بایننس، تگ معامله با ریسک بالا را به آلت کوین های پر خطر اضافه می کند

بایننس برخی آلت کوین ها را به لیست خطر ریسک بالا اضافه می کند

بایننس اخیرا در اقدامی برای محافظت از پایگاه کاربران خود در برابر ارزهای دیجیتال ناپایدار، فهرست نظارت خود را با گنجاندن آلت کوین های جدید شناسایی شده با ریسک بالا گسترش داده است.

این دارایی‌های دیجیتالی اضافی اکنون به دلیل احتمال حذف از فهرست در آینده تحت نظارت دقیق‌تری هستند و تاریخ شروع آن 3 آوریل 2024 است.

از جمله ارزهای دیجیتال جدید برچسب‌گذاری شده‌: Ellipsis (EPX)، ForTube (FOR)، Unfi Protocol DAO ( UNFI)، امواج (WAVES) و Wrapped NXM (WNXM).

بایننس این آلت کوین ها را با تگ ریسک بالا فهرست می کند. فهرست نظارت به عنوان معیار بایننس برای متمایز کردن ارزهای دیجیتال با نوسانات و ریسک بالا از همتایان با ثبات تر خود عمل می کند. آلت کوین هایی که به این لیست راه پیدا می کنند، به طور مداوم تحت بررسی هستند و ارزیابی های منظمی توسط صرافی انجام می شود.

فرآیند بررسی بایننس شامل چندین جنبه است، مانند تعهد تیم پروژه، فعالیت های توسعه ای، نقدینگی و حجم معاملات، قابلیت اطمینان شبکه و همکاری با بررسی های لازم. آلتکوین‌های موجود در فهرست نظارت برای تعیین همسویی آن‌ها با استانداردهای فهرست بایننس ارزیابی می‌شوند. اگر نتوانند این استانداردها را برآورده کنند، ممکن است از فهرست حذف شوند.

با وجود این نظارت بیشتر، بایننس تضمین می کند که سایر خدمات متصل به این ارزهای دیجیتال بی تأثیر باقی می مانند. برای احتیاط به معامله گران، یک هشدار خطر در کنار جفت های معاملاتی آلتکوین ها در پلتفرم نمایش داده می شود.

تست های جامع برای معامله گران

برای معامله گران علاقه مند به معامله با این آلت کوین های علامت گذاری شده، بایننس یک تست اجباری را معرفی کرده است که باید هر 90 روز یک بار انجام شود. این ارزیابی از طریق پلتفرم‌های معاملاتی بایننس اسپات و بایننس مارجین انجام می‌شود تا تأیید شود که معامله‌گران در مورد خطرات تجارت این آلت‌کوین‌های خاص آموزش دیده‌اند.

این ابتکار بر تعهد بایننس برای تقویت یک جامعه آگاه در اکوسیستم تجاری تاکید می کند. نکاتی که باید در نظر گرفته شود فهرست پیگیری بایننس برای شناسایی آلتکوین‌هایی با ریسک و نوسانات بالا طراحی شده است. ارزیابی‌های منظم آلت‌کوین‌های فهرست شده شامل ارزیابی تعهد و پاسخگویی پروژه است.

تجارت آلتکوین های فهرست شده در بایننس مستلزم گذراندن یک آزمون دانش هر 90 روز است. گنجاندن آلتکوین‌های جدید بایننس در فهرست پیگیری خود، بر استراتژی آن برای تضمین یک محیط تجاری امن و صادقانه تاکید می‌کند. هدف این رویکرد فعالانه توسط صرافی ارزهای دیجیتال، کاهش غیرقابل پیش‌بینی بودن آلت‌کوین‌های خاص است و در نهایت بازار قوی‌تر و قابل اعتمادتری را برای شرکت‌کنندگان ایجاد می‌کند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید