همه چیز درباره تراست ولت توکن و آینده آن

تراست ولت جستجوگر ساخته شده ای است که به فرد امکان می دهد برنامه های غیرمتمرکز را بصورت یکپارچه و امن در اینترنت جستجو کند. از آنجاییکه بلاکچین یک فناوری جدید و پیچیده به حساب می آید، شخص می تواند در این حوزه به بازار برنامه های غیرمتمرکز اتکاء کند. این فضا به برنامه های غیرمتمرکز اجازه می دهد بالاترین کیفیت و استانداردهای امنیتی را در اختیار داشته و برای فعالیت در بالاترین سطح، بهینه شوند.

تراست ولت در کنار بایننس برروی ویژگی های جدید هیجان انگیزی کار می کنند که شامل نظارت بر بازار، شبکه های سفارشی، شبکه های آزمایشی، یک DEX بومی، و ادغام کامل با زیرساخت های بایننس است. فرصت های بازار کریپتو بی نهایت هستند و تراست ولت، و همچنین ولت رسمی بایننس، بخشی از این بازار هستند.

تراست ولت توکن (TWT) چیست؟

TWT یک توکن ساده و کاربردی BEP-20 است که مجموعه ای از مزایا و انگیزه هایی را برای استفاده کاربران تراست والت ارائه می کند. خود تراست ولت یک کیف پول یا همان والت رمزارز سیار است که از دهها دارایی فرد و بعلاوه توکن های محبوب در بلاکچین های اتریوم، بایننس و ترون پشتیبانی می کند.

دارندگان توکن های TWT هنگام استفاده از تراست ولت از مزایای زیادی بهره می برند مانند تخفیف هنگام خرید رمزارزها از طریق برنامه و استفاده از خدمات معامله غیرمتمرکز (DEX). دارندگان تراست ولت توکن همچنین می توانند در مورد بروزرسانی های این برنامه مشارکت داشته باشند و به توسعه آن کمک کنند.

تراست ولت توکن در ابتدا بعنوان دارایی BEP-2 برروی زنجیره بایننس به کار گرفته شد اما مجدداً بعنوان یک توکن BEP-20 در زنجیره اسمارت بایننس در اکتبر سال 2020 مورد استفاده قرار گرفت.

چه کسی پایه گذار تراست ولت توکن است؟

تراست والت توکن توسط ویکتور رادچنکو در سال 2017 طراحی شد. او قبلاً در شهر مانتن ویو اسالت کالیفرنیا دارای سمت های توسعه و مهندسی در چندین شرکت فناوری بود و همچنین بصورت مشترک در سال 2013، «تراکر پث» را پایه گذاری کرد؛ شرکتی که یکی از محبوب ترین برنامه ها را برای رانندگان کامیون و شرکت های لجستیکی ارائه کرد.

رادچنکو وقتی فهمید «اپ استورها هیچ والت متن بازی را برای توکن های اتریوم و ERC20 ندارند، توجه خود را به صنعت والت سیار رمزارز معطوف کرد.

این پلتفورم در جولای سال 2018 برای مقداری نامشخص توسط بایننس انجام شد، اما رادچنکو همچنان برروی این پلتفورم بعنوان بخشی از تیم بایننس فعالیت می کند. کل تیم تراست ولت فعالیت عمومی ندارد اما مطابق شنیده ها متشکل از 20 فرد است که بسیاری از آنها در بایننس، چندین وظیفه را بر عهده دارند.

ویکتور رادچنکو

چه چیزی تراست ولت توکن را منحصر به فرد می کند؟

تراست ولت توکن TWT یک توکن کاربردی است ارزش بیشتری را در اختیار کاربران موبایلی تراست ولت قرار می دهد و در خارج سیستم تراست والت، هیچ کاربردی ندارد.

تراست ولت توکن علیرغم این موضوع بعنوان BEP-20 به هر والت دیگری که از دارایی های بایننس اسمارت چین پشتیبانی کرده، قابل انتقال است؛ به این صورت که با دیگر دارایی های استفاده شده بعنوان پرداخت در ازای خدمات، قابل مبادله است. بدلیل اینکه TWT در حق رأی و مدیریت توسعه تراست ولت مشارکت داشته و برای معاملات تخفیف خورده DEX و خریدهای درون برنامه ای استفاده می شود، همچنان برای افزایش ارزش خود بعنوان یک ابزار اثرگذار فعالیت می کند.

تراست ولت توکن همچنین یکی از اولین توکن هایی بود که برروی بایننس اسمارت چین (BSC) قابل اجرا بود. در نتیجه TWT با کمترین هزینه ممکن و سریع ترین دفعات تأیید معاملات قابل انتقال است.

