نئو چیست؟ و پیش بینی قیمت نئو در اواخر سال 2020

نئو

NEO یک پلتفرم Blockchain است، که با ایده شبکه مقیاس پذیر برای برنامه های غیرمتمرکز ایجاد شده است.

به عنوان مثال:  نئو توانایی پشتیبانی از بسیاری از زبانهای برنامه نویسی رایج مانند Javascript را دارد که این کار با استفاده از یک نسخه شخصی سازی شده  با استفاده از Docker به نام neoVM انجام می شود. برخلاف اتریوم نئو با استفاده از زبان برنامه نویسی بومی قراردادهای هوشمند را انجام می دهد.

NEO همچنین بسیاری از ارزهای رمزنگاری شده دیگر را در شبکه خود ادغام می کند، در حالی که بسیاری از سیستم عامل های دیگر فقط روی واحد پول خود تمرکز می کنند. این ویژگی منحصر به فرد باعث می شود NEO برای تبدیل شدن به یک سیستم دیجیتال جهانی در یک اقتصاد هوشمند مناسب باشد. امروزه برخی ممکن است آن را به عنوان یکی از پایدارترین ارزهای رمزنگاری شده در بازار با پتانسیل زیاد برای رشد،در آینده معرفی کنند.

اخیراً  نئو در صفحات اصلی منابع اصلی رمزنگاری مشاهده می شود. اخبار مربوط به قیمت آن در میان اعلامیه های سیاسی مهم مربوط به blockchain از چین پیشی گرفت.

رئیس جمهور چین در سخنرانی خود در ماه گذشته ، شی جینپینگ، فناوری blockchain را “یک موفقیت مهم” اعلام کرد. رهبر چین قول داد كه چین در حاشیه قرار نخواهد گرفت بلكه در عوض تصویب blockchain را تسریع می كند.

تأیید آنقدر موثر بود که باعث شد قیمت این ارز دیجیتال طی چند هفته اخیر 100 درصد افزایش یابد.

بدیهی است که معامله گران به پیش بینی قیمت NEO خوشبین هستند و تمایل دارند با توجه به اینکه میدانند Cryptocurrency آسیا ممکن است یکی از برندگان مهم کشور چین باشد.

حال چند مورد از ویژگی های نئو را بررسی می کنیم:

NEO غیرقابل تفکیک است

برخلاف بسیاری از ارزهای رمزنگاری دیگر، که قابلیت انتقال ارز را دارند اما شما نمی توانید در شبکه نئو 0.5 یا 0.2  ارز را انتقال دهید. که از این لحاظ ، بیشتر شبیه سهام سنتی عمل می کند.

توکن GAS و شبکه رمزنگاری نئو

توکن  GAS به شما اجازه می دهد تا در بلاک چین NEO فعالیت کنید. درست شبیه به اتر در شبکه اتریوم، GAS شبیه به سوختی است که برای به راه انداختن سیستم نئو به آن نیاز دارید.. از آنجا که تا 0.00000001  واحد قابل تقسیم است ، از GAS برای پرداخت هزینه در شبکه NEO استفاده می شود.

پشتیبانی از زبان های مختلف برنامه نویسی

این ارز از زبان های مختلف برنامه نویسی پشتیبانی می کند. بر خلاف اتریوم ، که تنها یک زبان کد نویسی دارد، NEO  به توسعه دهندگان امکان برخورداری از زبان های متفاوتی از جمله C # ، C ++ ، Java را می دهد تا از آنها برای قراردادن کد های هوشمند استفاده کنند همچنین یک شبکه باز برای اقتصاد است که مفهوم اقتصاد هوشمند را بیان می کند.

پیش بینی قیمت نئو در سال 2020 و فراتر از آن

بسیاری از کارشناسان معتدند که NEO این ارز دیجیتال محبوب آینده روشنی خواهد داشت. تحولات فن آوری، مانند کنار گذاشتن الگوریتم های اعتبارسنجی سنتی اثبات کار و اثبات سهام و اجرای الگوریتم تحمل تقصیر بیزانس نمایندگی، NEO را به یکی از پیشرفته ترین و به دنبال ترین رمزهای ارز در سال 2019 تبدیل کرده است.

و همواره در تلاش برای ساختن یک پلتفرم blockchain در سطح سازمانی مناسب است ، تا تجارتی بزرگ را براساس دو اصل پایدار، 1-برخورداری از توان بالا و 2- قابلیت اطمینان داده های بزرگ انجام دهد. تا پایان سال 2020 ، NEO ممکن است در صدر جدول رتبه بندی ارزهای رمزنگاری قرار بگیرد، و موقعیتی شایسته در بین 10 کشور برتر یا حتی پنج ارز برتر در زمینه سرمایه گذاری داشته باشد.

مشاهده نمودار و قیمت لحظه ای نئو

تلگرامشما می توانید برای اطلاع از آخرین اخبار، آموزش ها و قیمت های ارز دیجیتال، در کانال تلگرامی ارزیپتو عضو شوید.

 

منبع: decentralpost.com

دیدگاهتان را بنویسید