کریپتو از یک شرکت جدید رمز نگاری در اروپا خبر داد

لوکزامبورک

تنظیم کننده بزرگ مالی اروپا ، (CSSF ) از یک شرکت رمز نگاری ثبت نشده در لوکزامبورگ خبر داد.

CSSF در 31 ژانویه اعلام کرد: که شرکت Crypto Bull تحت عنوان url crypto-bull.io فعالیت می کند و ادعا می کند که در لوکزامبورگ مستقر است در حالی که اجازه ارائه خدمات رمزنگاری در کشور را ندارد.

CSSF به مردم اخطار داد:

که هیچ مجوزی برای ارائه خدمات سرمایه‌گذاری یا سایر خدمات مالی بواسطه لوکزامبورگ وجود ندارد.”

این شرکت که هنوز هم به ثبت نرسیده است، قصد دارد در لوکزامبورگ خدماتی به کاربران انگلیسی، اسپانیایی و روسی ارائه دهد.

Crypto Bull بدون در نظر گرفتن ثبات این شرکت و این که آیا دارای مجوز است یا خیر! تنها با در نظر گرفتن جایگاه مجموعه در پاریس، به عنوان یک سکوی قابل اعتماد و فناوری گرا خدماتی برای تجارت Cryptocurrency در اختیار این شرکت قرار می‌دهد.

لوکزامبورگ اولین کشور اروپایی بود که مجوز مبادله رمزنگاری را صادر کرد.

لوکزامبورگ با صنعت رمزنگاری رابطه خوبی دارد زیرا این کشور دارای مبادلات بزرگ جهانی رمزنگاری مانند Bitstamp  است. CSSF مبادلات رمزنگاری مستقر در لوکزامبورگ را تنظیم می‌کند. همچنین طبق گزارش‌ها، Bitstamp  برای اولین بار در سال 2016 مجوز رمزگذاری در اروپا را صادر کرد.

همان طور که قبلاً توسط کوین تلگراف گزارش شده بود، دولت لوکزامبورگ ارزهای رمزنگاری را به عنوان دارایی‌های نامشهود تلقی می‌کند و تا زمانی که برای فیات رد و بدل نشوند، مشمول مالیات بر درآمد نمی‌شوند. به این ترتیب طبق گزارش‌ها، کلیه معاملات مربوط به رمزنگاری از آگوست 2019 مالیات بر ارزش‌افزوده در لوکزامبورگ صادر شد.

در راستای حمایت از توسعه اکوسیستم محلی رمزنگاری، مقامات لوکزامبورگ به طور جدی در حال نظارت بر بازار هستند. در سپتامبر 2019 ،  از فعالیت‌های وب سایت clone را که ارائه دهنده خدمات جعلی پرداخت از طریقcryptocurrency BitPay  است خبر داد . از سوی شرکت Cryptominingoptionsignal که یکی دیگر از شرکت‌های مرتبط با رمزنگاری بوده است این اخطار را رد کرده است و همچنان اصرار دارد این شرکت مجوزدارد.

بیشتر بخوانید: ساتوشی، کوچکترین واحد در بیت کوین، به فرهنگ لغت آکسفورد اضافه شد

تلگرامشما می توانید برای اطلاع از آخرین اخبار، آموزش ها و قیمت های ارز دیجیتال، در کانال تلگرامی ارزیپتو عضو شوید.

 

2 نظر

دیدگاهتان را بنویسید