برترین برندگان هفتگی در بازار آلت کوین

هفته گذشته شاهد تغییرات قابل توجهی در قیمت برخی آلتکوین ها، به ویژه بیت کوین (BTC) بودیم.

کدام آلتکوین ها بیشترین سود را در بازارهای ارزهای دیجیتال هفته گذشته داشتند؟

آلت کوین های پر سود هفته

روندی که اتنا (ENA) نشان می‌دهد ، روندیست که هر سرمایه‌گذار ارز دیجیتال از آن استقبال می‌کند، و این ارز را به برترین برنده هفته تبدیل کرده است.

نمودار نشان می دهد که ENA هفته را حدود 0.6 دلار شروع کرده و در 2 آوریل به سرعت به بالای 0.8 دلار صعود کرده است. قابل ذکر است که افزایش حجم  به بیش از 2 میلیارد دلار برای این آلتکوین قابل توجه بود.تا آخر هفته، قیمت به 1.17 دلار افزایش یافت که افزایش قابل توجهی در حدود 70 درصد بود و اتنا را به برترین برنده هفته سوق داد.با ارزش بازار 922 میلیون دلار، همچنین بالاترین ارزش بازار را در بین سه برنده برتر کسب کرد.

Core (CORE) عملکردی ترکیبی را در طول هفته به نمایش گذاشت. با قدرت شروع شد اما با نوت ضعیف تر به پایان رسید. این توکن هفته را با 2.5 دلار آغاز کرد و تا پایان روز اول به طور پیوسته به بالای 3.6 دلار رسید.قبل از اینکه افت را تجربه کند به بالای 4 دلار صعود کرد. علیرغم نوسانات، CORE طی هفت روز به افزایش چشمگیر بیش از 62 درصدی دست یافت و دومین سود هفته را به دست آورد.در زمان نگارش این مقاله، ارزش بازار آن حدود 2.3 میلیارد دلار بود.

 

Confluxشاهد کاهش 24 درصدی است

پندل (PENDLE) جایگاه خود را به عنوان سومین سودآور هفته تثبیت کرد. پندل بین 4 و 6 آوریل افزایش قابل توجهی را تجربه کرد. بین 4 و 5 آوریل، PENDLE از حدود 4.9 دلار به بیش از 6.4 دلار افزایش یافت.این ارز شاهد افزایش قابل توجه دیگری بود که به اوج بالای 7 دلار رسید و سود هفتگی بیش از 35.5 درصد را تضمین کرد. در زمان نگارش این مقاله، حدود 6.5 دلار با ارزش بازار بیش از 1.5 میلیارد دلار معامله می شد.

از سوی دیگر، Conflux در هفته گذشته با ضرر قابل توجه بالای 24 درصد در صدر فهرست بازندگان قرار گرفت. داده ها نشان می دهد که CFX هفته را حدود 0.4 دلار آغاز کرد اما در آخر هفته به 0.36 دلار کاهش یافت. این کریپتوکارنسی نه تنها کاهش قیمت را نشان داد، بلکه کاهش مداوم حجم را نیز نشان داد. این حجم در ابتدای هفته بیش از 74 میلیون دلار بود و در مقطعی از 300 میلیون دلار گذشت.

 

دیدگاهتان را بنویسید