ها قصد دارد تا یک برنامه برای ترون TRX آغاز کند. جاستین سان معتقد است که شبکه ترون در حال انجام یک برنامه جدید است زیرا هنوز هم کاستی های در این شبکه مشاهده می شود.

سان در ماه دسامبر اعلام کرد که TRON از zk-SNARKS و معاملات محافظت شده برای مخفی کردن داده هایی مانند، ورودی ها و خروجی ها و مبالغ معامله  استفاده می کند . TRON همچنین از سیستمی به نام محاسبات چند جانبه (MPC) برای امنیت سیستم استفاده خواهد کرد. که با توجه به گزارشات کل رویکرد شبکه ترون به شدت از Zcash استقراض می کند. هنوز مشخص نیست که کاربران چگونه به ویژگیهای اختصاصی مبتنی بر شبکه  TRON دسترسی خواهند داشت!

مشاهده نمودار و قیمت لحظه ای ترون

تلگرامشما می توانید برای اطلاع از آخرین اخبار، آموزش ها و قیمت های ارز دیجیتال، در کانال تلگرامی ارزیپتو عضو شوید.

دیدگاهتان را بنویسید