شعبه بزرگترین بانک روسیه به بلاکچین ملحق شد

بزرگترین بانک روسیه بلاکچین ارزیپتو

یک شعبه از بزرگترین بانک روسیه، Sberbank، برای معاملات مالی خود به یک پلتفرم مبتنی بر بلاک چین ملحق شد. این بانک توافق نامه ای را با پلتفرم معاملات مالی سوئیس، Komgo، امضا کرده است تا از خدمات معاملات مالی بلاک چین آن بهره مند گردد. مسؤلان بانک روسیه این توافق را موفقیت بزرگی در رشد معاملات مالی دیجیتال می دانند.

Evgeny Kravchenko رئیس شعبه بزرگترین بانک روسیه اظهار داشت انجام این معاملات مالی از استراتژی های تجاری بانک می باشد. او در این خصوص گفت:

“در سال های اخیر دیجیتالی شدن معاملات مالی بسیار افزایش یافته است.” او در پاسخ به نیاز بازار افزود:”معاملات مالی Komgo بر قابلیت های عملکرد Sberbank نیز می افزاید.”

بنا به گزارشات رسیده Komgo یک بانک نوپا در زمینه استفاده از ارزهای دیجیتال غیرمتمرکز می باشد که در صدد ایجاد یک پلتفرم انجام معاملات مبتنی بر اتریوم می باشد. یکی از اهداف او افزودن به تراکنش ها در کنار ایجاد شرایط لازم برای سهامدارانی است که معاملات را رصد می کنند.

اخیرا Sberbank به میزان زیادی در حال استفاده از صنعت بلاک چین است. به گونه ای که در ماه آگوست (مردادماه) ضمن کار کردن با یک شرکت هواپیمایی روسی تصمیم گرفت بلیط های مبتنی بر بلاک چین را معرفی کند.

 

منبع : cointelegraph

دیدگاهتان را بنویسید