تحلیل آینده ارز ویچین

آینده ارز ویچین

در سال گذشته، بازار رمز ارزها شاهد رونق چشمگیری بود و رمز ارزهای زیادی به بهترین نرخ‌هایی که تاکنون داشتند، رسیدند. رمز ارزی با نام ویچین در طول چند ماه گذشته محبوبیت پیدا کرد و بازده سرمایه‌گذاری خوبی داشته است. متخصصین ارزهای رمزنگاری‌شده باور دارند که ویچین یکی از رمز ارزهای نادیده گرفته ‌شده‌ای است که از پتانسیل سودآوری زیادی در آینده برخوردار است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه ‌با تحلیل ویچین، پیش بینی آینده ارز ویچین و پیش‌ بینی قیمت آن تا سال 2025 این مقاله را مطالعه کنید.

سوابق قیمت ویچین: نگاهی به سال‌های ۲۰۱۸، ۲۰۱۹، ۲۰۲۰، ۲۰۲۱ و پس ‌از آن

ازآنجایی‌که از ابتدا، ویچین با عنوان ارز دیجیتال VEN معامله شد، برای این توکن جدید VET (علامت اختصاری ویچین) سوابق کمی در نمودار قیمتی وجود دارد. تغییرات قیمت VET در اواخر سال ۲۰۱۸ و در طی به اوج رسیدن بازار راکد آغاز شد. به همین دلیل، نمودار قیمتی این رمز ارز عمدتاً نزولی است و این برای VET نشانه خوبی نیست.

تقویت شبکه اصلی اولیه و اخبار هیجان ‌انگیز ویچین موجب شد تا قیمت هر توکن VET به 015/0 دلار برسد. در سه‌شنبه سیاه مارس ۲۰۲۰، قیمت کوین VET به کمتر از 0002/0 دلار کاهش پیدا کرد. مدتی بعد، به ‌سختی قیمت هر توکن VET به 02/0 دلار بازگشت.

امروز قیمت هر کوین VET 12/0 دلار است اما برای فردا ممکن است قیمت تغییر کند. ویچین بر سر دوراهی قرار دارد و ما به‌زودی پی خواهیم برد که آیا در آینده به پیش‌بینی‌های قیمت بسیار بالا برای خود خواهد رسید یا خیر.

ارز دیجیتال ویچین

تحلیل ویچین: واکنش های احساسی حول این ارز دیجیتال

به دلیل بازار در حال رکود و معیارهای ارزیابی سه‌گانه آلتکوین، به نظر می‌رسد که معیارهای اجتماعی و احساسی ویچین در مقایسه با دیگر ارزهای رمزنگاری‌شده در حال کاهش و افول هستند. درک این تمایل بسیار نزولی دشوار است. اغلب بیان می‌شود که اوضاع سریعاً تغییر می‌کند اما هیچ تضمینی وجود ندارد که ویچین محبوب شود و حتی شرکت‌ها برای زنجیره‌های تأمین خود به‌طور گسترده از آن استفاده کنند.

تحلیل ویچین

تحلیل ویچین: تحلیل تکنیکال

تحلیل تکنیکال به پیش‌بینی تغییرات قیمت آینده دارایی کمک می‌کند، اما از آنجایی‌ که در زمان انتقال توکن به شبکه اصلی خود و خروج از اتریوم، ویچین VEN به ویچین تور (VET) تغییر پیدا کرد، سوابق قیمتی از دست رفت و قدیمی‌ ترین نمودارها مربوط به اواخر سال ۲۰۱۸ هستند؛ بنابراین، خوانش درست پیش بینی قیمتی بر اساس تحلیل تکنیکال و هرگونه پیش ‌بینی بلند مدت واقع ‌بینانه، بیشتر بر اساس حدس و گمان است.

پیش‌بینی قیمت ویچین در سال ۲۰۲۱

کندل پوششی نزولی و فراکتال حاکی از معکوس سازی کوتاه ‌مدت روند است و به نظر می‌ رسد که ویچین تا پیش ‌از این که جهت خود را تغییر دهد، کمی بیشتر روند نزولی را ادامه می‌ دهد و پایین ‌تر رفتن از سطوح پیشین امکان ‌پذیر است.

دفعه بعدی که کسی در رسانه‌ های اجتماعی پرسید «چرا قیمت ویچین بالا می‌رود» یا «چرا قیمت ویچین کاهش یافت» شما می‌دانید که دلیل همه این‌ها، این الگوهای نموداری پیش‌ بینی کوتاه ‌مدت هستند.

پیش‌بینی قیمت ویچین در سال ۲۰۲۱

پیش‌بینی ‌قیمت ویچین برای سال ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۳

 پیش از صعودی شدن آلتکوین، ضعف ‌های ویچین حاکی از یک‌ روند نزولی دیگر است.

پیش‌بینی ‌قیمت ویچین برای سال ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۳

پیش‌بینی ‌قیمت ویچین برای سال ۲۰۲۴ تا ۲۰۲۵

پس از بازار راکد بعدی، پروژه‌ ها برندگان فاتح گروه ‌های مربوطه می‌شوند و افرادی که رهبر بازار نیستند برای همیشه از بازار بیرون رانده می‌شوند. ویچین یکی از کوین‌هایی خواهد بود که تحت آزمایش نهایی قرار می‌ گیرد. آیا ویچین می‌تواند واقعاً به پیش‌بینی یک‌دلاری فراکتال برسد؟

پیش‌بینی ‌قیمت ویچین برای سال ۲۰۲۴ تا ۲۰۲۵

آینده ارز ویچین چگونه خواهد بود؟

در مقایسه با آینده نسبتاً روشن سایر دارایی‌های رمزنگاری‌شده مانند بیت کوین، اتریوم، EOS، ریپل و لایت کوین، آینده ارز ویچین تا حدی مبهم است.