چه تعداد ارز تراست ولت توکن فعال وجود دارد؟

 99% توکن اصلی تراست ولت توکن بعنوان بخشی از انتقال به بایننس اسمارت چین از بین رفت و حداکثر تولید جدید بر پایه 1 میلیارد TWT تعیین شد که تنها یک چهارم موارد موجود فعال بود.

تولید فعال TWT همزمان با برداشت از طریق کاربران تراست ولت برای انجام کارهای مختلف نظیر مشارکت در کمپین های ریفرال، امتحان گرفتن و انجام برخی کارها نظیر شرط بندی برروی رمزارزها و انجام معامله، به تدریج رشد کرد.

%40 تولید توکن TWT براساس منبع رسمی از سوی کاربران بدست می آید، 15%  در انجمن تراست ولت توزیع می شود، 30% ذخیره می شود و 15% به توسعه دهندگان اختصاص پیدا می کند. تراست والت در اکتبر سال 2020 همچنان بصورت توکنومیک کامل یا با برنامه زمانی مشخص برای تراست ولت توکن انتشار نیافته بود.

تراست ولت توکن

امنیت شبکه تراست ولت توکن چگونه تأمین می شود؟

TWT براساس بایننس اسمارت چین توسط یک مکانیزم «اثبات سازوکار سهام» (POS) پشتیبانی می شود. این مکانیزم برای محافظت از شبکه در برابر مجموعه ای از تهدیدهای احتمالی مورد استفاده قرار می گیرد. TWT همچنین توسط «برنامه باگ باونتی» اجرا شده توسط بایننس محافظت می شود و به هر فردی که در BNB بتواند یک مورد آسیب پذیری در زنجیره بایننس و قراردادهای هوشمند اصلی پیدا کند، 10 هزار دلار پاداش می دهد.

علیرغم این، TWT بعنوان یک دارایی BEP-20 توسط امنیت نرم افزار والت استفاده شده برای مدیریت آن، محافظت می شود. مورد امنیتی برای تراست ولت شامل قفل امنیتی رمز عبور و عبارت 12 رقمی برای بازیابی رمز است.

تحلیل تکنیکال TWT

علیرغم اینکه 100% تحلیل تکنیکال دقیق برای رمزارز تراست ولت توکن به ندرت امکان پذیر است اما در ابزار پیشرفته تحلیل تکنیکال (TradingView) شما می توانید رتبه بندی خرید و فروش TWT را در زمان واقعی برای یم بازه زمانی خاص مشاهده کنید. خلاصه TWT/USD براساس محبوب ترین شاخص های تکنیکال که مووینگ اورج، اوسیلاتورها و پیووت ها هستند، شکل می گیرند.

پیش بینی قیمت تراست ولت توکن

ما در این قسمت موثق ترین پروژه های قیمتی تراست ولت توکن را از پلتفورم های محبوب پیش بینی جمع آوری کرده ایم.

تراست ولت

پیش بینی قیمت تراست ولت توکن بر اساس پلتفرم Walletinvestor

مطابق با walletinvestor، قیمت TWT در یک سال از 0.55$ به 1.702$ خواهد رسید. این جهش قیمتی باعث می شود تراست ولت توکن یک سرمایه گذاری فوق العاده باشد. احتمال سود بلند مدت از TWT 209.45% خواهد بود. پیش بینی می شود قیمت آن در انتهای سال 2026 به 6.447 دلار برسد.

پیش بینی قیمت تراست ولت توکن بر اساس پلتفرم DigitalCoin

در تحلیل DigitalCoin، قیمت رمزارز تراست ولت توکن در 5 سال آینده از 0.533$ به 2.092$ خواهد رسید. این رمزارز تا سال 2022 به 0.9$ خواهد رسید و رشد آن در سال های 2023 تا 2024 ادامه خواهد داشت. براساس این پیش بینی، TWT یک سرمایه گذاری سودآور در بلند مدت خواهد بود.

همانطورکه از تحلیل های گفته شده می توان دریافت، پروژه های TWT تاحدی متناقض هستند. هیچ اجماع نظری در مورد تحرکات قیمتی مثبت یا منفی تراست ولت توکن در آینده وجود ندارد. در واقع رشد احتمالی آتی به عوامل مختلفی بستگی دارد: اعلان ها، راهکارهای جدید فنی در مورد پروژه های TWT، محیط کلی رمزارزها، وضعیت قانونی و غیره.

به شما یادآوری می کنیم که قبل از سرمایه گذاری برروی هرگونه رمزارزی، لازم است تحقیقات خود را بطور کامل در این حوزه انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید