آموزش ثبت سفارش موفق فروش در ارزیپتو

۱. برای ثبت فروش در ارزیپتو، ابتدا با وارد کردن شماره همراه و رمز ورود وارد حساب کاربری خود شوید. قسمت خرید و فروش ،که در تصویر به شما نمایش داده شده است را انتخاب نمایید.

۲. در صفحه ی بعد tab فروش را انتخاب نمایید. در کادر پایین ارز ی را که قصد فروش آن را دارید انتخاب نمایید و شبکه ی ارز را باتوجه به شبکه ی نمایش داده شده داخل کیف پول ارزیتان مشخص کنید سپس مقدار واحد ارز را تعیین کنید . در کادر روبروی مقدار ملبغ ارز به تومان برای شما نمایش داده می شود . 

3.سپس در کادر بعدی می توانید نحوه ی دریافت مبلغ را انتخاب کنید . اگر واریز به کیف پول را انتخاب کنید مبلغ حاصل از فروش به کیف پول شما در ارزیپتو واریز می گردد در غیر اینصورت مبلغ شما بر طبق زمان تسویه که در صفحه ی آخر فروش به شما نمایش داده خواهد شد برای شما واریز می گردد.سپس دکمه ثبت فروش را بزنید.

4. پس از ثبت فروش در صفحه ی بعدی آدرس کیف پول ارزیپتو برای انتقال ارز به شما نمایش داده می شود .آدرس را از محل نمایش داده شده کپی کنید.

5. بعد از کپی کردن آدرس ما وارد پنل کیف پول خود شوید.

6.در صفحه ی اصلی کیف پولتان ارزی را که قصد فروش آن را دارید انتخاب نمایید.

7. در صفحه ی خود ارز روی دکمه ی send (ارسال)کلیک کنید. همانطور که در تصویر زیر نمایش داده شده است.

8. آدرسی را که کپی کرده بودید در قسمتی که در تصویر به شما نمایش داده شده است paste(وارد) کنید. 

9. در قسمت بعد مقدار ارزی که قصد انتقال آن را دارید انتخاب نمایید.

10.برخی ارزها برای ارسال علاوه بر آدرس نیاز به تگ (memo) نیز دارند .برای دریافت تگ دوبار وارد قسمت فروش در ارزیپتو شده و تگ را که زیر آدرس به شما نمایش داده شده است را کپی کنید. اگر در قسمت فروش ارز به شما تگ نمایش داده شده است حتما آن را نیز در کیف پول خود وارد کنید در غیر اینصورت انتقال بدرستی انجام نخواهد شد . در کنار آدرس تگ با رنگ قرمز به اجباری بودن آن اشاره شده است.

11. دوباره وارد کیف پول ارزی خود شده و تگ (memo) را نیز در قسمتی که در تصویر به شما نمایش داده شده است وارد کنید. و در قسمت پایین تصویر روی دکمه send(ارسال) کلیک کنید.

12. پس از زدن دکمه ی send ارز از کیف پول شما انتقال داده می شود. اکنون می توانید جزییات سفارش انجام شده ی خود را در صفحه ی اصلی ارز ببینید . همانگونه که در تصویر به شما نمایش داده شده است. لطفا برای دریافت شناسه تراکنش قسمت نمایش داده شده را انتخاب نمایید .

13.بعد از وارد شدن به صفحه ی بعد برای دریافنت شناسه ی تراکنش روی دکمه ی more details(جزییات سفارش) کلیک کنید.

14. بعد از اینکه دکمه ی more details را انتخاب نمودید به مرورگر گوگل منتقل می شوید در این صفحه می توانید شناسه ی تراکنش را مشاهده نمایید. این شناسه با یکی از نام های transaction id(tx id) یا hash در صفحه ی جزییات مشخص می باشد. لطفا آن را کپی نمایید.

15.پس از کپی کردن شناسه ی تراکنش دوباره وارد صفحه ی فروش ارزیپتو شده و شناسه را در قسمتی که در تصویر نیز مشخص شده است کپی کنید. و دکمه ی ثبت را بزنید.

16. در صفحه ی بعدی اطلاعات مربوط به سفارش فروش شما به همراه زمان تسویه ی مبلغ حاصل از فروش به کارت بانکی به شما نمایش داده می شود. ثبت فروش را انتخاب نمایید . اکنون سفارش فروش شما به طور کامل انجام شده است و پس از تایید شبکه ارز به کیف پول ارزیپتو وارد می گردد. لازم است بدانید، کارمزد فروش در صرافی ارزیپتو، صفر است. 

در ویدیوی زیر، تمامی مراحل فروش ارز به صورت تصویری و با توضیح کامل، نشان داده شده است. شما می توانید این ویدیو را ذخیره کنید یا برای دوستانتان بفرستید تا در صورت نیاز به آن دسترسی داشته باشید.  

دیدگاهتان را بنویسید