آیوتا چیست! و نحوه خرید این ارز دیجیتال چگونه است؟

آیوتا

آیوتا یک شبکه توزیع شده و دارای قابلیت هایی است که تراکنش‌های فوق سریع و بدون کارمزد را برای کاربران آن فراهم می‌کند. کلمه بدون کارمزد بودن برخلاف دیگر ارزهای دیجیتال که چنین ادعایی را هنوز عملی نکرده اند، در آیوتا واقعا وجود دارد و کارمزد تراکنش ها صفر است.

همچنین ارز دیجیتال آیوتا این قابلیت را دارد تا برای تحقق کاربردی تر اینترنت اشیا مورد استفاده قرار گیرد. اینترنت اشیا به بسیاری از چیزها شامل اشیا و وسایل محیط پیرامون‌مان که به شبکه اینترنت متصل شده و توسط اپلیکیشن‌های موجود در تلفن‌های هوشمند و تبلت کنترل و مدیریت می‌شوند، اشاره دارد.

نحوه خرید آیوتا IOTA

در حال حاضر فقط دو مبادله با حجم قابل توجهی از تجارت IOTA وجود دارد که هیچ یک از آنها سپرده های ارزی (USD، EUR و غیره) را نمی پذیرند. اگر در حال حاضر قصد دارید در IOTA سرمایه گذاری کنید ، ابتدا باید بیت کوین یا اتریوم را خریداری کنیدو  سپس  بیت کوین یا اتریوم خود را به یکی از مبادلات زیر تبدیل کنید:

Bitfinex – خارج از هنگ کنگ ، Bitfinex به طور مداوم دارای بیشترین حجم معادلات روزانه، در تمام مبادلات cryptocurrency است. متأسفانه برای سرمایه گذاران مستقر در ایالات متحده ، Bitfinex اخیراً خدمات متفرقه به مشتریان فردی ایالات متحده را متوقف کرده است.

Binance یک تبادل بسیار جدید است. این شرکت از طریق ارائه ارز اولیه خود (ICO) در 3 ژوئیه 2017 تنها در 3 دقیقه 15 میلیون دلار جمع آوری کرده است. که در کمتر از دو هفته ، این مبادله در 14 ژوئیه به طور زنده انجام شد. اگرچه مطمئناً نسبت به چنین مبادله ای محتاطانه عمل کردن بسیار منطقی است ، از این رو Binance  یک پایگاه کاربر ایجاد کرده است، و اکنون در بین 10 مبادله روزانه cryptocurrency قرار گرفته است. برای تأمین وجه و سرمایه گذاری در IOTA ، ابتدا باید یک کریپتو کارنسی دیگری (مانند Bitcoin یا Ethereum) داشته باشید.

آینده ارز دیجیتال آیوتا IOTA

برخی صرافی ها به شما پیشنهاد می دهند IOTA را با دلار ، GBP یا یورو خریداری کنید.در صورتی که در سایر مبادلات باید IOTA را با بیت کوین ، اتریوم یا ارزهای رمزنگاری دیگر خریداری کنید.

در حال حاضر بزرگترین مبادلات مانند Bitfinex ، Binance ، OKEX ، Huobi و بسیاری دیگر در IOTA  سرمایه گذاری می کنند. به عنوان مثال  شما می توانید IOTA را با USD ، GBP ، YEN و یورو خریداری کنید.

Bitpanda یک روش عالی و آسان برای خرید IOTA با یورو ، CHF ، GBP یا USD با استفاده از SEPA ، Creditcard یا SOFORT است. Bitpanda برای افرادی که مایل به خرید IOTA در آلمان یا هر کشور دیگری در اروپا هستند بسیار عالی است.

دروازه های فیات مکان هایی است که  بدون نیاز به خرید سایر ارزهای اولیه شما میتوانید BTC (بیت کوین) یا ETH (اتریوم) ، آیوتا (MIOTA) را خریداری کنید. این راحت ترین روش است ، زیرا لازم نیست در مورد هزینه های معامله و موارد دیگر فکر کنید. این دروازه ها به شما امکان  استفاده از کارت اعتباری ، انتقال بانکی یا سایر روش های پرداخت ، با ارزهای محلی را میدهند. به عنوان مثال Omoku به شما امکان می دهد IOTA را مستقیماً با یورو از طریق SEPA ، Creditcard یا SOFORT خریداری کنید.

اما به یاد داشته باشید هنگام خرید ارزهای رمزنگاری با مسئولیت پذیری رفتار کنید. زیرا همیشه احتمال ضرر 100٪ وجود دارد.و باید تحقیقات خود را قبل از سرمایه گذاری در هر یک از ارزهای رمزنگاری انجام دهید.

مشاهده نمودار و قیمت لحظه ای آیوتا

دیدگاهتان را بنویسید