تحلیل استلار از سال 2014 تا کنون

تحلیل استلار

Lumens (ارز دیجیتال استلار) یک ارز رمزپایه آلت-کوین با نماد XLM است. این آلت-کوین پس از رونق چشمگیری رمزنگاری در سال 2017 محبوبیت زیادی پیدا کرد و باعث شد تا با وجود محدودیت بازار وارد ده رمز ارز پایه برتر شود و به یکی از معتبرترین دارایی‌های رمزنگاری در سراسر بازار تبدیل شود.

XLM از آن زمان به دلیل عملکرد ضعیف در دو سال گذشته در بازار نزولی ارزهای رمزپایه، جایگاه خود را در میان ده کشور برتر از دست داده است. در هفته‌های اخیر، Stellar Lumens بار دیگر شروع به نشان دادن عملکرد قوی خود کرده است و سرمایه گذاران امیدوارند که به یکی از چندین پیش بینی‌های قیمت استلار که کارشناسان طی سال‌های گذشته انجام داده‌اند، برسد.

ارز دیجیتال Stellar Lumens (XLM) چیست؟

Lumens اولین بار توسط جد مک کالب، پیشگام در فضای ارزهای رمزپایه و موسس MT در سال ۲۰۱۴ به وجود آمده است، او همچنین بنیان گذار Gox، ارزهای دیجیتال، و ریپل بوده است. کارهای اولیه او در صنعت، بخشی از آن‌ چیزی است که فضای امروزه را ساخته است.

مک کالب برای راه اندازی این پروژه با وکیل جویس کیم همکاری می‌کرده است. بعداً آنها بنیاد استلار را در همکاری نزدیک با مدیر عامل شرکت Stripe، پاتریک کالینسون، که یک سازمان غیر انتفاعی که از توسعه و پذیرش شبکه پرداخت Stellar Lumens پشتیبانی می‌کند، تشکیل دادند.

کالینسون و استریپ با بیش از 3 میلیون دلار بودجه بذر حمایت از Stellar را کاشتند. بنیاد استلار همچنین از بسیاری شرکای دیگر نیز بودجه دریافت کرده است.

آیا استلار بخرم؟

Stellar یک شبکه و منبع باز برای هر نوع پرداخت ارز یا حتی دلار یا بیت کوین است. Stellar به عنوان پلی بین چندین ارز عمل می‌کند تا همه آ‌ن‌ها بتوانند در یک شبکه مالی یکسان عمل کنند.

Stellar نوعی ارز غیر متمرکز است و توسط شخص ثالث کنترل نمی‌شود، مالک مشخصی ندارد و علی رغم مشارکت بنیاد استلار، همه چیز در آن متعلق به مردم است. Stellar مانند بیت‌کوین و اتریوم برای تأمین انرژی شبکه به بلاکچین متکی است‌، اما نتیجه‌ای که ارائه می‌دهد یک راه حل سریع‌تر و ارزان‌تر است.

ارزش استلار در طول تاریخ

استلار نیز مانند همه رمزارزهای پایه است که ارزش آن‌ها اساساً توسط حدس و گمان در وضعیت فعلی آن‌ها هدایت می‌شود.

اگرچه در یک دوره از زمان، سیر استلار نزولی بوده، با این حال به نظر می‌رسد همه چیز برای برگشتن ورق ارزهای دیجیتال آماده است.

استلار، فناوری پرداخت فرامرزی را ارائه می‌دهد، انتظار می‌رود قیمت امروز قیمت فردا نباشد و همه اخبار مثبت حاکی از رشد بیشتر دارایی باشند.

قیمت بازار فعلی هر ارز (کوین) XLM تقریباً 0.085 دلار یا 700 ساتوشی – کوچکترین واحد اندازه گیری BTC- است. با این قیمت ، ارزش بازار Stellar lumens تقریباً 1،785،269،991 دلار آمریکا است ، که بر اساس کل عرضه 50 میلیارد کوین XLM است.

کمترین قیمت ثبت شده برای XLM 0.002 دلار و 100 سات بوده و در ژانویه 2018، به بالاترین قیمت کوین XLM در تمام تاریخ رسیده است.

این مقدار همچنین برای استراتژی تجارت جفت BTC نیز 0.93 دلار بوده که به 6300 ساتوشی نیز می رسد.

پس از تعیین بالاترین قیمت در اوایل سال 2018، استلار در بازارهای نزولی  سقوط کرد و ارزش زیادی را از دست داد و در پایان سال، بیش از 91 درصد کاهش یافته و فقط به قیمت 0.09 دلار رسیده است.

سال 2019 برای ارزهای دیجیتال خیلی سال خوبی نبود، تا حدی که به عنوان یکی از بدترین بازارهای سرمایه شناخته شد. اغلب این دارایی‌ها که به مقدار زیاد فروخته می‌شوند، بهترین عملکرد را در بازار صعودی خواهند داشت.

