پرداخت حقوق کارکنان از طریق bitwage

پرداخت حقوق کارکنان از طریق bitwage

شرکت های ایالات متحده ، اتحادیه اروپا و انگلیس اکنون می توانند از طریق Bitwage به کارگران پول نقدی بیت کوین بپردازند. بنابراین میتوان گفت که Bitwage یک شرکت پرداخت بین‌المللی است که به کاربران اجازه می‌دهد تا حقوق خود را از طریق بیت کوین و دیگر روش‌های پرداخت مانند واحدهای پول محلی و یا کالاها پرداخت کنند. کارمندان و کارفرمایان می‌توانند  برای کاهش هزینه‌ها، افزایش شفافیت و افزایش سرعت پرداخت‌های بین‌ المللی از آن استفاده کنند.

  چگونگی انجام معاملات bitwage

دریافت حداقل بخشی از Cryptocurrency یک روش عالی برای ورود به بازار دارایی‌های دیجیتال، بدون نیاز به انجام معاملات است. اکنون Bitwage به بسیاری از شرکت‌های کشورهای مختلف مانند آمریکای، اروپا و انگلیس، امکان پرداخت نقدی به صورت ارز دیجیتال مانند بیت کوین را به علت تقاضای بالای کارگران می‌دهد. این موضوع به شرکت‌های بین‌المللی کمک می‌کند تا با استفاده از ارزهای دیجیتال بتوانند پرداختی‌های خود را با سرعت بیشتری با فروشندگان انجام دهند. همچنین در حال حاضر برای پرداخت حقوق و دستمزد از بیت کوین (BTCاتریوم (ETH) و همچنین ارزهای فیات متعددی نظیر دلار آمریکا، یوان چینی، روبل روسیه و یورو پشتیبانی می‌شود.

اگر می‌خواهید پرداخت‌های خود را با استفاده از ارزهای دیجیتال انجام دهید، پس بدون شک این سیستم مناسب شما خواهد بود. در این شرایط زمان کوتاهی تا ورود ارز به حساب نیاز است.  گفتنی است که تنها طی 1 تا 5 روز کاری پرداخت به حساب کارمندان انجام می‌شود. به این ترتیب بسیاری از کارفرمای ایالات متحده اروپا برای تأمین بودجه حقوق و دستمزد کارمندان خود از این روش استفاده کند. به این صورت کارمندان  می‌توانند از طریق ارز دیجیتال یا ارزهای فیات محلی پرداختی خود را دریافت کنند.

از ماه ژانویه، مشتریان Bitwage در ایالات متحده نیز قادر به پوشش مزایای کارکنان مانند بیمه درمانی بوده‌اند که در این صورت می‌توان گفت که تعهدات مالیاتی مربوط به درآمد ارزهای دیجیتال بین حوزه‌های قضایی مختلف، متفاوت است و مالیات‌دهندگان باید مقررات محلی خود را در این زمینه بررسی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید