تحلیل حرکت قیمت اتریوم

روز چهارشنبه، توکن بومی اتریوم به سمت سطح مقاومت 2871 دلار حرکت کرد. پس از این کاهش، قیمت اتریوم بهبود قابل توجهی بیش از 9 درصد را تجربه کرد که سرمایه گذاران را امیدوار کرد. در زمان نوشتن این مطلب، قیمت یک حرکت مثبت به سمت میانگین متحرک ساده 100 روزه (SMA) و خط روند در هر دو بازه زمانی 4 ساعته و روزانه نشان می دهد.

نگاهی به نمودار اتریوم

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، قیمت اتریوم به سمت میانگین متحرک ساده 100 روزه و خط روند حرکت می کند. قیمت اتریوم کمتر از این دو شاخص به معامله ادامه می دهد.این می تواند منعکس کننده روند نزولی بالقوه قیمت اتریوم و ادامه حرکت نزولی قیمت باشد.

علاوه بر این، بر اساس شاخص قدرت نسبی (RSI) که از نزدیک توسط سرمایه گذاران دنبال می شود، ارزش RSI همچنان بالاتر از منطقه خنثی 50 باقی می ماند و نشان می دهد که افزایش قیمت می تواند ادامه یابد. در نهایت، بررسی دقیق نشانگر MACD در بازه زمانی 4 ساعته نشان می دهد که MACD بالای خط صفر است. همچنین خط MACD و خط سیگنال در حال تلاقی هستند و به سمت منطقه خنثی حرکت می کنند.
این وضعیت یک حرکت بالقوه قیمت را نشان می‌دهد، که نشان می‌دهد که یک حرکت صعودی قیمت می‌تواند آغاز شود.

قیمت 1 اتریوم چقدر است؟

با نگاهی به تغییرات قیمت گذشته اتریوم، دو سطح مقاومت در 3250 دلار و 3355 دلار وجود دارد، در حالی که سطح حمایت قوی در 2819 دلار وجود دارد. اگر قیمت اتریوم به سمت بالا حرکت کند و به طور بالقوه از سطح مقاومت 3250 دلاری عبور کند، حرکت بزرگتری به سمت سطح مقاومت دوم در 3355 دلار مشاهده می شود.
برعکس، اگر اتریوم نتواند مقاومت موجود را بشکند و شروع به کاهش کند، حرکت نزولی به سمت سطح حمایت قبلی در 2819 دلار می‌تواند آغاز شود. اگر این سطح حمایت در سمت ETH نقض شود، سطوح پایین‌تر جدیدی برای سرمایه‌گذاران ظاهر می‌شود. ETH در حال حاضر در حال یافتن خریداران در سطح 3140 دلار است و در 24 ساعت گذشته 1.32 درصد افزایش یافته است.

دیدگاهتان را بنویسید