استلار چیست؟و هر آنچه که باید در مورد این ارز دیجیتال بدانید!

استلار

استلار (stellar) که با نماد (XLM) شناخته می شود، یکی از جذاب ترین ارزهای رمزنگاری است. که توسط برخی از متخصصین در زمینه فناوری و تجارت پشتیبانی می شود. و به دلیل تمرکز در امور بانکی و مالی ، شبیه به (Ripple (XRP در نظر گرفته شده است.

بدون در نظر گرفتن جنبه های فنی، ارز Stellar به منظور تسهیل در انتقال وجه آنلاین، در سراسر دنیا استفاده می شود. با استفاده از رمزنگاری XLM، شبکه استلار قادر است حتی معاملات چند ارزی را تسهیل کند.

چندین کاربرد استفاده هیجان انگیز برای ارز استلار (XLM) وجود دارد:

حداقل استفاده از کارت اعتباری

اگرچه انجام معاملات کوچک می تواند پرهزینه باشد، به همین دلیل مواردی مانندحداقل استفاده از کارت اعتباری در فروشگاها ی محلی استلار، هزینه ای معادل 0.01 دلار برای انجام 600000 تراکنش را در بر می گیرد. این امر به بازرگانانی که اجناس کم قیمت می فروشند این امکان را می دهد که نگران هزینه فروش کالاهای خود نباشند.

انتقال پول بین المللی

ارسال ارز به دیگر نقاط کشور از جمله مواردی است که هزینه بر و مشکلات زیادی را به دنبال دارد، اما با وجود استلار، می توان این مبادلات را سریع و راحت انجام داد. Stellar از دارایی لومن بومی خود برای انتقال پول از یک ارز به ارز دیگر استفاده می کند.

معاملات از طریق موبایل

بسترهای نرم افزاری مانند Venmo و Cash برای انتقال آسان پول به افراد، از دیگر برنامه های محبوب موبایل هستند. این برنامه ها به سادگی اشکال راحت تری از سیستم های بانکی فعلی و انتقال پول هستند. استلار از قبل به منظور دارا بودن سیستم بانکی برای انتقال پول در نیجریه مورد استفاده قرار گرفته است.
از آنجا که توسعه دهندگان همچنان اطلاعات بیشتری در مورد شبکه کسب می کنند، بدون شک موارد استفاده بیشتری را می توانند ایجاد کنند.

چند مورد از سازمان های اصلی که قصد دارند با استلار (XLM) کار کنند:

  • IBM

IBM یک شرکت فناوری اطلاعات چند ملیتی آمریکایی است که در آرمونک نیویورک است و دارای بیش از 170 کشور جهان است. این شرکت در سال 191 ، در Endicott نیویورک، به عنوان شرکت ضبط-محاسبات و ضبط سازی تاسیس شد و در سال 1924 به “ماشین های تجاری بین المللی” تغییر نام داد.

  • Deloitte

eloitte Touche، که معمولاً به عنوان Deloitte از آن یاد می شود، یک شبکه خدمات حرفه ای چند ملیتی است. Deloitte یکی از سازمان های حسابداری و بزرگترین شبکه خدمات حرفه ای در جهان با درآمد و تعداد متخصصان دارای دفتر مرکزی در لندن ، انگلستان است.

  • KickEx

تبادل دارایی دیجیتالی با تجارت پیشرفته که از لحاظ معماری و امنیت از رویکرد درجه بانکی استفاده می کند و دارای ابزارهای تجاری منحصر به فردی مانند سفارشات قابل تنظیم قدرتمند،با سازنده سفارش است.. هر مبلغی که توسط کاربران ارجاع شده در KickEX پرداخت می شود، بر اساس سطح ارجاع ، پاداش متناظر را برای شما ایجاد می کند.

  • Stripe

DescriptionStripe یک شرکت فناوری آمریکایی است که در سان فرانسیسکو، کالیفرنیا مستقر است. نرم افزار آن به افراد و مشاغل اجازه می دهد تا از طریق اینترنت پرداخت و دریافت خود را انجام دهند.

این شرکت ها از Stellar برای انجام کارهایی مانند کاهش هزینه معاملات ، انتقال پول بین ادارات و جابجایی ارز بین واحدهای تجاری در کشورهای مختلف استفاده می کنند.

نحوه خرید XLM

اگر در آمریکا زندگی می کنید، برای خرید XLM ابتدا باید بیت کوین، اتریوم یا لایت کوین را با استفاده از Coinbase خریداری کنید. از آنجا، یک حساب کاربری در بورس Binance ایجاد کنید و cryptocurrency خود را به کیف پول بایننس خود بفرستید. سپس می توانید سکه خود را به XLM تبدیل کنید.

نتیجه گیری

اگرچه تعداد زیادی سکه مهیج در فضای رمزنگاری وجود دارد، اما تعداد کمی از آنها آینده ای درخشان دارند که باید لومن های استلار را برای آن تنظیم کرد. با وجود توسعه شرکت های عظیم، استلار مورد استفاده تعداد زیادی از علاقه مندان است ، استلار می تواند یکی از مهمترین ارزهای رمزنگاری شده در سالهای آینده باشد.

آیا می خواهید در مورد ارزنده ترین ارز رمزنگاری امروز و نحوه خرید آنها اطلاعات بیشتری کسب کنید:

مشاهده نمودار و قیمت لحظه ای استلار

تلگرامشما می توانید برای اطلاع از آخرین اخبار، آموزش ها و قیمت های ارز دیجیتال، در کانال تلگرامی ارزیپتو عضو شوید.

 

منبع: thomasfadams.com

 

دیدگاهتان را بنویسید