تلاش مارک کوبان برای پذیرش دوج کوین

داستان مارک کوبان و پذیرش دوج کوین 

به گزارش U Today مارک کوبان، مالک باشگاه بسکتبال دالاس ماوریکس، طرحی را با عنوان «کریپتو مانیا» راه‌اندازی کرده تا به طرفداران این تیم کارت هدیه اهدا کند. افراد برای دریافت هدیه ۲۵ دلاری باید با استفاده از ارزهای دیجیتال مورد پشتیبانی باشگاه یک خرید حداقل ۱۵۰ دلاری انجام دهند. یکی از ارزهایی که دالاس ماوریکس برای فروش کالاهای خود می‌پذیرد، دوج کوین است. انتظار می‌رود این طرح تا پایان سال جاری میلادی ادامه داشته باشد.

در اوایل ماه مارس ، Mavs اولین تیم NBA بود که دوج کوین را به عنوان یک روش پرداخت پذیرفت ، و امکان خرید بلیط و خرید و فروش با این میم کوین را فراهم کرد.

این اتفاق دو سال پس از پذیرش بیت کوین توسط تیم با موفقیت اندک رخ داد. در آوریل 2020 ، کوبا فاش کرد که Mavs تنها 130 دلار در بزرگترین ارز رمزنگاری شده جهان به دست آورد ، که به اعتقاد وی بر مشکل اصلی پذیرش آن تأکید کرد:

پذیرش دوج کوین

اکنون ما بیت کوین را می پذیریم - لطفاً همه چیز را با بیت کوین بخرید. من هیچ مشکلی ندارم! فکر می کنم 130 دلار به دست آورده ایم. این تمام بیت کوینی است که من در حال حاضر دارم.

در بحبوحه رونق بازار ارزهای دیجیتال در اوایل سال 2021 ، کوبا موضع خود را نسبت به بیت کوین و صنعت رمزنگاری به طور کلی تغییر داد. او که زمانی به ارزهای دیجیتال بدگمان بود و زمانی می گفت ترجیح می دهد موز داشته باشد تا رمز ارز ، پیش بینی کرد که بیت کوین در اوایل آوریل از طلا پیشی می گیرد:

نسل های جوان به بیت کوین اعتماد خواهند کرد و طلا دیگر کاربردی ندارد. طلا به چه دردی می خورد؟ کاملا بی استفاده است!

دیدگاهتان را بنویسید