طبق گفته پیتر شیف: بیت کوین نمی تواند جایگزین پول شود

پیتر شیف

پیتر شیف (Peter Schiff) یکی از مدیران دارایی و طرفداران آزادیخواه طلا، مدت زیادی است که نسبت به بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال بدبین است. در واقع، شیف بعضا اظهار نظرهایی در خصوص ارزهای دیجیتال بیان کرده است.

پیتر شیف ، اعتراف کرده است که نگه داشتن بیت کوین ممکن است سود آور باشد اما او ادعا می کند که  “بیت کوین” نمی تواند با ارز فیات رقابت کند.

وی در توئیتی در تاریخ 18 فوریه ، به عنوان یک منتقد شدید بیت کوین ، “اعتراف کرد” که رمزگذاری این ارز در ده سال گذشته یک سرمایه گذاری موفق بوده است.

 سرمایه گذاران BTC “پول زیادی می گیرند”

او گفت: “من اعتراف می کنم که هرکسی که 10 سال پیش #Bitcoin را خریداری کرده و امروز آن را می فروشد، پول زیادی کسب خواهد کرد.”

” من هرگز نگفتم که قیمت بیت کوین نمی تواند افزایش یابد. بلکه گفتم که بیت کوین هرگز نمی تواند جایگزین پول شود. اتفاقی که در طی 10 سال گذشته افتاده است ، اشتباه مرا اثبات نکرده است! “

شیف پس از بازیابی گذرواژه کیف پول خود که گمان می کرد گمشده است، بار دیگر صاحب حدود 0.4 BTC شد ، این نتیجه یک کمپین اهدای عضو بود که سال گذشته وی در پی سود آن بود.

در حالی که سخنرانی او علیه بیت کوین از آن زمان ادامه داشت ، شیف در مدت زمانی که فکر می کرد هلدینگ هایش برای همیشه گم شده است، به طرز قابل توجهی عصبانی شد.

علاوه بر این ، ماكس كایزر ، در قسمت آخر اخبار Infowars از بحث و گفتگو با وی امتناع كرده است. همانطور که Cointelegraph گزارش داد ، Keizer از این فرصت استفاده کرد تا به طور رسمی چشم انداز قیمت بیت کوین خود را از 100،000 دلار به 400000 دلار تغییر دهد.

این ایده که بیت کوین می تواند به زودی کل بازار ذخایر طلای فیزیکی جهان را غصب کند ، همچنان موضوع داغ بحث و گفتگو است.

تلگرامشما می توانید برای اطلاع از آخرین اخبار، آموزش ها و قیمت های ارز دیجیتال، در کانال تلگرامی ارزیپتو عضو شوید.

 

دیدگاهتان را بنویسید