بایننس ۵ میلیون دلار از ارزش BNB را به برنامه BUILD زنجیره هوشمند تعلق داد

بایننس ارزیپتو

بایننس برنامه پاداش دهی BUIDL را بمنظور توسعه بیشتر dApp در زنجیره هوشمند Binance ، راه اندازی کرده است.

Binance  پنج میلیون دلار از ارزش BNB را در این پروژه سرمایه گذاری كرده است. این بخشی از سرمایه گذاری بزرگ Binance است . تزریق 100 میلیون دلار به صندوق شتاب دهنده DeFi به جدیدترین ابزار آنها با هدف پاداش دادن به توسعه دهندگانی که dApp های قابل استفاده را روی زنجیره هوشمند Binance نصب می کنند ، ایجاد شد. جوایز BNB در طول برنامه هر ماه به آدرس های گیرنده ثبت شده ارسال خواهد شد.

مدیرعامل Binance  چانگ پنگ ژائو  اخیراً تبلیغ فعال ترین قرارداد در زنجیره هوشمند Binance – PancakeSwap را اعلام کرده است.

گیرنده باید یک پاداش انباشته بالاتر از 2BNB برای قرارداد داشته باشد تا واجد شرایط پاداش باشد.

طبق توئیت بایننس :

“تمام هزینه های  پرداخت شده از معاملات انجام شده با قراردادهای هوشمند ثبت شده محاسبه می شود و درصد مشخصی به عنوان پاداش ثبت و جمع می شود.”

به منظور ایجاد انگیزه برای توسعه بیشتر در زنجیره هوشمند Binance ، این صرافی هر کسی که اولین نفر ازین برنامه استفاده کند ، 30 درصد را به عنوان درصد پاداش قرار داده است و یک سال تنفس تا زمانیکه این سرمایه گذاری کامل خرج شود .

مدیرعامل بایننس اخیراً تبلیغ گسترده ای برای قراردادش در Binance Smart Chain انجام داده است و  ارز دیگری با مضمون تغذیه ای به نام PancakeSwap ( برپایه فرستنده ، گیرنده  و کل یونیک ) از 28 سپتامبر  را به عنوان توکن جدید خود معرفی کرده است. ”

منبع : beincrypto

 

دیدگاهتان را بنویسید