رشد 40 درصدی ارز شیبا ، علی رغم فروش عمده توسط نهنگ ها!

ارز شیبا (SHIB) با ادامه روند صعودی خود از پایین ترین سطح 0.00002058 دلار در هفته گذشته ، رشد 40 درصدی هفتگی خود را آغاز کرد.

قیمت SHIB در 11 اکتبر به بالاترین سطح 0.00002907 دلار در روز رسید و بیش از 40 درصد بازدهی از روند بازگشت مداوم آن را به دست آورد. همانطور که در نمودار زیر نشان داده شده است ، ارز دیجیتال الگو گرفته از Dogecoin با الهام از سطح مقاومت فنی آن به سطح 0.00002978 دلار رسید.

نمودار قیمت SHIB/USDT منبع: TradingView

آیا یک رشد قیمت گسترده ارز شیبا در راه است؟

نمودار Shiba Inu همچنین تمایل معامله گران را برای جمع آوری نشانه های SHIB زمانی که قیمت آن به میانگین متحرک نمایی 20 تا 4 ساعته (20-4H EMA ؛ موج سبز) را به عنوان پشتیبانی آزمایش می کند.

به عنوان مثال ،این ارز دیجیتال باتوجه به فروش بیش از 31 میلیارد توکن روز پنجشنبه بیش از 40 درصد سقوط داشت، که بزرگترین افت قیمت آن در شش ماه گذشته است. با این حال ، هنگامی که معامله گران شروع به جمع آوری توکن های SHIB در نزدیکی میانگین متحرک نمایی 20-4H کردند ، قیمت مجدد بهبود یافته است.

علاوه بر این، رشد قیمت مداوم Shiba Inu نشانه هایی از فروش SHIB و قیمت آن است.

سنتیمنت خاطرنشان کرد که قیمت شیبا هر بار پس از تخلیه دارایی های میلیونرهای SHIB ، همانطور که در نمودار زیر نشان داده شده است ، برگشت می کند.

توزیع عرضه Shiba Inu. منبع: Santiment

دیدگاهتان را بنویسید