بیت کوین 70000 دلار را پس می گیرد: بازار واکنش مثبتی نشان می دهد

 

در ساعات اولیه روز شنبه، نوشته بودیم که قیمت بیت کوین آخر هفته می تواند از زیر 68000 دلار به 70000 دلار برسد. همانطور که انتظار می رفت، قیمت بیت کوین به 69652 دلار افزایش یافت و همچنان که این مقاله در حال آماده شدن است، نزدیک به بالاترین سطح 24 ساعته قرار دارد. ما شاهد افزایش دو رقمی در برخی آلتکوین ها به دلیل این چرخش بودیم. خب حالا چه اتفاقی می افتد؟

 

بیت کوین (BTC)

بیت کوین، بزرگترین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار، طبق انتظار به 70000 دلار بازگشته است. علاوه بر این، با این افزایش، آلت‌کوین‌ها شروع به رسیدن به اوج‌های جدید کرده‌اند. اگرچه داده های ETF بیت کوین روز جمعه عالی نبود، اما نشان داد که بهبود تقاضا ادامه دارد. از سوی دیگر، توقف فروش جنسیس GBTC دلیل دیگری برای خوش‌بینی به رشد بود.

 

با این حال، انتظار می‌رود که بازار همچنان نسبت به داده‌های تورم ماه مارس که در روز چهارشنبه منتشر می‌شود، نگران کننده باشد. داده های دو ماه اول اعضای فدرال رزرو را وحشت زده نکرد، اما تداوم ارقام بالای تورم یک رویداد منفی برای کاهش نرخ بهره خواهد بود که به نیمه دوم سال موکول شده است.

با نگاهی مثبت، اگر تورم در ماه مارس کاهش پیدا کند و از آغاز سال افزایش احساسات را از بین ببرد، می‌تواند از انتظار کاهش نرخ بهره حمایت کند و به طور بالقوه باعث افزایش مجدد در روز چهارشنبه شود. این امر می تواند به دلایلی مانند زمان طولانی تا جلسه بعدی فدرال رزرو و روزهای باقی مانده تا هاوینگ، به سرعت اشتهای سرمایه گذاران را تحریک کند.

پیش بینی بیت کوین و رمزارزها

حجم معاملات در آخر هفته 30 درصد کاهش یافت، اما BTC به سطح خود از هفته قبل بازگشت. برای اتریوم، بازپس گیری سطح 3400 دلار بسیار مهم است و اگر بهبود ادامه یابد، حرکت به سمت 3700 دلار و 4000 دلار ممکن است ادامه یابد. برای BNB، سطح کلیدی، همانطور که بارها اشاره کردیم، بالای 595 دلار بسته می شود. SOL ارز حمایت کلیدی خود را در 181 دلار پس گرفت و با تداوم احساسات مثبت در بازار، می تواند به 205 دلار بازگردد. XRP ارز 0.61 دلار را به عنوان مقاومت حفظ می کند در حالی که قیمت DOGE حمایت 0.18 دلار را پس گرفته و می تواند به 0.23 دلار برسد. قیمت AVAX همچنان زیر محدوده 50 دلاری است و BCH نزدیک به مرز 700 دلار است زیرا با وجود هاوینگ در بازار صعودی هستیم.

 

درمورد قیمت BTC، پشتیبانی در 64500 دلار حفظ می شود و جهش از آنجا با هدف قرار دادن امتیاز 70000 دلار به 71700 دلار است. اگر این افزایش ادامه یابد، پس از 73777 دلار و 76000 دلار، افزایش به سمت 80000 دلار می تواند ادامه یابد. این احتمال وجود دارد که در صورت پایین آمدن داده های تورم، قیمت BTC وارد این مسیر شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید