افزایش 150 درصدی ارز Aelf ، جلو زدن از بیت کوین و اتریوم

ELF ارز ارزیپتو

اگر بازار گاوی ارز دیجیتال اواخر سال 2017 و اوایل 2018 را مشاهده کرده باشید، به احتمال زیاد نام ارز elf یا Aelf را در ذهن خواهید داشت. ارز الف Aelf در بالاترین سطح قیمتی خود در اوایل سال 2018، به ارزش بالغ بر 600 میلیون دلار رسید و این امر باعث شد این ارز به یکی از مهم ترین ارزهای رمزپایه در آن زمان تبدیل شود. ولی از آن زمان به بعد، ELF نیز مانند اکثر پروژه های بلاکچین دیگر، به دلیل روند نزولی که در آن ایجاد شد، کمتر در عموم دسترس قرار گرفت.

از سال ۲۰۱۹ قیمت سکه Aelf بین ۰.۰۸ تا ۰.۱۲ دلار آمریکا در حال ثابت ماندن است. قیمت ELF در سال ۲۰۱۸ بسیار پر تغییر بود. ELF در اوایل سال ۲۰۱۸ بسیار بالاتر از ۱ دلار بود اما در اواخر سال ۲۰۱۸ به ۰.۱۱ دلار رسید.

ارز ELF چیست؟

ارز الف elf یکی از جدیدترین رمز ارز های منتشر شده است، که با تبلیغات وسیع توانسته توجه بسیاری از علاقه مندان به سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال (رمز ارز) را به خود جلب کند. این رمز ارز، با داشتن یک بلاکچین بسیار کارآمد در مقایسه با سایر رمز ارزها، پرچم دار تکنولوژی محسوب می شود. به دلیل همین تکنولوژی، پیش بینی می شود که الف، به لینوکس بلاکچین ها (Linux of Blockchains) تبدیل شود.

ارز elf

اساس ارز الف Elf

ارز elf چطور به وجود آمد؟

ارز الف توسط ما هائوبائو ساخته شد. ما هائوبائو همچنین، مدیرعامل شرکت «هوپاکس» است. تیم سازنده توسط گروهی از مشاورین حرفه ای پشتیبانی می شد. مثل: مایکل آرینگتون (مدیرعامل شرکت «تک کرانچ» و یکی از بنیان گذاران FGB Capital). همچنین، این تیم در برنامه های خود در نظر دارد با استفاده از پتانسیل این بلاکچین، آن را در صنایع و مصرف های وسیع تری به کار بگیرد.

در حال حاضر، ارز elf به منظور افزایش اعتبار تکنولوژی بلاکچین خود، در حال همکاری با شرکت Innovation Alliance می باشد. نتیجه ی این کار، در نهایت افزایش موارد استفاده ی بلاکچین الف خواهد بود.

این تیم می خواهد الف را به گونه ای گسترش دهد، که سایر چین ها در اکوسیستم آن پیشرفت داشته باشند. در راستای این کار، باید زیرساخت های لازم برای تعامل بین سایدچین ها طرح ریزی شوند.

تکنولوژی ارز الف

قرارداد های هوشمند، با کمک سایدچین ها یک dApps را ایجاد می کنند. این کار، از شکل گیری موارد مشابه و ایجاد تداخل پیشگیری می کند. قرارداد های هوشمند، توسط یک مین چین (mainchain) و چندین ساید چین مدیریت می شوند. مین چین الف می تواند طی همکاری با دیگر بلاکچین ها کار خود را انجام دهد، در حالی که سایدچین های الف، هرکدام مستقل بوده و وظیفه ی مدیریت تنها یک قرارداد را در برنامه ی کار خود دارند. این تکنولوژی الف «تکنولوژی یک چین برای یک قرارداد» نام دارد.

سیستم مقیاس پذیر ماینینگ نودهای مین چین (scalable mining nodes of the mainchain) در الف، که با سیستم DPoS روی شبکه ای از کامپیوتر ها انجام می شود، وظیفه ی امنیت کل سیستم و همچنین سایدچین ها را بر عهده دارد. این مدل هماهنگ، باعث ارتقاء کارایی نود های واگذار شده شده، و در نهایت از مین چین محافظت می کند. سیستم دسته بندی پویای سایدچین ها، آنها را به مین چین متصل می کند.

گواهی واگذاری سهام (DPoS) با میسر کردن پروتکل اتفاق نظر (Consensus Protocol)، به سهامداران الف اجازه می دهد که انتخاب کنند کدام نودها، تحت ماینینگ قرار بگیرند. نودهایی که به این منظور انتخاب شوند، در تکثیر جایزه ی ماینینگ به سایر نودها و سهامداران، تأثیرگذار خواهند بود.

ارز aelf

ویژگی های ارز elf

علت رشد سریع ارز ELF چیست؟

شاید اکثر سرمایه گذاران ELF اطلاع نداشته باشند، اما تیم ارز Aelf روی یک فورک از صرافی غیرمتمرکز SushiSwap کار می کرد. این نام طی چند ماه گذشته بسیار بحث برانگیز بوده است و با راه اندازی SashimiSwap در روز نهم سپتامبر 2020 (19 شهریور) به اوج خود رسید.

Aelf یکی از ارزهای رمزپایه ای است که به دنبال ابتکار تجاری گسترده خود، علاقه مندان به رمزنگاری را به خود جلب می کند. به نظر می رسد این سکه با بهره وری بالاتر از بلاکچین در جبهه فناوری پیشرو باشد، به همین دلیل پیش بینی می شود که لینوکس بلاکچین نیز باشد.

SashimiSwap یک پروژه از SushiSwap است که توسط Aelf ترویج داده شده است، در این پروژه از مدل سازنده اتوماتیک بازار (AMM) استفاده می شود که برای اولین بار توسط Uniswap عملی شد. SashimiSwap نیز مانند SushiSwap و بسیاری از پروژه های مبتنی بر اتریوم دیگر، هنگامی که کاربران ارزهای دیجیتال شده خاصی را در ازای توکن بومی پلتفرم ارائه می دهند، فرصت های بهره وری بیشتری در اختیار آنها قرار می دهد.

دلایل تأثیر عرضه این محصول بر ELF را می توان به شرح زیر توضیح داد:

1- در ابتدا باید گفت، SashimiSwap به زودی با صرافی غیرمتمرکز AESwap، که یک صرافی مبتنی بر Aelf است، ادغام می شود تا به برجسته ترین پلتفرم معاملاتی خودکار برتر در جهان تبدیل شود و محصولات DEFI سریعتر، آسانتر و مطمئنتر نسبت به uniswap ارائه دهد. AESWAP به طور هدفمند اولین پروژه DEFI است که توسط aelf ارائه شده است.

2- مورد دیگر اینکه، توسعه دهندگان AELF یک استخر فارمینگ سودآور و با پاداش های بالا برای کاربرانی ایجاد کردند که توکن های ELF / SASHIMI را در آن سپرده گذاری می کنند. این امر باعث ایجاد تقاضای گسترده کاربران برای ELF شده است، خصوصا زمانی که آنها به دنبال کسب سود بیشتر هستند. ما شاهد تأثیر این کشت سودآور بر قیمت این ارز در مقیاس بزرگتر با Yam هستیم، زیرا کوین های برتر DeFi طی چند ساعت پس از انتشار این پروژه، 20 تا 30٪ افزایش یافتند.

ارز الف

سرنوشت فورک های SushiSwap چگونه خواهد شد؟

در حال حاضر فعلا سرنوشت SashimiSwap نامعلوم است، اما اطلاع پیدا کردن از سرنوشت دیگر فورک های SushiSwap خالی از لطف نیست.

HotdogSwap، در تلاش بود که رقیبی برای Uniswap باشد، اما این تلاش اساساً بی ارزش است، زیرا این پروژه به کلی از بین رفته است و دیگر در رسانه های آن فعال نیستند.

SpringrollSwap به همراه مجموعه ای از زنجیره های دیگر، نیز با شکست مواجه شد، چون سرمایه موجود این پروژه ها نتوانست آن را حفظ کند. در اصل هدف Aelf این است که SashimiSwap را با ادغام در AESwap و تغییرات دیگر، به نوعی متفاوت تبدیل کند. اما اینکه آیا این یک هدف به سرانجام می رسد یا خیر را باید در انتظار ماند و دید.

ارزیپتو خرید ارز دیجیتال از صرافی آنلاین ایرانی 

دیدگاهتان را بنویسید