گروه صنعت دیجیتال جهانی ،Bitworld را در خاورمیانه راه اندازی کردند

bitworld in خاورمیانه ارزیپتو

بزرگترین دارنده ارز دیجیتال در امارات متحده عربی ، گروه صنعت دیجیتال جهانی (GDIG) ، شرکت ماینینگ خود بنام Bitworld را تأسیس کرده و اظهار داشت تا سال 2021 ، 50 میلیون دلار در این شرکت سرمایه گذاری خواهد کرد ، آنها در تلاشند تا شرکتی را در صنعت استخراج بیت کوین و اتریوم در خاورمیانه ایجاد کنند.

مدیر عامل گروه صنعت دیجیتال جهانی ، پلانک دنی را به عنوان مدیرعامل Bitworld منصوب کرده است.

تصویر بالا: پلانک دانی در دفتر برج خلیفه دبی به همراه تیمش.

GDIG اظهار داشت: صنعت استخراج ارز دیجیتال بصورت سنتی  با نیازهای برق ، تولید سخت افزار ، کانال های خرید و سایر محدودیت های منابع محدود می شود و سرمایه گذاری در پروژه های استخراج ارز دیجیتال با ثبات و سودآور را برای مشاغل مالی سنتی دشوار می کند.

در خاورمیانه ، هزینه منابع نفت و برق کم است ، اما ظرفیت تولید سخت افزار استخراج و ماینینگ،  با محدودیت های بیشتری روبرو است و پیشرفته ترین ماشین آلات استخراج با کارایی بالا عمدتا در منطقه آسیا و اقیانوسیه تولید می شوند.

با تاسیس Bitworld ، منطقه خاورمیانه دیگر تحت تأثیر ظرفیت تولید ماشین های استخراج در مناطق دیگر نخواهد بود ، و Bitworld می تواند اولویت تولید به ماینرهای خود را به منطقه بدهد.

مدیر عامل شرکت پلانک دنی ، بنیانگذار GDIG ، گفت: “Bitworld از نقاط قوت تحقیق و توسعه خود برای تأمین نه تنها خود بلکه کل خاورمیانه با جدیدترین ماشین آلات حرفه ای برای  ماینینگ حرفه ای استفاده خواهد کرد.

“Bitworld همچنین نقش مهمی در تأمین قدرت محاسباتی معادل در تجارت استخراج تعهدات حقوق ارز دیجیتال و ماشین آلات استخراج خواهد داشت و پیشاپیش علاقه مند به همکاری با تعدادی از شرکت های انرژی در خاورمیانه و آسیا و اقیانوسیه است.”

Bitworld ضمن گشودن BTC ، ETH و سایر خدمات رایانش ابری برای کمک به تعادل هزینه مصرف انرژی در معادن جهانی ، مسیرهای جدیدی را نیز کشف خواهد کرد.

 

گروه جهانی صنعت دیجیتال

دفتر مرکزی آن در دبی ، امارات متحده عربی ، در طبقه 132 برج خلیفه ، با بیش از 70 کارمند ، در دو تجارت اصلی ، تجارت استخراج ارز دیجیتال و بنیاد گروه صنعت دیجیتال جهانی فعالیت می کند.

بنیاد جهانی صنعت دیجیتال جهانی

مشارکت در چندین پروژه بلاکچین مانند IPFS ، BTW ، CDS و … یک شرکت جهانی است که شرکت های بلاکچین در سراسر جهان را ایجاد و سرمایه گذاری می کند.و یکی از فعال ترین شرکت های سرمایه گذاری در فضای بلاک چین در خاورمیانه می باشد.

منبع : www.news.bitcoin.com

دیدگاهتان را بنویسید