آخرین توییت های جاستین سان در مورد ترون

جاستین سان بنیانگذار ارز ترون ارزیپتو

همانطور که می دانید، شهریور ماه سال گذشته، جاستین سان، بنیانگذار ارز ترون در حساب توییتری خود در مورد خبر بزرگی برای جامعه ی ترون، توییتی منتشر کرد که باعث رشد چشمگیر ترون شد. 

توییت جاستین سال درمورد btt

(30 آگوست 2020)

“من یک تصمیم مهم و بزرگ گرفته ام که در روز های آینده اعلام خواهم کرد. این تصمیم به شکل خارق العاده ای، ارز های TRX، BTT، JST، WIN و تمام جامعه ی ترون را به شکل مثبتی تحت تاثیر قرار خواهد داد.

این یک شروع جدید است! یک تجربه ی جدید! یک ماجراجویی جدید! بهترن ها اتفاق خواهد افتاد!”

از زمان انتشار این توییت بنیانگذار ارز ترون (جاستین سان)، این ارزها با رشد قابل توجهی مواجه شده اند. حال باید دید در روز های آینده چه رویداد جدیدی برای شبکه ی ترون اتفاق خواهد افتاد.

ارز ترون ارزیپتو

توییت جدید جاستین سان و مبارزه با کرونای هندی

همانطور که می دانید در یک هفته گذشته، کشور هند با نوع جدید و جهش یافته ای از ویروس کووید-19 دست و پنجه نرم می کند که تنها در یک شبانه روز، منجر به فوت بیش از 2700 نفر در هند شده است. جاستین سان، بنیانگذار رمز ارز ترون، در توییتی که ساعاتی پیش منتشر کرد، از اختصاص 2 میلیون TRX به کمپین مبارزه با کرونا در هند خبر داد. وی همچنین بیان کرد، به ازای هر RT، 100 دلار دیگر تا سقف 100K به این کمپین اهدا خواهد کرد.

توییت جدید جاستین سان

پیش از این نیز، جاستین سان در کمپین حمایت از گرتا تونبرگ، کودک سوئدی فعال محیط زیست، و خیریه وارن بوفی، سرمایه گذار آمریکایی نیز شرکت کرده بود. 

ارز دیجیتال ترون چیست؟

ارز دیجیتال ترون با علامت اختصاری TRX ، ارز دیجیتالی است بر بستر شبکه بلاکچین Tron ، و با هدف راحتی نقل و انتقالات مالی و دریافت و پرداخت هزینه های خدمات مبادله شده، ساخته شده است. این ارز دیجیتال، در حال حاضر، جزء 10 ارز دیجیتال برتر در دنیا قرار گرفته است. قیمت واحد ارزان آن به نسبت بیت‌کوین و دیگر ارزهای دیجیتال، و همچنین سرعت بالای تراکنش در آن درکنار کارمزد پایین ، باعث شده تا جذابیت فوق‌العاده‌ای برای نگهداری (Hodl) و سرمایه‌گذاری بلندمدت پیدا کند.

ارز دیجیتال TRX، برخلاف دیگر ارزهای دیجیتال معروف ، قابلیت استخراج ندارد ، و تایید تراکنش‌ها در آن ، با استفاده از مکانیزم اجماع 2لایه TPoS (تلفیقی از اثبات سهام نمایندگی شده یاDPoS (و نه اثبات سهام که شبکه اتریوم از آن استفاده میکند) و PBFT) که در نسخه 4 ترون توسعه یافته است، صورت میپذیرد.

تعداد کل کوین‌های TRX نیز ، حدود 100 میلیارد واحد است که در حال حاضر نزدیک به 70% از آن در گردش است. پیش‌بینی می‌شود که در سال میلادی جاری 2020 ، تمام 100 میلیارد واحد ترون تولید شده باشند و پس از آن ، با یک نرخ تورم سالانه، هر سال به تعداد کوین‌ها افزوده شود.

منبع : Twitter

دیدگاهتان را بنویسید