تتر چیست؟ و هرآنچه که باید در رابطه با این ارز بدانید!

تتر

ارز دیجیتال تتر محبوب‌ترین استیبل کوینی است که حتی در بسیاری از صرافی‌های مشهور،به عنوان جایگزینی برای دلار عمل می‌کند. تتر پول‌ نقد را به ارز دیجیتال تبدیل کرده و یا ارزش کوین را تا سطح قیمت ارزهای ملی مثل دلار آمریکا، یورو و ین بالا می‌برد. تتر،‌ مانند دیگر کریپتوها از بلاکچین استفاده می‌کند؛ و بر خلاف دیگر کریپتوها این ارز ‌توسط دلار آمریکا پشتیبانی می‌شود!!

تتر چه کاربرد هایی دارد؟

ایده اصلی این رمز ارز، خلق یک ارز دیجیتال با ثبات بوده که بتوان آن را مانند پول های دیجیتالی نظیر وب مانی و پرفکت مانی به کار برد. تتر پول‌ نقد را به ارز دیجیتال تبدیل می کند و یا ارزش کوین را تا سطح قیمتی ارزهایی مثل دلار آمریکا، یورو و … بالا می‌برد. به همین دلیل Tether یکی از محبوب ترین استیبل کوین ها می باشد که در بسیاری از صرافی های بزرگ دنیا مورد مبادله قرار می گیرد. اصطلاحا به ارزهایی که با هدف ثبات بخشی به پول های پرنوسان امروزی ایجاد می شوند استیبل کوین (stable coin) می گویند.

نحوه ثبت نام و ورود به سایت کیف پول

. برای ورود به سایت کیف پول تتر ابتدا وارد وبسایت www.tether.to شوید. با ثبت نام در این سایت می توانید کیف پول مورد نظر خود را خریداری کنید، اما این کیف پول به دلیل تحریم ها در ایران در دسترس نیست.

۲.کیف پول Tether Free Wallet تنها برای کسانی مفید است که تمایل داشته باشند با گوشی اندروید خود خرید توکن انجام دهند. در واقع کیف پول Tether Free برای استفاده روی موبایل طراحی شده است. با مراجعه به سایت Tether Free Wallet برای دریافت کیف پول خود اقدام کنید.

۳.کیف پول TREZOR یک کیف پول بسیار امن برای انجام معاملات آفلاین است. با استفاده از صفحه نمایش کوچک آن شما می توانید محتوای تراکنش را بررسی کنید. سهولت استفاده و امنیت فوق العاده بالا از ویژگی های این کیف پول سخت افزاری هستند. TREZOR از افشای کلیدهای خصوصی (private key) ) شما، تا حد زیادی جلوگیری می کند. ترزور در کنار ارزهای دیجیتال مختلفی که در خود نگهداری می کند از دلار تتر و یورو تتر نیز پشتیبانی می کند.

نگهداری ارز دیجیتال تتر

خیلی از افراد بخصوص معامله گران تترهای خود را در اکسچنج ها نگه داری می کنند. اما این کار خطرات فراوانی دارد. هک شدن اکسچنج، بلوکه کردن یا فریزکردن موجودی حساب فقط بخشی از این خطرات هستند که ممکن است ضرر و زیان زیادی را به شما وارد کند. نگه داری مبالغ اندک در اکسچنج ها شاید منطقی باشد ولی برای نگه داری مبالغ بالا باید به فکر یک کیف پول مناسب بود.

چگونگی قیمت تتر در سال 2018

تتر در 15 اکتبر 2018 به پایین ترین نرخ 0.90 کاهش یافت زیرا گمانه زنی ها مبنی بر این موضوع بود که سرمایه گذاران عتقاد خود را نسبت به رمز ارزها از دست داده بودند. [13] در تاریخ 20 نوامبر 2018 ، بلومبرگ گزارش داد که دادستان های ایالات متحده آمریکا در حال تحقیق در رابطه با چگونگی قیمت بیت کوین هستند. در سال 2019 ،  حجم معاملات تتر از بیت کوین که بالاترین حجم معاملات روزانه  و سایر رمز ارزها در بازار پیشی گرفت.

مشاهده قیمت لحظه ای و نمودارتتر

تلگرامشما می توانید برای اطلاع از آخرین اخبار، آموزش ها و قیمت های ارز دیجیتال، در کانال تلگرامی ارزیپتو عضو شوید.

دیدگاهتان را بنویسید