بهترین کیف پول های دوج کوین در سال 2021

دوج کوین

دوج کوین قطعاً یکی از جالب ترین داستان های موجود دربین ارزهای رمزنگاری را دارد. آنچه که در سال 2013 برای این ارز دیجیتال بامزه اتفاق افتاد، باعث شد که امروزه دوج کوین یکی از موفق ترین ارزهای رمزنگاری شناخته شود. هم چنین این ارز (دوج کوین) در CoinMarketCap در رتبه 24 ارزهای دیجیتال قرار دارد.

اگر در حال حاضر قصد سرمایه گذاری برروی این ارز دیجیتال را دارید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که یک کیف پول مطمئن برای خود پیدا کنید.

البته مهمترین نکته در انتخاب کیف پول رمزنگاری امنیت آن است از این رو، توصیه می شود که کیف پولی مطمئن انتخاب کنید که ویژگی هایی مانند تأیید هویت، قابلیت های چند سیگنال و ذخیره سازی سرد را داشته باشد چرا که قطعاً مواردی هستند که به شما درحفظ امنیت موجودی حسابتان کمک می کند.

حال به بررسی بهترین کیف پول های دوج کوین در سال 2019 می پردازیم:

کیف پول رسمی دوج کوین (صرافی دوج کوین)

در مورد کیف پول رسمی دوج کوین نیز می توان گفت: که این کیف پول برای سیستم عامل های دسک تاپ مانند ویندوز، مک، لینوکس، و همچنین برای یکی از محبوب ترین سیستم عامل های موبایل ، اندروید در دسترس است. و شما را قادر می سازد که در هرمکان و زمانی از آن استفاده کنید.

بهترین کیف پول دوج کوین برای اندروید

کیف پول گاردا Guarda

از طریق این کیف پول می توانید ارز دیجیتال دوج کوین و بسیاری دیگر از ارزها را خریداری، ذخیره، و ارسال نمایید.

این کیف پول برای اولین بار در سال 2017 به عنوان کیف پول ایمن برای ذخیره سازی کریپتو راه اندازی شد. Guarda متعلق به Guardarian OÜ ، یک شرکت ثبت شده در اتحادیه اروپا است که توسط FIU استونی (واحد اطلاعات مالی) برای ارزهای دیجیتالی در برابر ارز  فیات تنظیم می شود.

یکی دیگر از مزایای این کیف پول این است که  از کلید های خصوصی کیف پول های دیگر شما پشتیبانی می کند. همچنین می توانید آن را به کیف پول سخت افزاری Ledger Nano S متصل کنید. این یک پلت فرم ایمن و آسان است که یکی از بهترین کیف پول های Dogecoin معرفی شده است.

کیف پول گاردا Guarda

کیف پول Dogechain

کیف پول Dogechain نوعی کیف پول آنلاین شناخته شده است . این کیف پول برای  افرادی که همیشه به اینترنت متصل هستند و می خواهند در هر مکانی به کیف پول خود دسترسی داشته باشند مناسب است.

 

کیف پول Ledger Nano S

کیف پول نانو یک کیف پول محبوب رمز نگاری شناخته شده است . این یک کیف پول به شما کمک می کند که بتوانید دوج کوین خود را بصورت آفلاین ذخیره کنید. و بیشتر به عنوان یکی از امن ترین کیف پول ها در بین کاربران آن شناخته شده است و در تمام سیستم عامل های دسک تاپ می توان آز آن استفاده کرد، حتی قابلیت ادغام با دستگاه های اندروید نیز یکی دیگر از ویژگی های این کیف پول شناخته شده است. نکته مورد توجه در مورد این کیف پول این  است که می تواند هم اکنون از 700 ارز رمز پایه پشتیبانی می کند.

کیف پول Trezor

 

کیف پول دوج کوین Trezor رقیب اصلی لجر نانو شناخته شده است. زیرا دارای همان ویژگی های امنیتی است و همانند کیف پول لجر  از ۷۰۰ ارز رمز پایه پشتیبانی می کند.

 

کیف پول کاغذی Dogecoin

 

یک کیف پول کاغذی دوج کوین در واقع یکی از امن ترین کیف پول ها برای ذخیره سازی کلیدهای خصوصی شما است. کیف پول های کاغذی برای کاربرانی در نظر گرفته شده اند که قصد دارند برای مدت طولانی مجودی خود را نگه دارند و می خواهند از امنیت هر چه بیشتر آن اطمینان حاصل کنند.

در واقع، کیف پول کاغذی یک تکه کاغذ است که کلیدهای خصوصی شما روی آن چاپ شده است. از آنجا که به اینترنت متصل نمی شود، احتمال هک کردن حساب شما امکان پذیر نمی باشد به همین دلیل بسیاری از افراد توصیه می کنند که یک نسخه از آن را در چندین مکان امن نگه دارید. شما می توانید با استفاده از ژنراتورهای کیف پول کاغذی، کیف پول کاغذی Dogecoin خود را ایجاد کنید.

 

کیف پول jaxx

 

کیف پول جکس یکی از بهترین کیف پول های دوج کوین پشتیبان معرفی شده و (شامل برنامه های  موقت برای ویندوز ، مک ، لینوکس و اندوید و iOS است). که از طیف گسترده ای از رمزپایه ها از جمله Dogecoin و سایر همتایان محبوب آن مانند بیت کوین(Bitcoin) و اتریوم (Ethereum) پشتیبانی می کند.

به یاد داشته باشید که ذخیره ارزهای رمزنگاری شده بر عهده شماست و باید قبل از انتخاب یکی از آنها ، تحقیقات خود را در مورد همه کیف پولهای Dogecoin انجام دهید.

 

مشاهده نمودار و قیمت لحظه ای دوج کوین 

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید