تحلیل قیمت بیت کوین و پیش بینی قیمت بیت کوین توسط مدیر اجرایی مورگان کریک

تحلیل بیت کوین ارزیپتو

آنتونی پومپلیانو : تحلیل قیمت بیت کوین و پیش بینی 400،000 دلاری تا 2 سال دیگر عملی خواهد شد

مدیر اجرایی شرکت مورگان کریک دیجیتال برای تائید پیش بینی خود گفته بیت کوین، یک داستان تکامل تکنولوژیک، شبیه به غول‌های اینترنت، نظیر ایر بی‌ان‌بی (Airbnb) و اوبر (Uber) است:

به اعتقاد بنده، روزی خواهیم گفت بیت کوین، از نظر ارزش بازار بزرگترین ارز دنیاست و هیچ شخصی هم قادر به کنترل آن نخواهد بود.

آنتونی پومپلیانو گفته تا دو سال آینده، این پیش بینی عملی خواهد شد و بر اساس این تحلیل می گوید که تا اواخر سال 2021، به 100،000 دلار خواهد رسید.

آقای پومپلیانو اظهار داشته سیاست مالی دولت آمریکا در چاپ هزاران میلیارد دلار پول به صورت بسته‌های حمایتی و مشوق، یکی از اصلی‌ترین محرک‌های افزایش ارزش و ترغیب مردم به خرید بیت کوین خواهد بود:

در دنیای حال حاضر، بیت کوین، طلا و املاک عملکرد خوبی خواهند داشت. دلیل این است که چاپ تریلیون‌ها دلار از یک ارز، بی‌تاثیر نخواهد بود. ما الان شاهد تاثیر سلسه مراتبی سیاست‌های تزریق پولی هستیم.

بانک‌ها، هزارن میلیارد دلار چاپ کردند و دلار ضعیف شد. با تضعیف دلار، قیمت دیگر دارایی‌ها سر به فلک می‌کشد.

 

سرمایه‌گذاران بیت‌کوین چه استراتژی‌هایی باید داشته باشند؟

تحلیل قیمت بیت کوین و پیش بینی توسط این کارشناس بازار ارزهای دیجیتال درباره آینده قیمت بیت‌کوین و رفتارهایی که سرمایه‌گذاران این بازار باید داشته باشند، ماین است که:

اولین نکته در مورد استراتژی‌های و رفتارهایمان نسبت به این مارکت این است که بازار را بدون تعصب ببینیم و آن را با توجه به حالاتی که رخ می‌دهد، بررسی کنیم.

به‌عنوان مثال، ما یک سطح حمایت مهم تکنیکال به نام میانگین ۲۰۰ هفته قیمت برای بیت‌کوین داشتیم که معمولا شکسته نمی‌شد. یعنی معمولا هر زمان به این قیمت می‌رسید، سریع واکنش نشان می‌داد؛ یا اگر شکسته می‌شد، به‌سرعت بازمی‌گشت.

با این حال، این اتفاق اخیرا افتاد و میانگین ۲۰۰ هفته در چند روز شکست و افت قیمت به کمتر از هفت هزار و ۱۰۰ دلار باعث شد که خیلی سریع به سه هزار و ۶۰۰ دلار برسد.

در حال حاضر سناریوهای مختلفی مطرح شده است، برخی حتی از قیمت‌هایی مثل هزار دلار، ۷۰۰ دلار یا دو هزار و ۷۰۰ دلار صحبت می‌کنند.

اما واقعیت این است که باید به شرایط نگاه کنیم و بعد مارکت را مورد بررسی قرار دهیم و سناریو در نظر بگیریم.

دیدگاهتان را بنویسید