رشد شیبا اینو (Shiba Inu) رقیب دوج کوین

رقیب دوج کوین

رشد شیبا اینو رقیب دوج کوین، در 48 ساعت گذشته به نزدیک 1000% رسید و بایننس خبر داد که این کوین، علیرغم اینکه Vitalik Buterin، 50% منابع را در اختیار دارد، در حال فضاسازی برای SHIB است.

ظهور به اصطلاح “قاتل دوج کوین“، آخرین رمزارزی که توانست به تنهایی موفق شود، راه خود را به بایننس باز می کند.

شیبا اینو (SHIB) ناگهان در طی دو روز گذشته به 20امین ارز CoinMarketCap تبدیل شد و انتظار می رود که بتواند استقبال شیفتگان دوج کوین را جذب کند. در 48 ساعت گذشته، ارزش توکن SHIB  از 0.000003$ به 0.000032$ رسید که افزایشی 966 درصدی محسوب می شود و از ابتدای سال، 2،3000،000 درصد رشد داشته است.

 

هنگامی که بایننس در صبح دوشنبه خبر داد که قصد دارد SHIB  را در رده ارزهای پر ریسک معاملاتی خود (ناحیه نوآوری) قرار دهد، ارزش توکن به بیش از دو برابر در طول دو ساعت رسید و از 0.000013 به 0.000032 افزایش یافت.

وبسایت Shiba Inu ادعا کرد که 50% منابع SHIB به صورت غیر قابل برگشت در Uniswap قفل شده است تا لیکوئید بازار حفظ شود. بقیه 50% نیز به سازنده اتریوم، Vitalik Buterin، به عنوان توکن سوخته فرستاده شده است. هرچند Buterin هنوز به بودجه ها، دسترسی کامل دارد.

 

رشد شیبا اینو

500 تریلیون توکن SHIB، در کیف پول عمومی Buterin در حال حاضر 15 بیلیون دلار ارزش گذاری شده است که انتظار می رود ارزش هولد کردن اتر (ETH)، که در حال حاضر ارزشی بیش از 13 بیلیون دلار دارد، را نیز رد کند. باید توجه داشت که کیف پول Buterin به طور منظم دونیت های پیش بینی نشده ای را از این کوین ها، که رقبای متعدد دیگر دوج کوین هستند، دریافت می کند. بنظر می رسد برخی از ارزش گذاری های شیبا اینو از از این ایده که توکن Buterin دستکاری نشده باقی می ماند، نشأت گرفته است. هرچند، همه با این نظریه موافق نیستند.

 

CoinMarketCap، ارزشی به مبلغ 11 بیلیون دلار را به کپ بازار توکن نسبت داده است که این تخمین، بر اساس قیمت واحد 0.00002617$ و سرمایه در گردش 394 بیلیونی SHIB انجام شده است. GoinGecko هنوز کپ بازار شیبا اینو را تخمین نزده است، زیرا این کوین هنوز سرمایه فعلی خود را تعیین نکرده است.

 

بایننس، که مالک CoinMarketCap نیز هست، اعلام کرد که درگاه معاملات SHIB را در ناحیه نوآوری خود در 10 می باز می‌کند. خبر بایننس درباره شیبا اینو به صورت زیر است:

SHIBA INU (SHIB) تجربه ای در ارزهای غیر متمرکز است و یک کوین هویتی دیگر، مانند دوج کوین است.

وی اضافه کرد، SHIB، نماد توکن Shiba Inu است و اولین توکنی خواهد بود که به عنوان محرک ShibaSwap، یک صرافی غیر متمرکز لیست خواهد شد.

این خبر به هولدینگ Buterin و دو ولت دیگر نیز اشاره کرد: “توجه داشته باشید که در زمان نگارش این خبر، اولین، دومین و پنجمین کیف پول ها، به ترتیب، 50.5%، 7.0% و 3.0% از سهم کل را به خود اختصاص داده است.

دیدگاهتان را بنویسید