معرفی 7 سایت برتر کیف پول بیت کوین در سال 2019

معرفی 7 سایت برتر کیف پول بیت کوین در سال 2019

1- کوین بیس (coinbase) بهترین در مجموع

سایت کیف پول

کوین بیس یکی از ساده ترین روش ها برای خرید و فروش و همچنین نگهداری ارزهای رمز نگاری شده است که رتبه اولین کیف پول را به دست اورده است کوین بیس به شما این امکان را می دهد که به یک حساب بانکی در امریکا متصل شوید و به راحتی دلار را به کیف پول خود انتقال دهید.و یا در مواردی خرید وفروش انجام بدید. کوین بیس علاوه بر بیت کوین از اتریوم، بیت کوین کش، لایت کوین نیز پشتیبانی می کند. البته اخیرا شایعاتی مطرح شده است که این سایت ارزهایی مانند ریپل را نیز به امکانات سایت خود اضافه نموده است.

سابقه طولانی کوین بیس یکی از مواردی است که اعتماد کاربران را نسبت به خود جلب کرده است. اما همچنان نگرانی‌های بسیاری درمورد تمام کیف پول‌های آنلاین وجود دارد که ممکن است توسط نفر سومی هک شود.

2-  Trezor بهترین در امنیت و دسترسی آسان

سایت کیف پول

سایت Trezor یک پلت فرم خرید و فروش مانند Coinbase نیست و این سایت فقط مسئول نگهداری بیت کوین شما است. به طور کلی Trezor یک دستگاه فیزیکی محسوب می‌شود که به کامپیوتر یا دستگاه هوشمند شما متصل می‌شود تا شما بتوانید به موجودی کیف پول ارز دیجیتال خود دسترسی پیدا کنید. به یاد داشته باشید که کیف پول Trezor با ارزهای مختلفی کار می‌کند.

این کیف پول برخی از امکانات امنیتی ویژه‌ای در اختیار شما قرار می‌دهد تا در برابر رمزهای از دست رفته کاملا بی‌دفاع نباشید. اما شما همیشه باید موارد امنیتی برای نگهداری از موجودی خود را جدی بگیرید. یکی از ویژگی‌های مهم این کیف پول بیت کوین، امنیت موجودی شماست.

3-  Electrum  بهترین در دسکتاپ

سایت کیف پول

Electrum  یک کیف پول نرم‌افزاری به حساب می‌آید و بیت کوین‌های خریداری شده توسط شما در آن پرونده‌های رمزگذاری شده در لپ‌تاپ یا رایانه ذخیره می‌شود. در این صورت شما می‌توانید در ویندوز، لینوکس، مک و اندروید به آن دسترسی داشته باشید. Electrum با برخی از کیف پول‌های فیزیکی هم کار می‌کند و در مقایسه با کیف پول سخت‌افزاری Trezor انعطاف‌پذیرتر است.

بزرگترین مزیت کیف پول Electrum سرعت بالای ذخیره بیت کوین روی رایانه شخصی است. همچنین شما در صورت از دست دادن موجودی خود به کمک این برنامه، قابلیت بازیابی اطلاعات پشتیبانی را خواهید داشت تا یک ذخیره‌سازی ایمن داشته باشید.

4- بلاکچین (blockchain) بهترین در خرید و فروش آنلاین ارز دیجیتال

سایت کیف پول

کیف پول بلاکچین یک کیف پول آنلاین شبیه به کوین بیس است. به کمک کیف پول بلاکچین شما می‌توانید در بیش از 35 کشور جهان به طور مستقیم از طریق این پلتفرم خرید و فروش ارز دیجیتال انجام دهید.

بلاکچین به شما کمک این امکان را می‌دهد تا با پرداخت هزینه اندک Cryptocur ارز را ارسال و دریافت کنید که خود شامل بیت کوین، بیت کوین کش، اتریوم، استلار و موارد دیگر است. برای ایمن نگه داشتن کیف پول دیجیتالی، بهتر است 2 ویژگی امنیتی مهم را در حساب خود مد نظر قرار دهید:

1 – تأیید ایمیل؛

2- احراز هویت کامل؛

5- Robinhood  بهترین برای خرید و فروش رایگان

سایت کیف پول

Robinhood  به عنوان یک بستر معاملات سهام آزاد شروع به کار کرده و گسترش یافته است. Robinhood  از گزینه‌های متعددی از جمله ارزهای رمزنگاری مانند بیت کوین نیز پشتیبانی می کند. رابین هود یک نوع کیف پول است و پلتفرم انجام معاملاتی همانند سایت کوین بیس است که تمامی امکانات معامله را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

مهمترین مزایا این کیف پول کارمزد صفر آن است. در رابین هود هنگام خرید و فروش بیت کوین از شما کمیسیون دریافت نمی‌شود.

6- بهترین برای دسکتاپ گرافیکی

سایت کیف پول

 

Exodus  یک کیف پول نرم‌افزاری مانند Electrum است که امنیت کاربران خود را فراهم می‌کند. استفاده از امکانات این نرم‌افزار بسیار آسان است. Exodus شامل رمزگذاری کلید خصوصی و سایر ابزارهای امنیتی مفید است. همچنین از نظر دسکتاپ گرافیکی یکی از بهترین‌ها شناخته شده است و برای کسی که قصد سرمایه‌گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال را دارد بسیار کاربردی است.

بیشتر بخوانید: ارز دیجیتال (بیت کوین) چگونه کارمی کند؟

7- Mycelium  بهترین برای نسخه موبایل

سایت کیف پول

Mycelium  یک کیف پول بیت کوین است که تنها برای نرم‌افزار موبایل قابل استفاده است و هم اکنون نسخه‌های اندروید و آیفون آن در دسترس عموم است. این کیف پول نسبت به سایر کیف پول‌های بیت کوین کمی پیچیده‌تر است.

یکی از معایب کیف پول Mycelium این است که هیچ نسخه وب و یا دسکتاپی برای آن وجود ندارد اما امروزه بسیاری از مردم از گوشی هوشمند خود به عنوان رایانه همراه استفاده می‌کنند که همیشه در دسترس است. بنابراین استفاده از کیف پول Mycelium بهترین گزینه برای آنها خواهد بود.

کیف پول ارز دیجیتال این روزها بیش از گذشته مورد توجه کاربران این حوزه قرار گرفته است و قطعا با گذشته زمان به طرفداران این کیف پول مجازی افروده خواهد شد. دلیل اصلی این موضوع امنیت، پرداخت سریع و بین‌المللی آن‌هاست.

منبع: thebalance

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید