نظر ویتالیک بوترین در مورد میم کوین ها

ویتالیک بوترین نظرات خود را در مورد پذیرش میم کوین به اشتراک می گذارد

 

پست Roko Mijic در این آخر هفته منجر به افزایش قابل توجهی در میم کوین ها شد که باعث واکنش ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم شد. بوترین نظرات خود را در مورد پذیرش سکه های میم به اشتراک گذاشت.
Roko Mijic در پست خود عنوان کرد:
زیرساخت های کریپتو درواقع کمبود دارد. ازینرو ما مجددا به میم کوین هایی مانند دوج روی می آوریم.

 

نظر ویتالیک بوترین در مورد میم کوین ها

افزایش مداوم ارزهای دیجیتال، ارزش کل ممکوین ها را به بیش از 30 درصد از 41 میلیارد دلار رسانده است. هنگامی که در مورد میم کوین ها صحبت می کنیم، شیبا (SHIB) از دوج  پیروی می کند و اوایل امروز با افزایش 70 درصدی قیمت مواجه شد و در طول روز در رالی پیشرو بود.

 

به دنبال حرکت قیمت، قیمت SHIB به 0.00002 دلار افزایش یافت و در زمان نوشتن این مقاله، این افزایش همچنان ادامه داشت. دوج کوین (DOGE) که در اوج ارزش بازار در بین میم کوین ها قرار دارد، پس از رالی اخیر افزایش بیش از 30 درصدی را ثبت کرد.

 

فعالان بازار همچنان گمانه زنی می کنند که DOGE ممکن است برای یک دوره صعودی بلندمدت آماده شود. حجم معاملات 24 ساعته DOGE نیز با افزایش قابل توجهی مواجه شد و از 4.77 میلیارد دلار گذشت.

رالی در بازار تقریباً تمام ممکوین ها را به جلو سوق داده است و نظراتی وجود دارد که حرکت مثبت می تواند برای مدتی طولانی تر ادامه یابد.

کاربر RokoMijic در بیانیه ای تاکید کرد که این میم کوین ها در حال حاضر به دلیل موارد استفاده محدود ناشی از رکود در زیرساخت ارزهای دیجیتال در حال افزایش هستند. اما ویتالیک بوترین به این پست واکنش نشان داد و گفت که اوضاع همیشه آنطور که به نظر می رسد نیست.

 

بوترین بیانیه زیر را بیان کرد:

 

من دو سال پیش کاملاً همین احساس را داشتم و بحث اصلی من چیزی شبیه این بود که زیرساخت ،یک کالای عمومی است، انگیزه تأمین مالی کالاهای عمومی N برابر کمتر از حد مطلوب است (این اقتصاد پایه 101 است)، بنابراین داشتن زیرساخت های زیاد، عملا غیرممکن است.»

 

وضعیت قیمت دوج کوین (DOGE)

به نظر می رسد که Dogecoin پس از اینکه اخیراً از سطح 0.1 دلار عبور کرده است، به رشد غیرقابل توقف خود ادامه می دهد. قیمت به دنبال افزایش 0.54 درصدی در 24 ساعت گذشته، سطح 0.14 دلار را پشت سر گذاشته است.

از سوی دیگر، ارزش بازار DOGE از مرز 20 میلیارد دلار عبور کرده است و در زمان نگارش این مقاله، DOGE در جایگاه نهم بازار قرار دارد. حجم معاملات 24 ساعته DOGE نیز 13.5 درصد افزایش یافت و از 3.9 میلیارد دلار گذشت.

اگرچه افزایش DOGE در ساختاری موازی با دنیای ارزهای دیجیتال اتفاق می‌افتد، اما مشاهده آن بدون حمایت صریح ایلان ماسک ممکن است خوش‌بینی بیشتری را در بین سرمایه‌گذاران ایجاد کند. پشتیبانی احتمالی ایلان ماسک به طور بالقوه می تواند DOGE را به اوج قبلی خود بازگرداند.

دیدگاهتان را بنویسید