کیف پول Androi Opera و کاربران تلفن هوشمند

کیف پول اپرا به عنوان یک مرورگر جامع

اپرا یک مرورگر با تمامی امکانات و قابلیت کار با کیف پول ارز دیجیتالی می باشد. اگرچه امروزه تجارت با ارزهای دیجیتالی محدود است. اما در آینده محبوب خواهد شد، چرا که استفاده از کیف پول ارز دیجیتالی به مراتب راحت تر از کیف پول های فعلی است.

جالب است بدانید که نسخه جدید مرورگر اپرا این روزها روی اندروید با نسخه بتا و به صورت خصوصی در اختیار کاربران قرار گرفته است. این کیف پول با امکانات کافی و استفاده راحت، طرفداران بسیاری پیدا کرده است. پشتیبانی کیف پول دیجیتال اپرا از ارزهای دیجیتال و غیرمتمرکز، به محبویت این سیستم ذخیره پول الکترونیکی افزوده است. این بدان معناست که کاربران به کمک نسخه موبایل می‌توانند از امکانات این مرورگر برای ذخیره ارز دیجیتال استفاده کنند.

پرداخت و نگه‌داری ارزهای دیجیتالی با مرورگر اپرا

مرورگر اپرا علاوه‌بر انتقال ارز میان کیف پول‌ها، امکان پرداخت آنلاین ارز دیجیتال را هم فراهم کرده است. البته کاربران می‌بایست توجه داشته باشند که برای استفاده از خدمات کیف پول مرورگر اپرا باید باید امضای دیجیتالی داشته باشند. زیرا تنها از طریق این امضا، پرداخت صورت می‌گیرد.

یکی از مهم‌ترین جنبه‌های کیف پول اپرا، حفظ حریم خصوصی کاربران است. این کیف پول دیجیتال به گونه‌ای طراحی شده است که امنیت موجودی کیف پول دیجیتال کاربران را تضمین کند.

چگونه نسخه اندروید مرورگر اپرا را به نسخه دسکتاپ متصل کنم؟

کاربران می‌توانند برای اتصال نسخه آزمایشی کیف پول اپرا برای سیستم عامل ویژه اندروید به کیف پول دسکتاپ اپرا از روش زیر کمک  بگیرند.

  1. برنامه دسکتاپ را باز کنید.
  2. در قسمت بالای صفحه گزینه CryptoWallet را انتخاب کنید.
  3. با انتخاب Reveal the code کیوآر کد را اسکن کنید.
  4. منتظر باز شدن کیف پول دیجیتال بمانید. شما به زودی تاییدیه‌ اپرای اندروید و دسکتاپ را دریافت خواهید کرد.

بیشتر بخوانید: کیف پول بلاکچین چیست؟

انواع ورژن های اپرا برای اندروید

تاکنون 4 ورژن از اپرا در اختیار کاربران قرار گرفته است که شامل لیست زیر است.

  1. اپرا: نسخه اصلی و کامل مرورگر است.
  2. اپرا مینی: نسخه ساده و ابتدایی اپرا است.
  3. اپرا تاچ : اپرا تاچ آخرین ورژن مرورگر اپرا است که برای استفاده در موبایل تولید شده است.
  4. اپرا نیوز: اپرا نیوز صرفا ویژگی خبری دارد و اخبار سراسر دنیا را جمع و پردازش می‌کند.

پشتیبانی کیف پول اپرا از اتریوم و بیت کوین

همان طور که می‌دانید کیف پول ارز دیجیتال، بستری برای نگهداری و جابه‎جایی ارز دیجیتال است. کیف پول مرورگر اندروید اپرا در ابتدای فعالیت خود از اتریوم پشتیبانی کرد که پس از مدتی پشتیبانی از بیت کوین هم به آن اضافه شد. در این صورت امکان استفاده راحت و جامع برای هر سرمایه‌گذار توسط این مرورگر اندروید فراهم شد.

کاربران تلفن هوشمند اعلام کردند که اکنون کیف پول Android Opera علاوه بر اتریوم (ETH)، از بیت کوین (BTC) و ریپل( TRX)  هم پشتیبانی می‌کند و قول iOS را نیز داده است. کاربران کریپتو کارنسی همه ویژگی‌های اپرا، مانند VPN نامحدود رایگان، تبلیغات داخلی و Crypto Wallet را خواهند داشت تا شما بتوانید هر چه سریع‌تر به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

ادغام Tron در کیف پول مرورگر اپرا باعث شد تا برنامه‌های غیرمتمرکز بتوانند دسترسی به برنامه‌های کاربردی موجود در بازارهای اپل یا Google Play را برای کاربران تلفن‌های هوشمند فراهم کند. اپرا مدتی است که از رمزگذاری حمایت می‌کند و اتریوم را در مرورگرهای اندرویدی گنجانده است. این نخستین مرورگر اصلی بود که توانست یک کیف پول رمزنگاری را ادغام کند و این امکان را فراهم کرد تا پرداخت‌های رمز پایه به صورت ایمن در سایت‌ها و به طور مستقیم داخل مرورگر تلفن همراه انجام شود. اپرا همچنین بیان کرد که یک همکاری با شرکت بلاکچین برای شناخت بهتر تکنولوژی خواهد داشت. در همین حال دو شرکت اظهار داشتند که خواستار برنامه‌های جدید هستند و می‌خواهند در فرصتی مناسب از بلاکچین، برای صعود در تکنولوژی اپرا استفاده کنند.

این سرویس قابلیت پرداخت با کارت‌های اعتباری و نقدی را به همراه شبکه‌های پرداختی مورد اطمینان از جمله یکی از سیستم‌های پرداخت با موبایل سوئیس فراهم کرده است.

علاوه‌بر این شما می‌توانید برای خرید و فروش انواع ارز دیجیتال به وبسایت ارزیپتو مراجعه کنید و از قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال با خبر شوید.

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید