پس از رشد و اثبات قیمت بیت کوین نوبت آلت کوین هاست!

به گزارش کوین تلگراف ارزهای ROSE ، AXS و ICX پس از ورود گاوها به بازار و اثبات قیمت بیت کوین به بالای 47.500 دلار ، 20 درصد افزایش یافتند.

فضای رو به رشد در 1 اکتبر پس از افزایش 10 درصدی قیمت بیت کوین (BTC) از سطح 47،500 دلار باعث لیکویید شدن بیش از 270 میلیون دلار سرمایه گذاری در موقعیت های کوتاه مدت شده است.

بازار آلت کوین ها نیز به سرعت از پس چنین روندی برآمد و اکثر توکن های موجود در 200 مورد برتر ، سودهای دو رقمی خود را در آن روز ثبت کردند.

7 سکه برتر با بیشترین تغییر قیمت 24 ساعته. منبع: Cointelegraph Markets Pro

داده های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می دهد که بیشترین سود در 24 ساعت گذشته توکن ROSE ، Axie (AXS) و توکن آیکون (ICX) بوده است.

ICX

Icon یک پروتکل بلاک چین عمومی و زنجیره تجمیعی است که برای میزبانی برنامه های غیر متمرکز و تسهیل قابلیت همکاری بین شبکه های جداگانه طراحی شده است.

داده های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می دهد که با پایین آمدن قیمت ارز آیکون به 1.38 دلار در 29 سپتامبر حجم معاملات 24 ساعته آن 385 درصد افزایش یافت و به 362 میلیون دلار رسید، سپس با رشد 45 درصدی به 1.93 دلار در روز اول اکتبر رسید.

نمودار 4 ساعته ICX/USDT. منبع: TradingView

جهش قیمت ICX که پس از لانچ رمزارز wrapped ICX رخ داده است که روی شبکه ERC-20 است و می تواند با سرمایه گذاری غیر متمرکز در اتریوم به طور متقابل مورد استفاده قرار گیرد. ارتقاء بخشی از آماده سازی نهایی پروتکل قبل از اجرای ارتقاء شبکه اصلی Icon 2.0 است.

مجموع سرمایه بازار رمزارزها اکنون 2.079 تریلیون دلار است و میزان تسلط بیت کوین 43 درصد است.

دیدگاهتان را بنویسید