انتقال بیش از 1 تریلیون PEPE توسط یک نهنگ به بایننس

یک آدرس چند امضایی په په ، امروز بیش از 1 تریلیون سکه به بایننس ریخته است. قیمت PEPE نزدیک به 5٪ کاهش یافت و گمانه زنی ها در مورد حرکات آتی را تحریک کرد.

در یک چرخش بی‌سابقه، در شرایطی که امروز شاهد رکود بازار سکه‌های میم بودیم، سکه پپه با کاهش قابل توجهی در قیمت خود، مرحله نزولی را طی کرد. با کاهش نزدیک به 5 درصدی در 24 ساعت گذشته، میم کوین با مضمون قورباغه، گمانه‌زنی‌هایی را در میان سرمایه‌گذاران در مورد احساس «بالا رفتن» برای مسیر قیمت آن برانگیخت. این احساسات عمدتاً از 1.2 تریلیون PEPE سرچشمه می‌گیرد که امروز، 7 می، به بایننس، یکی از صرافی های پیشرو بارگذاری شد.

 

کیف پول مولتی سیگ ،په په کوین را به بایننس منتقل می کند

بر اساس گزارش‌ها از پلتفرم‌های مختلف ردیابی تراکنش‌های زنجیره‌ای، یک کیف پول multisig، که معمولاً با نهنگ‌ها یا مؤسسات مرتبط است، مسئول سپرده‌گذاری 1.238 تریلیون PEPE، معادل 10.56 میلیون دلار، به بایننس بود.

در حالی که مسیر قیمت سکه کاهش یافته است، این کاهش عظیم PEPE علاوه بر این، احساسات نزولی بازار را برانگیخته است، و سرمایه گذاران حدس می زنند که قیمت PEPE ممکن است بالاتر رفته باشد. با این حال، داده های بازار نشان می دهد که جریان خروجی خالص PEPE از صرافی ها نیز در 24 ساعت گذشته افزایش یافته است و احساسات متضادی را برانگیخته است. خروجی خالص PEPE از بایننس در 24 ساعت گذشته به 11.32 میلیون دلار رسید، در حالی که 1.72 میلیون دلار خروجی خالص ثبت شده از طریق OKX بود که جریان ورودی ثبت شده را تضعیف کرد. این تصویر متضادی از غرفه بازار پپه را ترسیم می کند.

شایان ذکر است که گزارش‌های CoinGape Media نشان‌دهنده انباشته‌های عظیم PEPE در چند روز گذشته است که در بلندمدت تعادل را بیشتر به سمت خوش‌بینانه توکن تغییر می‌دهد. با این وجود، با فروش هنگفت، همراه با سیر قیمتی متزلزل این توکن میم با مضمون قورباغه، پرتره کوتاه مدت برای PEPE آشفته به نظر می رسد.

 

سقوط قیمت PEPE

در زمان نگارش این مطلب، قیمت پپه کوین در 24 ساعت گذشته 4.60 درصد کاهش یافت و در حال حاضر با قیمت 0.000008187 دلار معامله می شود. ارزش بازار این توکن 4.58 درصد سقوط کرد در حالی که حجم معاملات 24 ساعته آن 38.77 درصد افزایش یافت. به طور همزمان، داده های Coinglass  نشان می دهد که سود باز توکن 10.74٪ کاهش یافته است، در حالی که حجم مشتقات 22.10٪ افزایش یافته است. این در مجموع بر احساسات متفاوت بازار برای توکن PEPE تأکید می کند.

 

با این وجود، قیمت PEPE ممکن است در کوتاه مدت شاهد نوسان باشد، که در درجه اول با حوزه آشفته کریپتوها و داده های بازار فوق الذکر مطابقت دارد. با این حال، احتمال نصف شدن بیت کوین پس از رویداد نصف شدن بیت کوین در سال جاری، هنوز آغاز نشده است، که انتظار می رود همانطور که داده های تاریخی نشان می دهد، افزایش قیمت در آلت کوین ها ایجاد شود.

دیدگاهتان را بنویسید