بایننس با ورود به بازار ایالات متحده توانست تجارت خود را توسعه دهد.

بایننس

بایننس با ورود به بازار ایالات متحده آمریکا توانست پیشرفت چشمگیری در بازار کریپتو داشته باشد.

طبق آمار بدست آمده از Simiarweb، سکوهای معاملاتی cryptocurrency به دلیل افزایش قیمت کریپتو، طی چند ماه گذشته متوجه روند افزایش ترافیک کاربران شده اند. معتقدیم که این پتانسیل رشد مانورهای توسعه فعلی شرکتها را برانگیخته است.

بایننس شاهد افزایش بازدیدکنندگان کریپتو از 27.2 میلیون در ماه فوریه به 42.45 میلیون در ماه مه بود. همچنین Coinbase نیز شاهد افزایش ترافیک و تعداد بازدید کنندگان آن از حدود 20 میلیون به 35.49 میلیون نفردرهمین دوره است.

 

شرکت های تبادل کریپتو به بازار های جدید منتقل می شوند.

 

سیستم عامل های بزرگ رمزنگاری مانند بایننس و کوین بیس، در حال حاضرآماده گسترش بازاربه مناطق جدید هستند.

شرکت بازرگانی رمزنگاری مستقر در مالت، به تازگی از راه اندازی شرکت خود در ایالات متحده خبر داده است: که طی چند ماه ازمشتری های آمریکایی خود استقبال خواهد کرد، در حالی که  کوین بیس به کشورهای آلمان ، اسپانیا ، ایتالیا ، فرانسه ، ایرلند و هلند پیشنهاد کارت بدهی ویزا را داده است. چند روز پیش در گفتگو با CCN ، مدیر عامل شرکت بایننس، چانپنگ ژائو گفت: بازار ایالات متحده آمریکا برای هر دو شرکت به اندازه کافی بزرگ است. کار کردن دو شرکت با هم برای توسعه کار به نفع همه است و باعث کاهش در هزینه های یکدیگر می شود.

مطابق اطلاعات جمع آوری شده توسط (Data Light) ایالات متحده یک بازار پیشرو تجارت رمزنگاری است. این گزارش نشان می دهد که معامله گران آمریکایی به عنوان پرکارترین افراد این بخش هستند. کاربران رمزنگاری مستقر در ایالات متحده آمریکا ظاهراً اکثر معاملات را در بسیاری از مبادلات عمده از جمله کوین بیس، بایننس، بیترکس، انجام می دهند.

این امر باعث می شود كه ایالات متحده یك بازار اصلی برای آژانس هایی باشد كه به دنبال پیشرفت های صنعت فعلی و آینده هستند. Coinbase محبوب ترین ارز در ایالات متحده است که حدود 60 درصد از کاربران آن در کشور مستقر هستند.از طرف دیگر ، تقریباً بیش از 20 درصد از کل معاملات انجام شده در بایننس توسط کاربران مستقر در ایالات متحده انجام می شود. مبادلات مستقر در ایالات متحده از قبیل Kraken ، Coinbase و Gemini توانسته اند با در نظر گرفتن یک رویکرد منطقی، تجارت کنند ، کاری که بسیاری از سیستم عامل ها که به دنبال فعالیت هستند نتوانسته اند انجام دهند.

 

دسترسی به بودجه شرکتهای سرمایه گذاری ایالات متحده

 

سیستم Coinbase که از سال 2012 در خدمت بازار ایالات متحده بوده است. می تواند از شرکت های سرمایه گذاری آمریكا  بودجه دریافت كند. Coinbase در گذشته بودجه ای را از شرکت های سرمایه گذاری ، Draper Fisher Jurvetson ، USAA و بورس اوراق بهادار نیویورک دریافت کرده است. این امر به شرکت اجازه داده است تا وارد بازارهای جدید شود و پیشنهادات خود را گسترش دهد. شرکتهای بزرگ سیلیکون به دلیل شرایط مختلف نظارتی از سرمایه گذاری در شرکت های خارج از کشور جلوگیری می کنند. زیرا نظارت بر عملکرد تجاری از خارج از کشور دشوار است.

بسیاری از بنگاههای سرمایه گذاری که سرمایه گذاری اولیه را ارائه می دهند، معمولاً شرکای فعال را ترجیح می دهند. این امر نه تنها به آنها اجازه می دهد تا در فرایندهای تصمیم گیری درگیر شوند، بلکه آنها را قادر می سازد تا بنگاههای جدید را به شبکه های تجاری خود که از قبل تأسیس شده اند متصل کنند تا هم دسترسی و هم تسلط بازار را افزایش دهند.

به همین ترتیب، احتمالاً ورود به بازار بین المللی، و بازار ایالات متحده منجر به دسترسی بیشتر به بودجه سازمانی و افزایش فرصت های طلایی برای گسترش خواهد شد.

براساس گزارشی که اخیراً توسط رویترز انجام شده، فضای رمزنگاری و فضای blockchain در حال افزایش بودجه سازمانی از مؤسسات اصلی شرکت است. بسیاری از بنگاه های سرمایه گذاری برخلاف سرمایه گذاری مستقیم در کریپتو ، سرمایه گذاری در استارتاپ ها و سایر آژانس های بزرگ را انتخاب می کنند.

 

منبع : coincentral.com

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید