آغاز موج صعودی سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال و بیت کوین

سرمایه گذاری در بیتکوین ارزیپتو

آغاز موج دوم چک ‌های محرک – Stimulus Check برای شهروندان آمریکایی موجب افزایش سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال و بیت کوین – Bitcoin می‌شود.

آن دسته از شهروندان آمریکایی که اولین چک ‌محرک حمایتی 1,200 دلاری خود را در بیت کوین سرمایه گذاری کرد‌ه بودند، اکنون و پس از افزایش قیمت BTC به 10,200 دلار، توانسته‌اند بیش از 40 درصد سودآوری داشته باشند.

در طی مصاحبه خبرگزاری CNN’s در 26 ژانویه، جیک تاپر (Jake Tapper) مشاور اقتصادی کاخ سفید تأیید کرد که شهروندان آمریکایی بار دیگر چک های 1,200 دلاری را به عنوان بخشی از بسته محرک 1 تریلیون دلاری (بر طبق اعلامیه 23 ژانویه) دریافت خواهند کرد.

با این حال، براساس اخبار نیوزویک – Newsweek، بسیاری از آمریکایی‌ها از عدم دریافت اولین چک خود از دولت آمریکا خبر دادند. خزانه‌داری کشور آمریکا در اواخر ماه مارس پروژه خود را آغاز کرد.

استیون منوچین (Steven Mnuchin) وزیر خزانه‌داری این کشور اعلام کرد که پرداخت دوم در ماه آگوست انجام می‌شود اما به خاطر روند مشابه آن با موج قبلی، پرداخت چک ‌های محرک ممکن است تا ماه نوامبر نیز ادامه داشته باشد.

ساعاتی پیش و پس از اعلام مبلغ تخصیص یافته 1,200 دلاری به هر یک از چک ‌های محرک شهروندان آمریکایی، قیمت بیت کوین3.1% افزایش پیدا کرد و از 9,941 دلار به 10,249 دلار رسید. زمانی که مقامات عالی رتبه آمریکا برای اولین بار خبر بسته محرک 1 تریلیون دلاری را در 23 ژانویه اعلام کردند، قیمت بیت کوین از 9.500 دلار عبور کرد و به نوسانات پایین بازه 9,000 تا 9,500 دلار پایان داد.

برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال می توانید مقالات دیگر ما را در وبلاگ سایت ارزیپتو مطالعه فرمایید .

دیدگاهتان را بنویسید