جدیدترین های بازار رمز ارزها: افزایش بیت کوین به 65 هزار دلار

قیمت بیت کوین افزایش می یابد و به بالاترین حد خود نزدیک می شود

قیمت بیت کوین (BTC) امروز به 65600 دلار و به بالاترین سطح خود از نوامبر 2021 رسید. این افزایش، بزرگترین ارز دیجیتال را به بالاترین رکورد ثبت شده در آن ماه نزدیک کرد. این حرکت قابل توجه قیمت نشان می دهد که سرمایه گذارانی که بیت کوین را در دسامبر 2022 با قیمتی کمتر از 16000 دلار خریداری کرده اند، اکنون به سود بیش از 300 درصدی رسیده اند که آن را با شرکت های بزرگ دولتی برابری می کند.

ارزش بازار بیت کوین با شرکت های برتر رقابت می کند

نشریه اقتصاد کلان Kobeissi Letter ارزش بازار بیت کوین را که پس از افزایش قیمت اخیر به 1.3 تریلیون دلار نزدیک می شود، برجسته کرد. در مقایسه ارزش بازار بیت کوین با شرکت های بزرگ، Kobeissi Letter اشاره کرد که اگر بیت کوین یک شرکت بود، هشتمین شرکت بزرگ تجارت عمومی جهان بود. با ارزش بازار بیش از 1.3 تریلیون دلار، بیت کوین به نقطه ای رسیده است که با متا (فیسبوک سابق) برابری می کند و ارزش بازار غول خودروهای الکتریکی تسلا را دو برابر کرده است.
علاوه بر این، تسلط بیت کوین بر بازار، که بیش از 50 درصد است، نشان می دهد که جایگاه خود را به عنوان دارایی پیشرو در بازار ارزهای دیجیتال حفظ کرده است. با این حال، تحلیلگران بر این باورند که فصل آلتکوین، که در آن آلت‌کوین‌ها عملکرد بهتری نسبت به بزرگترین ارزهای دیجیتال دارند، بعید است، تا زمانی که تسلط بیت کوین در بازار به طور قابل توجهی به زیر سطح 50 درصد کاهش پیدا کند.
ویلی وو، تحلیلگر فنی معروف، حرکت صعودی بیشتری را برای بیت کوین پیش بینی کرد و پیشنهاد کرد که اگر صادرکنندگان عمده ETF تنها 3 درصد از سرمایه گذاری مشتریان خود را به این دارایی اختصاص دهند، قیمت تا پایان سال 2025 به 125000 دلار خواهد رسید و انتظارات سرمایه گذاران را افزایش می دهد.

جدیدترین ها از بازار ارزهای دیجیتال

در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین در حدود 65000 دلار معامله می شد که 5.16 درصد در بازه زمانی روزانه افزایش داشت، در حالی که بسیاری از آلتکوین ها از آن بهتر بودند. بزرگترین میم کوین Dogecoin (DOGE) در همان بازه زمانی 25 درصد افزایش یافت و به 0.16 دلار رسید، در حالی که پولکادوت (DOT) با افزایش 8 درصدی روبرو شد و حدود 10 دلار معامله شد.
آلتکوین های دیگری که سود قابل توجهی را ثبت کرده اند عبارتند از Filecoin (FIL)، Near Protocol (NEAR) و Stacks (STX) که نشان می دهد این افزایش منحصر به بیت کوین نیست بلکه یک روند کلی بازار است. علاوه بر این، ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال در 24 ساعت گذشته 2.7 درصد افزایش یافته است و به بالاترین سطح از دسامبر 2021 رسیده است.

دیدگاهتان را بنویسید