انجمن شیبا اینو نرخ سکه سوزی را برای کاهش عرضه افزایش می دهد

جامعه SHIB به طور فعال در حال کاهش عرضه در گردش Shiba Inu با انجام سوزاندن روزانه و انتقال میلیون‌ها سکه میم به کیف پول‌های غیرفعال ارزهای دیجیتال است. این توسعه برای رشد قیمت SHIB، دومین سکه بزرگ میم، حیاتی است. روند جاری می تواند SHIB را به طور بالقوه از بزرگترین رقیب خود، DOGE، جلو بیاندازد.

افزایش رشد سیگنال های نرخ سوزاندن

رشد Shibburn با افزایش 162.85 درصدی در 24 ساعت گذشته، افزایش قابل توجهی در میزان سوختن روزانه SHIB گزارش می‌دهد. در مجموع 16210694 سکه شیبا اینو در 9 تراکنش سوزانده شد و این سکه های میم را به آدرس های غیرقابل استفاده بلاک چین هدایت کرد.

به طور خاص، بزرگترین انتقال سوخت شامل 5,032,618 SHIB بود که همراه با دو تراکنش زیر 3,000,000 SHIB و دو تراکنش دیگر نزدیک به 2,000,000 SHIB بود.

قیمت SHIB برای دستیابی به موفقیت مبارزه می کند

در 24 ساعت گذشته، SHIB، دومین میم کوین بزرگ، با افزایش 2.40 درصدی، تلاش برای بازیابی محتاطانه ای داشت. با این حال، این کاهش 1.2 درصدی به دنبال داشت که مانع از تلاش برای شکست قیمت شد.

به طور کلی، SHIB از روز پنجشنبه 4.47 درصد و از دوشنبه 1 آوریل 11.76 درصد کاهش داشته است. افزودن پشتیبانی توسط پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال Nexo و راه اندازی جفت های معاملاتی مبتنی بر SHIB می تواند نشان دهنده افزایش قیمت میم کوین باشد. بسیاری از تحلیلگران، از جمله اعضای تیم SHIB، پیش بینی می کنند که قیمت Shiba Inu پس از هاوینگ بیت کوین در پایان آوریل به بالاترین حد خود خواهد رسید. تحلیلگر آرماندو پانتوجا پیش‌بینی می‌کند که میم کوین SHIB در کنار پیش‌بینی‌های صعودی برای آلت‌کوین‌های دیگر مانند Dogecoin، Cardano، Solana و XRP، به بالای 0.001 دلار پس از هاوینگ افزایش خواهد یافت.
مدیر بازاریابی رسمی SHIB، لوسی، ابراز خوش بینی می کند و پیش بینی می کند که SHIB درست قبل یا بعد از رویداد هاوینگ به بالاترین حد خود خواهد رسید. Shibarium به نقاط عطف جدیدی می رسد اکوسیستم شیبا اینو، Shibarium، با کاوشگر Shibariumscan که اوج تاریخی 413,195,897 تراکنش را ثبت کرده است، به نقاط عطف جدیدی می رسد. علاوه بر این، تعداد کیف پول های مرتبط با شیباریوم به 1،394،435 رسیده است.
اگرچه تعداد تراکنش های روزانه از 5500 در اوایل این هفته به 11510 افزایش یافته است، روند کلی در سطوح پایین تر نسبتاً ثابت است.

دیدگاهتان را بنویسید