کمک خیریه بایننس برای مقابله با بیماری کرونا با استفاده از فنآوری بلاکچین

خیریه بایننس ارزیپتو

کمک خیریه بایننس برای مقابله با بیماری کرونا با استفاده از فنآوری بلاکچین

خیریه بایننس(Binance Charity) اولین بنیاد خیریه غیر متمرکز در جهان است که از فناوری بلاک‌چین برای حل مسائل مربوط به فقر و نابرابری استفاده می‌کند.

خیریه بایننس برای مقابله با بیماری پاندمیک کووید ۱۹، یک کمپین تبلیغاتی کاملا شفاف راه اندازی کرده که به اعطای بیش از ۴ میلیون دلار به کانون‌های مهم کووید ۱۹ در سراسر جهان از جمله چین، هند، ایتالیا، ژاپن، آفریقای جنوبی، اسپانیا، ترکیه کمک کرده است.

این کمپین در هر مرحله شفافیتی در مورد اهداکنندگان و جزئیاتی از این قبیل را ارائه می‌دهد: همه اطلاعات مربوط به تولیدکننده ماسک N95 و سفارشات خرید؛ اطلاعات مربوط به پروازهای حمل و نقل مواد؛ و عکس از کارکنان مراقبت‌های بهداشتی که تجهیزات پزشکی را دریافت می‌کنند را در دسترس اهدا کنندگان قرار می‌دهد.

اخیرا این پلتفرم از تحویل ۲۰۰ هزار دستگاه تجهیزات حفاظت شخصی به منطقه ای که بیشترین آسیب را در جهان توسط ویروس کرونا در جهان دیده، یعنی شهر نیویورک محافظت کرده است.

بایننس بزرگترین و پرکاربردترین صرافی ارز دیجیتال جهان است و که ۱۱ میلیارد دلار حجم معاملات روزانه دارد. این شرکت و مدیرعامل آن چانگ پنگ ژائو (معروف به “CZ”) در همان ابتدا یک ذهنیت برنده را اتخاذ کردند. این صرافی در ۱۸۰ روز به بزرگترین صرافی ارز دیجیتال تبدیل شد و مدیر عامل آن توانست در اولین سال فعالیت خود به مقام یک میلیاردر برسد.

مدیر عامل بایننس Changpeng Zhao گفته است:

«پاندمیک کرونا دنیایی را که می‌شناختیم تغییر داده است. دنیا دیگر هرگز مانند قبل نخواهد بود و معتقدیم که در این دنیای جدید ارز دیجیتال نقش زیادی خواهد داشت.»

دیدگاهتان را بنویسید