Bitgo از همکاری بیت کوین WBTC با ترون خبر داد

همکاری ترون و بیتکوین ارزیپتو

BITGO محبوب ترین پلتفرم توکن سازی شده از همکاری بیت کوین WBTC با ترون خبر داد. به زودی شبکه ی دیگری ایجاد خواهد شد که به مردم این امکان را می دهد که بیت کوین را با سرعت و هزینه های تحت نفوذ بلاکچین نشانه گذاری کنند .

در ۲۴ سپتامبر روز پنجشنبه صاحبین پروژه Wrapped Bitcoin (WBTC) محبوب ترین پلتفرم توکن سازی شده  بیت کوین از همکاری با ترون خبر داد.

ترون و بیت کوین ارزیپتو

اعضای اکوسیستم کریپتوکارنسی به زوید می توانند از طریق شبکه ترون از WBTC  استفاده کنند . درست مانند جااندازی بیت کوین که با استفاده از اتاندارد توکن ERC20  اتریوم ایجاد شده است .

تیم WBTC  نیز از استاندارد رمز TRC20  از زیر ساخت های ترون استفاده مس کند . بطور مشابه ،‌تمام BTC های واریز شده در Bitgo Trust   پشتیبانی می شود و هر WBTC ضرب شده در ترون به همان قیمت یک BTC  خواهد داشت .

جاستین سان ، بنیانگزار و مدیر عامل شرکت ترون گفت :

ما از همکاری با رهبر صنعت Bitgo  برای ایجاد اره حل های بین زنجیره ای مانند Wrapped BTC   و   Wrapped Etherبه ترون نیز خوشحال می شویم .

جاستین سان همچنین اضافه کرد که کاربران می توانند از یک تبادل غیر متمرکز (dex) مشابه Uniswap  به نام Justswap  استفاده کنند .

او ادعا کرد Justswap  از زمان آغاز به کار خود به 100 میلیون دلار دست یافته و این نشان دهنده این است که اکوسیستم ترون در حال رشد و قوت است .

WBTC بخشی جدایی ناپذیر از فضای مالی غیرمتمرکز (Defi) بوده است و این پروژه بیشترین رمزگذاری BTC را تاکنون داشته است.

بین پروژه هایی مانند RSK ، Liquid و مشتقات BTC مبتنی بر ETH مانند WBTC ، renBTC ، hBTC ، sBTC ، imBTC ، pBTC ، tBTC ، tzBTC ، btc2 و جدیدترین موارد اضافه شده در Tron بیش از دوازده پروژه توکن سازی شده BTC وجود دارد که افراد می توانند امروز انتخاب کنند .

منبع : سایت bitcoin news

دیدگاهتان را بنویسید