ویچین به‌ عنوان یک راهکار سازمانی برای زنجیره‌های تأمین و فرآیندهای کسب ‌و کار دارای پتانسیل تحول‌ آفرین چشمگیری است؛ اما با توجه به این واقعیت که ممکن است هرگز کسب ‌و کاری از این فناوری استفاده نکند، سرمایه ‌گذاری در ویچین ریسک بسیار بالایی دارد. استفاده از این فناوری نیازمند تقویت همه سیستم ‌ها با برچسب‌هایRFID  عرضه‌ شده توسط ویچین است که سرمایه ‌گذاری قابل ‌توجهی در توسعه و فناوری ویچین به شمار می ‌رود و برای همه جنبه های کسب ‌و کار، از بستر بلاک چین (زنجیره بلوکی) استفاده می‌کند.

این امر به‌ منزله ریسک زیادی برای شرکت‌های بزرگ با قطعات متحرک بسیار زیاد است و اگرچه هدف ویچین اتصال و همگام‌ سازی همه این سیستم ‌ها است؛ اما باز هم با در نظر گرفتن صرفه‌جویی بلند مدت حاصل از افزایش کارایی، هزینه نیروی کار، زمان و تلاش برای آن، بیش‌ازحد زیاد است.

اگر آلتکوین به ‌عنوان پروژه رمز ارز شکست بخورد، آنگاه قیمت آن به تقریباً نزدیک به صفر کاهش خواهد یافت. اگر پروژه آلتکوین موفق شود، دیگر سقف قیمتی برای آن وجود ندارد. همین مسئله باعث می‌شود که ویچین نه یک سرمایه‌گذاری بی ‌اهمیت باشد و نه یک سرمایه گذاری مطمئن در دارایی رمزنگاری‌ شده که بتوان آن را توصیه کرد.

سؤالات متداول در رابطه ‌با ارز ویچین

آیا باید در ویچین سرمایه‌گذاری کنم؟

پاسخ قطعی به این سوال دشوار است. اگرچه احتمال افزایش قیمت در ویچین وجود دارد، اما ریسک کاهش قیمت و تقریباً به صفر رسیدن آن‌هم وجود دارد.

آیا ویچین سرمایه‌گذاری خوبی است؟

در محیط رمز ارزها سرمایه‌گذاری‌ های بسیار بهتری از ویچین وجود دارند مانند سرمایه‌گذاری در بیت کوین، اتریوم، EOS، ریپل و لایت کوین که پنج توکن عرضه‌شده در بستر معاملاتی بسیار سودآور PrimeXBT هستند.

قیمت ویچین تا چه حد بالا خواهد رفت؟

بر اساس پیش‌بینی ‌های تخصصی قیمت و سیگنال‌ های تحلیل تکنیکال، قیمت ویچین حداکثر به یک دلار یا بیشتر می ‌رسد.

پیش‌بینی قیمت ویچین چقدر واقع ‌بینانه است؟

درحالی‌که قیمت یک دلار یا بیشتر بالاترین حد افزایش قیمت این دارایی است؛ اما ارزش‌گذاری چندان واقع ‌گرایانه ‌ای برای این رمز ارز نیست. بیشتر سوابق قیمتی ویچین نزولی بوده است و ممکن است تغییر نکند. پیش‌بینی‌ های واقع‌گرایانه از قیمت یک دلار پایین ‌تر هستند.

ارز ویچین چه تغییری داشته است؟

ویچین پس از جدا شدن از اتریوم و راه‌اندازی شبکه اصلی خود، به ویچین تور تبدیل شد.

کوین VET چیست؟

پس از جدا شدن ویچین از اتریوم، توکن‌های VEN به توکن‌های ویچین تور (VET) تغییر یافتند که در شبکه ویچین مبادله می ‌شوند.

چه زمانی ویچین به بالاترین سقف پیش ‌بینی‌شده جدید خواهد رسید؟

پیش‌بینی قیمت به حد کافی چالش ‌برانگیز است و هیچ روش مطمئنی برای پیش‌بینی زمانی که ویچین می‌ تواند به سقف قیمت جدید برسد، وجود ندارد. هرچند اگر روند صعودی ادامه پیدا کند، احتمال رسیدن به سقف قیمت در سال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ وجود دارد.

حداکثر و حداقل چقدر باید در ویچین سرمایه‌گذاری شود؟

برای سرمایه‌ گذاری هیچ حداکثر و حداقل قطعی وجود ندارد. توکن‌های ویچین ارزان هستند و پلتفرم‌ هایی مانند ارزیپتو برای آغاز کار تنها به سپرده‌گذاری مبلغ اندکی به ‌اندازه 103 ویچین یعنی حدود 10 دلار نیاز دارند.

ارزش پیش‌بینی‌شده و رشد برآورد شده VET در آینده چقدر است؟

در همه نمودارهای توکن‌های VET، رشد احتمالی به چشم می ‌خورد اما ارزش پیش‌ بینی‌ شده بلند مدت هر کوین VET حداکثر به یک دلار خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید