پیش بینی قیمت چین لینک 2021 . آیا قیمت لینک امسال به 70 دلار می رسد؟

  • محدوده پیش بینی قیمت چین لینک ۲۰۲۱ بین 43 تا 58 دلار متغیر است.
  • قیمت LINK نیز ممکن است به زودی به 70 دلار برسد.
  • پیش بینی قیمت بازار نزولی Chainlink برای سال 2021 ، 15.64 دلار است.

 

این مقاله پیش بینی قیمت چین لینک ۲۰۲۱ تنها بر اساس تجزیه و تحلیل فنی است. در زیر ، معیارهای کلیدی را که هنگام تجزیه و تحلیل و پیش بینی قیمت LINK در نظر گرفته ایم ، مشاهده خواهید کرد.

 

دستاورد اخیر Chainlink در شکستن سطح مقاومت 14 دلاری خود توجه سرمایه گذاران را در بازار رمزنگاری ها جلب کرد. در نتیجه ، تحلیلگران رمزنگاری از افزایش قیمت LINK در روزهای آینده خبر می دهند.

 

در هفته های گذشته ، صرافی رمزنگاری Zenlink سیستم خود را با Chainlink ادغام کرده است تا امنیت شبکه خود را ارتقا دهد. در این مشارکت ، اوراکل های قیمت Chainlink به عنوان فناوری اصلی در برنامه های مالی صرافی عمل می کند. از این رو ، پذیرش دسته جمعی توکن های Chainlink پیش بینی می شود.

چین لینک (LINK) چیست؟

چین لینک در سال 2017 تاسیس شد ، این ارز یک لایه انتزاعی مبتنی بر بلاک چین است که به قراردادهای هوشمند ترکیبی جهانی اجازه انجام می دهد. علاوه بر این ، Chainlink از طریق یک شبکه اوراکل غیرمتمرکز ، بلاک چین ها را قادر می سازد تا به طور ایمن با فیدهای داده ، رویدادها و روش های پرداخت تعامل داشته باشند و اطلاعات مهم خارج از زنجیره مورد نیاز قراردادهای هوشمند پیچیده را برای تبدیل شدن به فرم توافق نامه دیجیتال غالب ارائه دهند.

 

علاوه بر این ، شبکه Chainlink توسط یک جامعه بزرگ منبع باز از ارائه دهندگان داده ، اپراتورهای گره ، توسعه دهندگان قرارداد هوشمند ، محققان ، حسابرسان امنیتی و موارد دیگر هدایت می شود. علاوه بر این ، هدف این شرکت تضمین این است که مشارکت غیر متمرکز برای همه اپراتورهای گره و کاربرانی که به دنبال مشارکت در شبکه هستند ، تضمین شده است.

پیش بینی قیمت چین لینک

وضعیت فعلی بازار چین لینک

در زمان نگارش این تجزیه و تحلیل قیمت Chainlink ، LINK با حجم معاملات 24 ساعته $ 1،063،617،587 با 24.19 دلار معامله می شود. قیمت LINK در 24 ساعت گذشته 0.57 درصد کاهش یافته است.

 

علاوه بر این ، LINK دارای منبع گردش فعلی 432،509،553.92 LINK است. در حال حاضر ، صرافی های برتر رمزنگاری شده برای خرید و فروش لینک Binance ، Huobi Global ، ZBG ، Upbit و OKEx هستند.

 

 

در حال حاضر ، LINK رتبه 14 را در CoinGecko دارد. اما آیا آخرین به روز رسانی ها ، توسعه و تغییرات در بلاک چین LINK به افزایش قیمت ارز رمزنگاری شده کمک می کند؟ بیایید به نمودارهای این مقاله پیش بینی قیمت LINK برویم .

در نمودار بالا ، که در بازه زمانی روزانه تنظیم شده است ، می توانیم الگوی کانال نزولی را مشاهده کنیم. کانال نزولی عمل قیمتی است که در جهت نزولی از طریق یک خط موازی شیب دار اتفاق می افتد. همچنین ، نمودار Lower High و Lower Lowes را از این الگوی قیمت نشان می دهد. بیشتر از این ، این الگو نشان دهنده یک روند نزولی کوتاه مدت است.

 

همانطور که در بالا نشان داده شد ، در ابتدای این ماه ، LINK از روند صعودی خود به روند نزولی تبدیل شد. این نتیجه حجم بالای تجارت است که در آن زمان اتفاق افتاده است.

شاخص قدرت نسبی LINK

شاخص قدرت نسبی (RSI) بالای 49.3 است ، بدین معنی که LINK نه در حالت خرید بیش از حد و نه در فروش بیش از حد قرار دارد. از این رو ، معامله گران ممکن است بدون هیچ گونه ترسی با خیال راحت معامله کنند. با در نظر گرفتن همه این موارد ، معامله گران می توانند آگاه باشند و از ضررهای غیرمنتظره ای که به دلیل نوسانات شدید بازار رمزنگاری رخ می دهد ، دور شوند.

 

اجازه دهید به میانگین متحرک ساده (SMA) و میانگین متحرک نمایی (EMA)   LINK نیز نگاهی بیندازیم.

از ابتدای سال 2021 ، قیمت LINK شاهد حرکتهای صعودی بسیاری بوده است که بالاتر از حرکت قبلی است. به علاوه ، اینها بلافاصله با نوسانات ، تجمیع و اصلاحات دنبال می شود. با در نظر گرفتن این نکته ، LINK در سال 2021 بازار رقابتی دارد.

پیش بینی قیمت چین لینک ۲۰۲۱

نمودار زیر نشان می دهد که چین لینک در چند روز گذشته عملکرد فوق العاده ای داشته است. علاوه بر این ، قیمت LINK در 7 روز گذشته بیش از 30 است. اگر این روند ادامه یابد ، LINK ممکن است همراه با گاوها حرکت کند و سطح مقاومت 58.12 دلاری خود را پشت سر گذاشته و بالاتر برود.

برعکس ، اگر سرمایه گذاران به رمزارزها بپردازند ، خرس ها ممکن است تصاحب شده و LINK را از موقعیت صعودی خود کنار بگذارند. به عبارت ساده تر ، قیمت LINK ممکن است تقریباً به 15.6 برسد که یک سیگنال نزولی است.

در همین حال ، پیش بینی قیمت چین لینک در بلند مدت و در سال 2021 صعودی است. این ارز احتمالاً امسال از بالاترین سطح فعلی خود (ATH) در حدود 52/88 دلار عبور می کند. با این حال ، این تنها در صورتی اتفاق می افتد که بسیاری از مقاومت های روانی قبلی را بشکند.

نتیجه گیری

پیش بینی قیمت چین لینک نشان می دهد آینده درخشانی در سال 2021 در پیش رو دارد. با تحولات مداوم که در داخل اکوسیستم LINK و همچنین در بازار کلی رمزنگاری اتفاق می افتد ، ممکن است شاهد ارتقاء LINK باشیم. پیش بینی قیمت 2021 58.12 دلار است. همانطور که در بالا گفته شد ، اگر سرمایه گذاران تصمیم بگیرند که LINK سرمایه گذاری خوبی در سال 2021 است ، همراه با ارزهای رمزنگاری شده اصلی مانند بیت کوین و اتریوم ، ممکن است به 70 دلار برسد.

سوالات متداول

چگونه توکن های LINK بخریم؟

کاربران می توانند با خرید توکن های LINK از صرافی های رمزنگاری مانند Binance یا Huobi Global ، توکن های LINK را دریافت کنند.

 

آیا LINK از ATH فعلی خود پیشی می گیرد؟

LINK سرمایه گذاری خوبی در سال 2021 است. با این حال ، LINK این احتمال را دارد که از ATH فعلی خود در حدود 52.88 دلار در سال جاری پیشی بگیرد.

 

آیا Chainlink به زودی به 70 دلار می رسد؟

بله ، بسیار محتمل است که LINK در آینده نزدیک بر اساس روند صعودی فعلی به 70 دلار برسد.

 

آیا Chainlink در سال 2021 به 100 دلار می رسد؟

بله ، بسیار محتمل است که LINK در آینده نزدیک بر اساس روند صعودی فعلی به 100 دلار برسد.

دیدگاهتان را بنویسید