بالاترین قیمت در سال 2019 فقط 0.16 دلار بوده، در حالی که پایین‌ترین نرخ در سال به 0.04 دلار در هر XLM و 470 ساتوشی رسید. روند افزایش قیمت ارز از اوایل سال 2020 شروع شد، اما سقوط بازار پنجشنبه سیاه XLM را به کمترین میزان خود در 0.03 دلار رساند.

پیش‌بینی قیمت استلار از نگاه primexbt

Primexbt، یکی از مراجع مهم تحلیل و خرید و فروش فارکس و ارزهای دیجیتال، مطالعه کاملی را درباره روند قیمت استلار از گذشته تا کنون انجام داده است که در ادامه آنرا برای شما بازگو می‌کنیم. یادآور می‌شویم این تحلیل، تنها برگردان نقطه نظرات و تحقیقات primexbt به عنوان یکی از منابع مهم ارز دیجیتال است و کارشناسان ارزیپتو، هیچ ادعایی بابت رد یا تأیید این نظرات ندارند و سرمایه‌گذاران محترم، می توانند از نظر تحلیل‌گران مورد اعتماد خود برای خرید ارز استلار استفاده کنند.

آیا استلار بخرم؟

XLM یک دارایی نسبتاً جدید بر پایه پیش بینی و حدس و گمان است که از سال 2016 به وجود آمده است. به همین دلیل، این دارایی هنوز در حالت کشف قیمت است و می‌تواند نوسانات ناپایدار قیمت ایجاد کند و هر چند سال یکبار کم و زیاد می‌شود. بنابراین، ما تمام پیش بینی قیمت Stellar را به سال‌های جداگانه متشکل از 2021، 2022 تا 2023 و 2024 تا 2025 تقسیم کرده‌ایم.

پیش بینی قیمت استلار در سال 2021

Stumlar Lumens در معاملات XLMUSD شاهد یک شکست تهاجمی از الگوی معکوس سر و شانه (Head And Shoulders) و الگوی کنج نزولی (wedge) هستند. دو الگوی معکوس سرسخت افزایشی منجر به افزایش سریع از پایین ترین سطح به بالاترین حد خود شده است.

بالاترین قیمت ممکن است در سال 2021 باشد و یا بازآزمایی بالاترین قیمت قبلی دارایی در حدود 1 دلار بعدی باشد.

پیش بینی قیمت استلار در سال 2021

پیش بینی قیمت استلار در سال 2022-2023

بر اساس قانون اندازه گیری و یک الگوی پایین گرد مدت زمان طولانی که در آستانه شکست و تکمیل است، باید قیمت هر توکن XLM را تا چهار برابر بالاترین رقم قبلی خود ارسال کرد و به بیش از 4 دلار در هر ارز (کوین) برسد.

پیش بینی قیمت استلار در سال 2022-2023

آینده ارز استلار در سال 2024-2025

در نمای طولانی مدت، XLM باید بازار نزولی دیگری را دید و پس از رسیدن به بالاترین قیمت در حدود 4 دلار، الگوی چرخه را دوباره از نو آغاز کند.

 این بدان معناست که قبل از بازگشت به بالاترین قیمت‌ها، باید به 1 دلار یا در نقطه‌ای در سطح پشتیبانی شود که تا اوج 10 دلار در هر رمز پیش‌رود.

آینده استلار در 2024

نمودار عقربه ای استلار

در نمودار زیر که از وبسایت www.tradingview.com برداشته شده است، می توانید نمودار عقربه ای استلار در یک ماه منتهی به 6 آوریل 2021 را مشاهده کنید.

نمودار عقربه ای استلار

آیا استلار بخرم؟

پس از خواندن این راهنما و انجام تحقیقات خود، قطعا باید پاسخ سوال “آیا من ارز استلار را می‌توانم بخرم؟” و ” آیا سرمایه خوبی است ” را بدانید.

برخی منابع پیش بینی ارزهای استلار اطلاعات قدرتمندی را درباره رشد و پتانسیل Stumlar Lumens در بلند مدت نشان می‌دهد. دامنه قیمت‌ها از پایین 0.25 دلار تا 10 دلار برای هر ارز دیجیتال XLM اثبات ارزش دارایی دراز مدت خواهد بود.

Year

Potential High

Potential Low

2021

$0.75

$0.25

2022 – 2023

$4.40

$1.19

2023 – 2025

$10

$2.35

اما باید بدانید بازار ارزهای دیجیتال، بازار نوینی است و در هر سرمایه‌گذاری، مقداری ریسک وجود دارد. بنابراین ارزیپتو به شما پیشنهاد می‌کند حتماً از تحلیل‌گران مورد اعتماد خود کمک بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید