Google Cloud به انجمن بلاکچین EOS می پیوندد

google cloud بلاکچین EOS ارزیپتو

Google Cloud گوگل کلود با هدف تبدیل شدن به یک تولید کننده بلوک، به انجمن بلاکچین EOS خواهد پیوست. این امر مستلزم تأیید انجمن EOS خواهد بود.

EOS که غالباً به خاطر تمرکز بیش از حد خود مورد انتقاد قرار گرفته است، در مجموع 21 تولیدکننده بلوک در اختیار دارد. آلن دی (Allen Day)، توسعه دهنده Google Cloud، در بیانیه مطبوعاتی این شرکت تائید کرده است که شرکت وی پروسه تبدیل شدن به یک تولیدکننده بلوک را آغاز کرده است:

“”از آنجا که سازمان ها کم کم به استفاده از فناوری دفتر توزیع شده در زیرساخت های خود روی می آورند، ما متعهد می شویم که اطمینان یابیم اطلاعات عرضه شده روی بلاکچین های عمومی به صورت ایمن ذخیره می شوند، به شکل قابل اطمینانی در دسترس قرار دارند و می توان با استفاده از راه های معنادار به آنها دسترسی پیدا کرد””.

برندان بلومر (Brendan Blumer) مدیر عامل Block One در همان سند ادعا کرده است که مسئولیت غالب فعالیت های بلاکچین عمومی بر عهده EOS است، هرچند وی اشاره نکرده است که با توجه به چه معیارهایی چنین ادعایی دارد:

“با توجه به اینکه بخش اعظم فعالیت های بلاکچین عمومی روی EOS انجام میشود، می تواند راه حلی قدرتمند برای افرادی باشد که می خواهند به راحتی از اکوسیستم غیرمتمرکز استفاده کنند”.

علاوه بر این، Block One اعلام کرده است که یکی از مدیران سابق گلدمن ساکس به نام آر. مارتین چاوز (R. Martin Chavez)، رهبری هیئت مشاوره شرکت را بر عهده خواهد داشت.

Block One که شرکت مدیریت کننده EOS است، در ابتدا توسط نامزد فعلی ریاست، یعنی براک پیرس (Brock Pierce)، بنیانگذاری شد؛ گرچه چندین سال پیش این سیاستمدار از این شرکت کنارگذاشته شد. پیرس در طول زندگی حرفه ای خود با جنجال های مختلفی درگیر بوده است.

منبع : cryptocrunchapp

دیدگاهتان را بنویسید