مدیر عامل ریپل افزایش بازار کریپتو را پیش بینی کرد

پیش‌بینی‌های خوش‌بینانه براد گارلینگ‌هاوس، مدیرعامل ریپل، درباره بازار ارزهای دیجیتال در سال 2024 همچنان صنعت را هیجان‌زده می‌کند. طبق پیش‌بینی گارلینگ‌هاوس ، بازار کریپتو با افزایش قابل توجهی روبرو خواهد شد و تا پایان سال دو برابر خواهد شد. انتظار می رود ارزش کل بازار کریپتو که در حال حاضر 2.58 تریلیون دلار است، از 5 تریلیون دلار فراتر رود.

 

عوامل حمایت کننده از خوش بینی مدیرعامل ریپل

عوامل حمایت کننده از خوش بینی گارلینگ هاوس شامل ورود ETF بیت کوین و رویدادهای مهمی مانند هاوینگ بیت کوین است. گارلینگ هاوس با اعتقاد به اینکه این تحولات بر بازار ارزهای دیجیتال تأثیر زیادی خواهد گذاشت، اظهار داشت:

 

من برای مدت طولانی در این بخش بوده ام و تغییرات روندها را مشاهده کرده ام. وقتی به تصویر بزرگ نگاه می کنیم، روندهای کلان و عواملی مانند ETF اکنون پول نهادی واقعی را به این فضا می کشانند. این امر باعث افزایش تقاضا می شود و در محیطی که عرضه در حال کاهش است، قیمت ها را بالا می برد. حتی کسی که اقتصاددان نیست می تواند این را پیش بینی کند.»

گارلینگ هاوس یادآوری کرد که نصف شدن بیت کوین تنها 12 روز دیگر باقی مانده است و پیشنهاد می کند که این رویداد باعث یک شوک عرضه قابل توجهی می شود که قیمت بیت کوین را بالا می برد.

تحولات نظارتی ایالات متحده

گارلینگ هاوس همچنین معتقد است که محیط نظارتی در ایالات متحده تأثیر مثبتی بر بازار ارزهای دیجیتال خواهد داشت. علیرغم نبردهای حقوقی مداوم با SEC ایالات متحده، گارلینگ هاوس معتقد است که بازار کریپتو ایالات متحده با شتاب مثبت نظارتی قوی خواهد شد.

 

با توجه به اینکه سال انتخاباتی است، در میان سرمایه گذاران کریپتو امید وجود دارد که دولت بعدی رویکرد مطلوب تری را در این بخش اتخاذ کند. این وضعیت به تداوم فضای خوش‌بینی و امید در بین فعالان صنعت کمک می‌کند.

 

عصر جدیدی در مقررات مالی ایالات متحده؟

گری جنسلر به رهبری کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) مصمم است تا با اتخاذ رویکردی فعال برای مقرراتی که شرکت‌های رمزنگاری را هدف قرار می‌دهند، عدم اطمینان در این بخش را کاهش دهد.

همانطور که گارلینگ هاوس تاکید کرد، انتظار می رود که چشم انداز ایالات متحده در مورد دنیای ارزهای دیجیتال شفافیت بیشتری داشته باشد. این می تواند نشان دهنده تغییر قابل توجهی در موضع ایالات متحده، بزرگترین اقتصاد جهان، نسبت به بازار ارزهای دیجیتال باشد.

با این حال، دیدگاه های گارلینگ هاوس فقط شرکت خودش را نشان می دهد. خوش‌بینی مشابهی در میان برخی از نام‌های پیشرو در دنیای ارزهای دیجیتال نیز قابل توجه است. به عنوان مثال، مدیر عامل صرافی ارزهای دیجیتال Gemini، مارشال بیرد، پیش بینی می کند که قیمت بیت کوین تا پایان سال به 150000 دلار می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید