موقعیت

آموزش خرید

۱. برای ثبت سفارش خرید در ارزیپتو ابتدا با شماره همراه و رمز عبور وارد حساب خود شوید. سپس از قسمت بالای صفحه بخش خرید و فروش، که با دایره قرمز رنگ در تصویر مشخص می باشد را انتخاب نمایید.

آموزش خرید بیت کوین

 

۲. سپس در قسمت راست تصویر در نوار جستجویی که با فلش نمایش داده شده است می توانید ارز مورد نظر خود را جستجو نمایید(شماره ۱) . در تصویر ما برای نمونه ارز بیت کوین را انتخاب کرده ایم. پس از انتخاب ارز نمودار آن در وسط صفحه برای مشاهده قیمت و نوسانات ارز به شما نمایش داده می شود.

 

آموزش خرید بیت کوین

 

 

در کادر واحد، مقدار ارزی که قصد خرید آن را دارید انتخاب نمایید و مبلغ آن در کادر روبرو به طور اتوماتیک به شما نمایش داده خواهد شد(شماره۲). در بالای کادر مبلغ گزینه ای با نام همه وجود دارد که در صورت تمایل با انتخاب آن می توانید با کل موجودی خود خرید نمایید.

همانطور که در کادر سمت چپ صفحه مشاهده می نمایید پیش فاکتور این سفارش قرار داده شده است. پس از انتخاب مقدار خرید، در این پیش فاکتور مبلغ و همچنین کارمزد آن مشخص می شود.

اگر این پیش فاکتور مورد تایید شما بود، سپس گزینه ثبت خرید را انتخاب نمایید(شماره ۳).

 

۳. پس از انتخاب گزینه ثبت خرید، جزییات سفارش به شما نمایش داده می شود با انتخاب گزینه ی پرداخت، سفارش خرید شما با موفقیت انجام می گردد و ارز به کیف پول شما در ارزیپتو واریز می شود.

 

 

خرید بیت کوین

۴. شما می توانید مقدار ارز خریداری شده خود را در قسمت کیف پول ، مشاهده نمایید.

 

 

این راهنما را به اشتراک بگذارید 

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در google

به راهنمایی نیاز دارید ؟

اگر نمی توانید پاسخی را که به دنبال آن هستید پیدا کنید؟ نگران نباشید ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم!

021-91010232

با ما در ارتباط باشید