تحلیل ارز پولکادات و پیش بینی قیمت آن

تحلیل ارز پولکادات

پولکادات یک شبکه بلاکچین است که برای تقویت اتصال زنجیره‌های متعدد به زنجیره‌های واحدی از برنامه‌های خاص که پاراچین نامیده می‌شوند (مخفف عبارت زنجیره‌های موازی)، طراحی شده است. هر زنجیره در پولکادات از چارچوب دقیق و زیرلایه‌ای برابری تکنولوژی، استفاده می‌کند که به توسعه دهندگان این امکان را می‌دهد تا اجزای مخصوصی که متناسب با زنجیره مخصوص برنامه‌های آن‌ها است را انتخاب کنند.

پولکادات یک اکوسیستم واحد از پاراچین‌ها است که به هم متصل می‌شوند و به یک پلتفرم اصلی به نام ریلی چین تبدیل می‌شوند. این پلتفرم اصلی که دارای چهارچوب سابستریت نیز هست از قابلیت برنامه پشتیبانی نمی‌کند اما در عوض امنیت شبکه‌های پاراچین را تامین می‌کند و شامل مزایایی مانند مکانیسم اجماع سازگار، قطعیت و منطق رای ‌دهی برای پولکادات است. در این مقاله به تحلیل ارز پولکادات و پیش بینی قیمت آن می پردازیم.

پولکادات چیست؟

پولکادات یک پروژه بلاکچین پیشتاز است که توسط بنیانگذار اتریوم، آغاز شده است. این شبکه از نظر کمک به توسعه دهندگان برای ایجاد برنامه‌های غیرمتمرکز، نسبتا مشابه اتریوم است. در واقع بسیاری از توسعه دهندگان از آن برای ایجاد برنامه‌های خود استفاده کرده‌اند. مشهورترین این برنامه‌ها خود پولکادات، چین لینک، کوزاما و آنتولوژی است و حدود ۶ مورد از این پروژه‌ها دارای سقف بازاری بیش از یک میلیارد دلار هستند.

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال پولکادات (DOT)

-راه‌اندازی تجارت: نوسان ترید: قیمت روند نزولی را طی کرده است. حرکت صعودی خمیده (MACD) که می‌تواند سطح پایداری قیمت را تا ۳۰ دلار بالا ببرد. (یک هشدار قیمت را مشخص کنید). روند معامله‌گر: قیمت هنوز روند نزولی دارد و ممکن است برای ادامه روند صعودی خود به یک شکست بالای سطح پایدار ۳۰ دلار نیاز دارد.

-روند: در کوتاه‌مدت و میان مدت، نزولی و در بلندمدت ثابت است. 

-حرکت: ترکیبی است از خط MACD که بالای خط سیگنال MACD قرار می‌گیرد (صعودی) اما RSI در مقدار ۵۰ است (ثابت).

-آثار کلی (OBV): مسطح است که به معنای آن است که آثار آن در مواقع صعودی با مواقع نزولی برابر است. بنابراین تقاضای خریداران و عرضه فروشندگان در تعادل قرار دارد. 

-پشتیبانی و پایداری: نزدیک‌ترین محدوده پشتیبانی ۲۰$ و ۱۵$ است و نزدیک‌ترین محدوده پایداری ۳۰$ و ۳۵$ است. 

چارت قیمت پولکادات

پیش بینی قیمت پولکادات

قیمت پولکادات بعد از سقوط یک شبه به ۳۲.۶۰$ در حال بازگشت به حالت قبلی خود است. توکن دات با قیمت ۳۵.۹۵$ تجارت می‌شود که ۱۰ درصد از پایین‌ترین سطح امروز بالاتر است. سرمایه بازاری آن به بیش از۳۴ میلیون دلار کاهش پیدا کرده است و آن را به نهمین ارز دیجیتال بزرگ دنیا تبدیل کرده است.

تغییرات قیمت پولکادات

قیمت پولکادات به عنوان بخش از فروش کلی ارز دیجیتال به شدت کاهش پیدا کرده است. در واقع بسیاری از ارزهای دیجیتال مانند بیت‌کوین، اتریوم و ریپل ناگهانی و به شدت کاهش پیدا کرده‌اند. این اتفاق در حالی رخ داد که بازدهی‌های خزانه‌داری آمریکا افزایش پیدا کرد در حالی که سرمایه‌گذاران هنوز منتظر اظهارات چندین عضو از دولت فدرال و نتایج پیش‌بینی تورم آمریکا در آینده بودند.

نمودار چهار ساعته نشان می‌دهد که قیمت دات الگوی دو قله را در حدود ۱۳۵ دلار شکل داده است. در تحلیل فنی این معمولا نشان دهنده یک روند نزولی است. سپس قیمت ریزش پیدا کرده است و به پایین الگوی خط گردن سر و شانه‌ها که در حال شکل‌گیری بود، انتقال پیدا کرده است. همین‌طور به پایین‌تر از میانگین‌های متحرک ۲۵ روزه و ۵۰ روزه و خط روند صعودی که با مشکی نشان داده شده است نیز منتقل شده است.

پیش بینی قیمت پولکادات

دیدگاهتان را بنویسید